Strona 1 z 1 [ Posty: 1 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 23 lis 2014, 20:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lis 2014, 20:04
Posty: 1

Witam
Szukam informacji na temat rozrządu w silniku mercedes OM 364.
Zastanawia mnie jak rozwiązany jest mechanizm zmiany kąta wtrysku w tym silniku ponieważ napęd pompy wtryskowej przenoszony jest bezpośrednio przez koło zębate. W innych samochodach ciężarowych można zauważyć pomiędzy pompą wtryskową a napędem mechanizm który odpowiada za zmianę kąta wtrysku zmieniającego się zależnie od obrotów.
Czy w tym silniku kąt ustawiony jest na sztywno lub jest rozwiązane to w inny sposób.

Dodam że w polskim lublinie pompa sprzęgnięta jest przez tzw przestawiacz kąta wtrysku który mieści się w kole pasowym pompy wtryskowej.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 1 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: