Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 11 paź 2011, 9:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 paź 2011, 12:53
Posty: 20
GG: 0

Witam, Mamy taki problem z autem: Renault Magnum 420 z 1994 roku. Mianowicie problem byl z poduszkami w zawieszeniu tylnej osi. Doszlismy ze jeden z sensorow padl. Wymienilismy sensor, pojechalismy na komputer ustawic i zaczal sie problem. Po podlaczeniu komputera (oryginalnego Renault nie laptopa) serwisant ustawil poduszki i bylo ok. Odpial sprzet i w tym momencie przestal dzialac pilot. Do dnia dzisiajszego nie dziala. Nie podnosi, nie opuszcza, nie poziomuje, nie ma zadnej reakcji na klawisze. Swieci sie kontrolka czerwona na tablicy i to wszystko. Dodam, ze on komputerem moze zrobic wszystkie czynnosci, czyli wychodzi na to ze sensory i cewki z tylu sa ok. Nie pokazuje takze zadnych bledow. O co chodzi? Czy tego pilota w jakis sposob sie programuje czy na jakiej zasadzie to dziala? Jesli ktos mial taki przypadek prosze o pomoc.


Post Wysłano: 11 paź 2011, 11:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 lut 2006, 12:29
Posty: 1368
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.

Ja miałem taki problem, elektryk skasował mi ten błąd bez komputera,(wystarczyły schematy i kontrolka) następnie ustawił daną wysokość poduszek (do jazdy, do poziomowania) i jest OK. Poszukaj dobrego elektryka.


Post Wysłano: 11 paź 2011, 12:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

Wylacz i wlacz hebel...jesli pilot nie zacznie dzialac to zostalo zle zrobione kalibrowanie...po podlaczeniu komputera zawsze w tych sterownikach nalezy wylaczyc prad na chwile aby dzialalo

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Post Wysłano: 11 paź 2011, 15:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik

Polemizuje .... ( system ECAS MAN )

komputer diagnostyczny nie bierze pod uwage sygnalu cisnienia dochodzacego do bloku zaworow i zadziala nawet jak cisnienie bedzie za niskie .System z pilota nie uaktywni zadnego z zaworow jezeli czujnik cisnienia z tegoz systemu nie bedzie pokazywal odpowiedniej wartosci .

Nie ruszysz tez zadnego z zaworow jezeli sam pilot jest uszkodzony lub wartosci z czujnikow sa poza skala wartosci z kalibracji , czasami nawet robiac kalibracje sterownik nie zapamietuje danych kalibracji co wiaze sie z jego wymiana .

Najlepiej jest wyczytac bledy , skoro masz czerwona lampke na kokpicie to i blad prawdopodobnie bedzie mozna wyczytac.


Post Wysłano: 11 paź 2011, 20:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 paź 2011, 12:53
Posty: 20
GG: 0

Cytuj:
Wylacz i wlacz hebel...jesli pilot nie zacznie dzialac to zostalo zle zrobione kalibrowanie...po podlaczeniu komputera zawsze w tych sterownikach nalezy wylaczyc prad na chwile aby dzialalo
Dzieki kolego za pomoc, wskazowka byla trafna. Robilismy tak wczesniej, tylko ze wystapila po drodze jeszcze taka sprawa, ze styki hebla ulegly sklejeniu. Myslelismy, ze prad jest wylaczone, a tak naprawde byl nadal wlaczony. Sprawa rozwiazana, dziekuje za zainteresowanie.
P.S.: wyslalem Ci kolego wiadomosc na PW, jesli mozesz sprawdz. Pozdrawiam


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: