Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]
Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 paź 2012, 23:24
Posty: 58
Samochód: MAN
Lokalizacja: KSU

Witam mam do was pilna prosbe i zapytanie co zrobic w takiej sytuacji:

Przyjechałem na baze 17.04.2013 godz ok godz 22:00 to była środa i tam dostawiłem samochód wbiłem pauze i pojechałem do domu i autko stało tak do Piątku 19.04 2013r ok godziny 11:00 bo własnie wtedy mechanik podjechał aby zmienić koło no i właczyła sie pauza i czas pracy po czym jak ok godziny 16 przyjechałem na baze zobaczyłem ze idzie praca i wrzuciłem na pauze ponieważ w sobote rano tj 20.04.2013r miałem wyjechac w trase... Pojechałem do domu auto dostawiłem na pazuie po czym mechanik znow ruszył zeby coś tam zrobic... Gdy przyjechałem rano w sobote 20.04.13r zobaczyłem ze znow jest na pracy prawie 14h wku... sie nie ale co zrobie w trase trzeba jechać opisałem wydruk z tego ze zamiast pauzy mialem prace itd... Wrociłem z trasy wczoraj tj 24.04 o godz 22:00 po czym dowiaduje sie ze jutro (piątek 26.04)mam jechac na rozładunek i musze jechać nie mam wyjscia... i nie wykreci mi sie pauza 45 h tylko jakies 32h... Co zrobić w takiej sytuacji? Doszłem do wniosku ze jedynie musze zrobic znow wydruki i to jakoś opisać może ktos podpowie cos rozsadnego jak to opisać zeby to miało ręce i nogi?
dodam ze to byl moj pierwszy kurs w firmie i teraz juz tak nie bedzie bo poprostu wyciagne karte wypisza mi urlopówke i po problemie a wczesniej nikt nic nie mowil ze bd autem jezdzone bo bym tak zrobił
Bardzo prosze o pomoc i z góry dzięki


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 lip 2008, 12:50
Posty: 437
GG: 0
Lokalizacja: Szzzztolyca

Cytuj:
........ poprostu wyciagne karte .....
Z tego co mi tłumaczono :arrow: (jeżeli chodzi o Tacho Cyfrowe) KARTA JEST TWOJA i ma być w Tacho wtedy gdy jedziesz, leżysz w wozie lub pod nim.
A jak wychodzisz (szczególnie na przerwę/odpoczynek) , to ma być w TWOIM PORTFELU :!:

W Twoim "przypadku" musisz opisać każdy z zaistniałych przypadków, bo w razie kontroli ITD, to oni lubią dawać mandaciki za każde źle wykazane godziny odpoczynku lub "znaki zapytania" na wydruku :!:

Szkoda kasy na/za błędy :!:

_________________
B - B+E - C - C+E - D - D+E - CDL i kilka innych ..... :-)
Wg. Nikodema Dyzmy § 13 ¼
NIKT Ci tyle nie da, co Kierownik Ci OBIECA !
oraz --> S T O P parówkowym skrytożercom !!!


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: