Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]
Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 gru 2009, 19:10
Posty: 16
GG: 0
Samochód: MAN TGA

wymieniłem wtrysk sterujący w manie tga 410 i zaczęło dziwnie stukać,wyciągnąłem go i okazało się ze się zawiesił.po założeniu stuk nie zniknął.ściągnięta głowica,wyciągnięty tłok,kontrola gniazd zaworowych,walka rozrządu,popychaczy,korbowodu,tulejki,sworznia.... wszystko sprawdzone i jest ok.silnik złożony dziś a stuk dalej się pojawia.mech.popuścił przewód paliwowy i stukanie ustało po przykręceniu znów się pojawiło.wie ktoś jaka może być przyczyna stuku???wtrysk sprawdzany z 5 razy u różnych fachowców i jest ok,gdzie jest przyczyna? :evil:


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik

Ciezko okreslic przyczyne,ale przelozylbym wtrysk sterujacy na cylinder nr 2 .Zobaczysz czy stuki przeniosa sie razem z wtryskiem .


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 gru 2009, 19:10
Posty: 16
GG: 0
Samochód: MAN TGA

decyzja mech.jechac do pompiarza jest mozliwosc ze zawieszony wtrysk uszkodził zaworek na sekcji pompy,jutro sie okaze :oops:


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 gru 2009, 19:10
Posty: 16
GG: 0
Samochód: MAN TGA

wszystko sie wyjasnilo,stuki wina pompy :D mala regulacja i jest ok


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: