wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://serwis.wagaciezka.com/

MEGA/STANDARD
http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=33812
Strona 1 z 1

Autor:  kanalia [ 28 gru 2011, 20:04 ]
Tytuł:  MEGA/STANDARD

Witam mam pytanie czy jeżeli przełoże onopny ze standarda i wsadze tam z megi to czy coś sie stanie (zawieszenie/poduszki itp)?

Autor:  martinfh [ 28 gru 2011, 21:03 ]
Tytuł:  Re: MEGA/STANDARD

Tak.

Autor:  kanalia [ 28 gru 2011, 21:13 ]
Tytuł:  Re: MEGA/STANDARD

Co takiego można uszkodzic ?

Autor:  MAN [ 28 gru 2011, 21:41 ]
Tytuł:  Re: MEGA/STANDARD

Ostatni bieg w skrzyni biegów wtedy wymontuj lub przestaw ogranicznik na 110km/h jak w autobusie :mrgreen:

Autor:  kanalia [ 28 gru 2011, 21:48 ]
Tytuł:  Re: MEGA/STANDARD

Sorry za to pytanie ale czemu to będzie służylo ? :twisted:

Autor:  Jacek [ 28 gru 2011, 22:02 ]
Tytuł:  Re: MEGA/STANDARD

Cytuj:
Ostatni bieg w skrzyni biegów wtedy wymontuj lub przestaw ogranicznik na 110km/h jak w autobusie :mrgreen:
On chyba odwrotnie chce. Jak wrzucisz tylko na napędową opony o niższym profilu to auto będzie wolniej jeździć, obniży się, będziesz musiał ręcznie poziomować, bo Ci się nie zgra z naczepą, zaraz połamiesz plastiki, zaczepisz zbiornikiem lub paleciarką. Przyjrzyj się dokładniej ciągnikowi low-deck, a zobaczysz różnice.

Autor:  MAN [ 28 gru 2011, 22:05 ]
Tytuł:  Re: MEGA/STANDARD

Cytuj:
Sorry za to pytanie ale czemu to będzie służylo ? :twisted:
Temu że przy 90 km/h silnik będzie miał za małe obroty i strasznie mulił chyba że jeździsz wyłącznie po autostradzie. różnica w obrotach około 300-400 obrotów. Chyba że przy okazji zmienisz skrzynie jak masz z nadbiegiem lub główkę w moście

Autor:  martinfh [ 28 gru 2011, 22:07 ]
Tytuł:  Re: MEGA/STANDARD

Ale gleba będzie i ładnie to będzie wyglądać :D

Autor:  korni8808 [ 28 gru 2011, 22:10 ]
Tytuł:  Re: MEGA/STANDARD

Cytuj:
Ale gleba będzie i ładnie to będzie wyglądać :D
Popieram.
Koniecznie szeroki laczek :lol:

Autor:  MAN [ 28 gru 2011, 22:13 ]
Tytuł:  Re: MEGA/STANDARD

Reszta przejdzie od biedy, jest to nie pierwszy i nie ostatni ciągnik przerobiony w taki sposób na low decka
Tylko i tak nie osiągniesz takiej samej wysokości siodła jak w oryginalnym low decku inna rama inne mocowanie przedniej belki czy mostu

Autor:  kanalia [ 28 gru 2011, 22:34 ]
Tytuł:  Re: MEGA/STANDARD

Aha ok dzięki za info :wink:

Autor:  fafciuk [ 29 gru 2011, 10:43 ]
Tytuł:  Re: MEGA/STANDARD

a jaka jest róznica wagi miedzy mega a standardem (plandeka i chłodnia)?

Autor:  martinfh [ 29 gru 2011, 21:50 ]
Tytuł:  Re: MEGA/STANDARD

Średnio + 10%.

Autor:  Madziak [ 29 gru 2011, 23:00 ]
Tytuł:  Re: MEGA/STANDARD

Tak to będzie mniej więcej wyglądać. Zbiorniki mogą zostać uszkodzone.

http://320119.forumromanum.com/member/f ... _lkw.htmlU mnie w firmie była kiedyś Scania w medze z dołożonymi kotłami od standardu i jakoś dawała radę, z tym, że np. na przejazdach kolejowych, jak tory szły w przechyłce to trzeba było pamiętać żeby dźwignąć ją na poduchach.

Autor:  Rossi [ 29 gru 2011, 23:18 ]
Tytuł:  Re: MEGA/STANDARD

Cytuj:
Tak to będzie mniej więcej wyglądać. Zbiorniki mogą zostać uszkodzone.

http://320119.forumromanum.com/member/f ... _lkw.htmlU mnie w firmie była kiedyś Scania w medze z dołożonymi kotłami od standardu i jakoś dawała radę, z tym, że np. na przejazdach kolejowych, jak tory szły w przechyłce to trzeba było pamiętać żeby dźwignąć ją na poduchach.
U mnie w firmie była kiedyś Scania w medze z dołożonymi kotłami od standardu i jakoś dawała radę, z tym, że np. na przejazdach kolejowych, jak tory szły w przechyłce to trzeba było pamiętać żeby dźwignąć ją na poduchach.

Autor:  Pazdz [ 29 gru 2011, 23:48 ]
Tytuł:  Re: MEGA/STANDARD

Heisterkamp ma auta standard, duże kotły, na małych kołach. :wink:

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/