Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 03 cze 2011, 22:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 sty 2010, 18:48
Posty: 81
GG: 10159387
Lokalizacja: Paisley GB

Witam. Borykam sie z problemem silnika Cummins. Problem jest z tym ze nie moge go uruchomic. Przy probie odpalenia z rury wydechowej wylatuje intensywny bialy dym. Wymienilem pompke paliwa, bo byla "padnieta" ale nadal problem pozostal. Sprawdzalem turbine ale wydaje mi sie ze jest dobra. Jakby byla nawet padnieta turbina to powinien i tak odpalic. Tak mi sie bynajmniej wydaje. Jak odpowietrzyc uklad paliwowy? Zauwazylem jeden odpowietrznik przy filtrze paliwa. Odkrecalem rowniez przewody wysokiego cisnienia - bez zmian. Prosze Was o rade.


Post Wysłano: 03 cze 2011, 22:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 paź 2009, 19:00
Posty: 277
GG: 9151637
Samochód: MOBILNE SERWISY
Lokalizacja: KATOWICE

Jaki typ silnika i co wcześniej się z nim działo?

_________________
MOBILNE SERWISY SAMOCHODOWE NATYCHMIASTOWE WYJAZDY NOWA STRONA : http://WWW.LEKRE.PL
Filmy z mobilnego serwisu:
https://www.youtube.com/watch?v=SiZi54F ... el&list=UL
NAPRAWY INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH KOMPUTEROWA DIAGNOSTYKA
REGENERACJA ZAWORÓW APM (EL1100) ECAM APS


Post Wysłano: 03 cze 2011, 22:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2011, 14:24
Posty: 352
GG: 4128224
Samochód: Peugeot 508/MAZDA 2
Lokalizacja: CARLISLE GB/Blatyre SC/Aberdeen SC

a w czym zamontowany ten silnik ????
przeslij zdjecia jak sam siknik lub napisz ktory typ
generalnie powinienes miec reczna pompke do odpowietrzania ukladu paliwowego i male odpowietrzniki na obudowie filtra paliwa i glowicy

_________________
I ZYCIE SIE TOCZY DALEJ ...


Post Wysłano: 03 cze 2011, 22:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 sty 2010, 18:48
Posty: 81
GG: 10159387
Lokalizacja: Paisley GB

On jest zamontowany w takim dziwnym samochodzie do przeciagania naczep. Z tego co wiem na samym poczatku tracil moc, a pozniej zaczal kopcic na bialo. Po sholowaniu go do warsztatu zauważyłem ze pompka paliwa jest miekka. Wymienilem ja.
Co do typu to nie wiem dokladnie. Nie zwróciłem na to uwagi.
Reczna pompka jest. Odkrecam odpowietrzniki na filtrze ale nic to nie daje


Post Wysłano: 03 cze 2011, 22:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

pojazd to pewnie TERBERG lub coś w tym typie, a w silniku może trzeba zacząć od wymiany filtrów a potem dopiero grzebać dalej.
jak kopci na biało to ma za mało paliwa.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 03 cze 2011, 22:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 sty 2010, 18:48
Posty: 81
GG: 10159387
Lokalizacja: Paisley GB

A dokladniej to Ferrari. Tutaj potocznie na nie mowia TUG-i. Jest to silnik 6-cylindrowy z pompa rotacyjna. Jutro sprawdze filtr ale podobno byl wymieniany.


Post Wysłano: 03 cze 2011, 22:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

jeżeli to silnik z pompą rotacyjną to być może masz zapowietrzoną pompę lub wręcz jest uszkodzona daje zbyt niskie ciśnienie - w środku w głowicy tej z której wychodzą przewody wysokiego ciśnienia są "łopatki" które są odpowiedzialne za wytworzenie wysokiego ciśnienia które idzie na wtryskiwacze.
może być jeszcze taka sytuacja że pompa ma "włączone ssanie" - zwiększona dawka paliwa na zimę by łatwiej pojazd uruchomić podczas mrozów i wtedy też będzie dymić na biało ale to mało prawdopodobne.
co do odpowietrzania miałem kiedyś sprzęt z pompą rotacyjną i odpowietrzało się ją śrubą która była umieszczona między pompą a blokiem slinika - strasznie trudny dostęp.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 03 cze 2011, 22:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 sty 2010, 18:48
Posty: 81
GG: 10159387
Lokalizacja: Paisley GB

Ale sek w tym kolego ze ostatnio byl problem z odpaleniem tego silnika. Wowczas padl stycznik. Tak dokladnie, nie myle sie. Wymienilem go i problem znikl. No ale oprocz tego sa bezpieczniki porcelanowe. Wymienilem dwa ktore sa od odpalania silnika. Ten trzeci jest wlasnie od uruchamiania silnika w czasie mrozu no ale jego nie wymienilem chociaz jest spalony. To moze byc powod?


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: