Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]
Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sty 2007, 0:22
Posty: 398
Samochód: VO FH 440
Lokalizacja: NS

Witam.

Mam problem z zaworem osuszacza zamiast spuszczac przy ciśnieniu 12 atm.
bije około 16 -17atm. rozbierałem go czyściłem, smarowałem ale to nic nie pomogło....
czy na co tam zwrócić uwagę ? czy już tylko wymiana ?

Zawór ma 3 wyjścia od czoła u przykręcany na 3 śruby chyba jeden z najsprośniejszych zaworów

_________________
Rozliczenie i ewidencja czasu pracy kierowców - delegacje, noclegi, wynagrodzenie.
Odczyt kart kierowcy i tachografów cyfrowych

Nowy Sącz i okolice - Zapraszam :)
DPTacho.pl


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6010
Samochód: Volvo FH

Przy 16tu atm to puszcza Ci już zawór bezpieczeństwa.

Ten pod osusacz masz już z elektroniką (2 kostki i cewki elektromagnetyczne z boku). Jeśli tak, to może któraś z nich się upaliła, lub zapiekła.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sty 2007, 0:22
Posty: 398
Samochód: VO FH 440
Lokalizacja: NS

nie.

osuszacz b. prosty zasilenie z komp. wyjście na butle i wyjście na butle przy osuszaczu (regeneracja osuszacza czy coś takiego...) z elektryki tylko grzałka...

_________________
Rozliczenie i ewidencja czasu pracy kierowców - delegacje, noclegi, wynagrodzenie.
Odczyt kart kierowcy i tachografów cyfrowych

Nowy Sącz i okolice - Zapraszam :)
DPTacho.pl


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: