wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
MEGA/STANDARD http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=33812 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | kanalia [ 28 gru 2011, 20:04 ] |
Tytuł: | MEGA/STANDARD |
Witam mam pytanie czy jeżeli przełoże onopny ze standarda i wsadze tam z megi to czy coś sie stanie (zawieszenie/poduszki itp)? |
Autor: | martinfh [ 28 gru 2011, 21:03 ] |
Tytuł: | Re: MEGA/STANDARD |
Tak. |
Autor: | kanalia [ 28 gru 2011, 21:13 ] |
Tytuł: | Re: MEGA/STANDARD |
Co takiego można uszkodzic ? |
Autor: | MAN [ 28 gru 2011, 21:41 ] |
Tytuł: | Re: MEGA/STANDARD |
Ostatni bieg w skrzyni biegów wtedy wymontuj lub przestaw ogranicznik na 110km/h jak w autobusie |
Autor: | kanalia [ 28 gru 2011, 21:48 ] |
Tytuł: | Re: MEGA/STANDARD |
Sorry za to pytanie ale czemu to będzie służylo ? |
Autor: | Jacek [ 28 gru 2011, 22:02 ] |
Tytuł: | Re: MEGA/STANDARD |
Cytuj: Ostatni bieg w skrzyni biegów wtedy wymontuj lub przestaw ogranicznik na 110km/h jak w autobusie
On chyba odwrotnie chce. Jak wrzucisz tylko na napędową opony o niższym profilu to auto będzie wolniej jeździć, obniży się, będziesz musiał ręcznie poziomować, bo Ci się nie zgra z naczepą, zaraz połamiesz plastiki, zaczepisz zbiornikiem lub paleciarką. Przyjrzyj się dokładniej ciągnikowi low-deck, a zobaczysz różnice.
|
Autor: | MAN [ 28 gru 2011, 22:05 ] |
Tytuł: | Re: MEGA/STANDARD |
Cytuj: Sorry za to pytanie ale czemu to będzie służylo ?
Temu że przy 90 km/h silnik będzie miał za małe obroty i strasznie mulił chyba że jeździsz wyłącznie po autostradzie. różnica w obrotach około 300-400 obrotów. Chyba że przy okazji zmienisz skrzynie jak masz z nadbiegiem lub główkę w moście
|
Autor: | martinfh [ 28 gru 2011, 22:07 ] |
Tytuł: | Re: MEGA/STANDARD |
Ale gleba będzie i ładnie to będzie wyglądać |
Autor: | korni8808 [ 28 gru 2011, 22:10 ] |
Tytuł: | Re: MEGA/STANDARD |
Cytuj: Ale gleba będzie i ładnie to będzie wyglądać
Popieram.Koniecznie szeroki laczek |
Autor: | MAN [ 28 gru 2011, 22:13 ] |
Tytuł: | Re: MEGA/STANDARD |
Reszta przejdzie od biedy, jest to nie pierwszy i nie ostatni ciągnik przerobiony w taki sposób na low decka Tylko i tak nie osiągniesz takiej samej wysokości siodła jak w oryginalnym low decku inna rama inne mocowanie przedniej belki czy mostu |
Autor: | kanalia [ 28 gru 2011, 22:34 ] |
Tytuł: | Re: MEGA/STANDARD |
Aha ok dzięki za info |
Autor: | fafciuk [ 29 gru 2011, 10:43 ] |
Tytuł: | Re: MEGA/STANDARD |
a jaka jest róznica wagi miedzy mega a standardem (plandeka i chłodnia)? |
Autor: | martinfh [ 29 gru 2011, 21:50 ] |
Tytuł: | Re: MEGA/STANDARD |
Średnio + 10%. |
Autor: | Madziak [ 29 gru 2011, 23:00 ] |
Tytuł: | Re: MEGA/STANDARD |
Tak to będzie mniej więcej wyglądać. Zbiorniki mogą zostać uszkodzone. http://320119.forumromanum.com/member/f ... _lkw.htmlU mnie w firmie była kiedyś Scania w medze z dołożonymi kotłami od standardu i jakoś dawała radę, z tym, że np. na przejazdach kolejowych, jak tory szły w przechyłce to trzeba było pamiętać żeby dźwignąć ją na poduchach. |
Autor: | Rossi [ 29 gru 2011, 23:18 ] |
Tytuł: | Re: MEGA/STANDARD |
Cytuj: Tak to będzie mniej więcej wyglądać. Zbiorniki mogą zostać uszkodzone. U mnie w firmie była kiedyś Scania w medze z dołożonymi kotłami od standardu i jakoś dawała radę, z tym, że np. na przejazdach kolejowych, jak tory szły w przechyłce to trzeba było pamiętać żeby dźwignąć ją na poduchach.
http://320119.forumromanum.com/member/f ... _lkw.htmlU mnie w firmie była kiedyś Scania w medze z dołożonymi kotłami od standardu i jakoś dawała radę, z tym, że np. na przejazdach kolejowych, jak tory szły w przechyłce to trzeba było pamiętać żeby dźwignąć ją na poduchach. |
Autor: | Pazdz [ 29 gru 2011, 23:48 ] |
Tytuł: | Re: MEGA/STANDARD |
Heisterkamp ma auta standard, duże kotły, na małych kołach. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |