Cytuj:
Lepiej wyrób sobie nawyk stałego obserwowania lusterek i co w nich. Nie będzie problemu z jazdą z podniesionym kiprem. Ale to akurat nie powinno być nawykiem tylko kierowcy czteroośki na budowie.
Ja ogarnąłem to tak po wysypaniu staram sie zawsze klepnąć klapa.wtedy skrzynia na dół,wysiadam rzut oka na balkon ew.czyszczę i dopiero odjazd.wchodzi w krew.
Co do ubrania to latem krótkie spodenki i adidasy w kabinie kamizelka ,buty z noskiem dla pana bhp-OWCA.co do kamizelki to życie mnie nauczyło że na drodze lepiej zawsze mieć jest się po prostu widocznym.zima wszystko żeby było ciepło.
Co do oznaczeń 4-ośki to jak ty jeździć chcesz autem ciężarowym jak nie wiesz co te auto może.
4-ośka -znaczy że ma 4osie czy tam mosty.
np.8x4(ślizgacz)to taki co ma 8kół(bliżniaka licz jako sztuka) z czego 4 napędowe czyli te przy których jest most napędowy a nie zwykła belka.
8x6 czyli 6z 8 przenosi napęd.
wszystko ma znaczenie bo ślizgaczem w terenie kariery nie zrobisz ale 8x8 to już może sporo.musisz wiedzieć takie podstawowe rzeczy bo inaczej zginiesz marnie.w razie co to pytaj ,za to tu nie biją