W niemczech jest bardzo wszechstronnie wykożystywane, np. jako kosiarki do trawy na autostradach, koparki, spychacze, a to wszystko kwestia jakie urządzenie zostanie podpięte do niego. A poza tym to najlepsze auto terenowe. Nie ma lepszego.
jeźdża takie po trasie u mnie wwa katowice ze szcztką obrotową po zimie w zimę pług a w lato kosiarka na wysięgniku a dziś widziałem IVECO cysternę z kołami na kolej takimi dużymi opuszczanymi na trasie widziałem jadącego hmmm torami byłoby mu szybciej ;p
Ciekawe jak długo zajmuje mu napompowanie powietrza do hamulców wagonów. Jego sprężarka jest kilkakrotnie mniejsza od tej w lokomotywie. I ile wagonów pociągnie.
Rejestracja:16 maja 2007, 11:35 Posty: 5
Lokalizacja: swietokrzyskie
Dokladnie tak, Unimog w wersji do przetaczania wagonow ma wielka sprezarke i dodatkowe zbiorniki powietrza na pace, wtedy jest dopuszczony do ciagania skladow nawet po bocznicach. Ale sa tez Unimogi ktore tylko jezdza po torach (maja do tego rolki) a sluza do roznych celow np. ratownicze. trudno uwierzyc ale nawet pkp kupowala takie pojazdy za czasow glebokiej komuny za ciezkie pieniadze, moj wujek jezdzil takim. wujek na emeryturze, Unimog sluzy do dzis:).
PKP we Wrocławiu też posiada Unimoga strażackiego służy jako pogotowie Wypadkowe i też może jeździć po torach jak na zdjęciach widać
A dokładnie ten należy do pociągu ratunkowego
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 9 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę