Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 04 sty 2012, 19:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 paź 2011, 13:49
Posty: 10
GG: 0
Samochód: mercedes
Lokalizacja: DGL

Chciał by się dowiedzieć czy tubospeżarka z silnika 280 konnego pasuje też do 230 konnego bo mam 2 atega i mam z 1 problem cały czas nie ma mocy i chce spróbować wymienić turbosprężarke może to coś pomoże


Post Wysłano: 04 sty 2012, 22:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 lis 2007, 13:18
Posty: 280
Lokalizacja: Pomorze GWE

Trądu się nie pudruje! Po pierwsze nie pasuje po drugie nie wystarczy włożyć większej aby auto było mocniejsze. Napisz czy kiedyś był mocniejszy czy od początku jak go masz jest osłabiony?
sprawdź intercooler oraz elastyczny przewód łącznika.


Post Wysłano: 04 sty 2012, 23:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 paź 2011, 22:50
Posty: 535
GG: 0

A moze masz jakies aktywne bledy MR na wyswietlaczu??
Bedzie latwiej cos pomoc. Warto byloby tez zmierzyc cisnienie doladowania.

Podaj tez nr VIN tych Atego to zobaczymy czy jest to samo turbo


Post Wysłano: 05 sty 2012, 18:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 paź 2011, 13:49
Posty: 10
GG: 0
Samochód: mercedes
Lokalizacja: DGL

te atego od razu jak sprowadziłem nie miało mocy trzeba je bujać pod 2000 obrotów a to drugie jak ma 900 obrotów to kołami mieli nr vin WDB9702371K954924 i są dwa błędy MR a7543 i jest jeszcze jeden wiem że chodzi o jakiś czujnik na tylnej osi ale nie wiem jaki może wiecie BS a4240 jak weszłem w menu to wyświetliło mi się BS 1 a4240 i jak możesz powiedzieć jak mierzy się ciśnienie doładowania


Post Wysłano: 07 sty 2012, 12:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 paź 2011, 22:50
Posty: 535
GG: 0

zanim zaczniesz cos wymieniac przy silniku to warto byloby najpierw uporac sie z bledami MR. Oznaczenie tego bledu sprawdze w poniedzialek bo nie mam drugiego lapka pod reka. Ten blad BS 4240 to czujnik predkosci lewe tylne kolo - przerwa (prawdopodobnie czujnik ABS do wymiany).

Cisnienie doladowania mierzy sie wpinajac mechaniczny manometr w koloektor ssacy i obserwujac jego wskazania podczas jazdy. Dla porownania warto tez wpiac komputer diagnostyczny i rowniez obserwowac wskazania czujnika cisnienia doladowania i porownywac je na bierzaco ze wskazaniem manometru. Robisz to dlatego ze czesto czujniki cisnienia doladowania generuja bledne wskazania ale mieszczace sie w granicach tolerancji i dlatego komputer nie wywala bledow a auto nie jedzie jak trzeba. Warto towniez sprawdzic szczelnosc calego dolotu oraz intercoolera (ktos ci to wczesniej sugerowal, nie wiem czy zrobiles).


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: