wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
Ciągnik E4 http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=40351 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | TwisterPL [ 22 lip 2013, 0:27 ] |
Tytuł: | Ciągnik E4 |
Witam potrzebuje w najbliższych tygodniach kupić ciągnik maksymalnie do 100tysiecy netto. Za tą cene juz dostane E4 z 2007 (Scania) Co polecicie? Auto na kraj i czasem zachód |
Autor: | MechanikSochaczew [ 22 lip 2013, 6:12 ] |
Tytuł: | Re: Ciągnik E4 |
Cytuj:
Auto na kraj i czasem zachód
Premium DXi euro 5 ze skrzynią optidriver. Scania e4 to *uj nie ciężarówka.
|
Autor: | ajeden [ 22 lip 2013, 6:41 ] |
Tytuł: | Re: Ciągnik E4 |
Cytuj: Witam
Kupisz Scanię z 2007 E5 z SCR za 100 tys. netto. Podzwoń po serwisach Scanii.
potrzebuje w najbliższych tygodniach kupić ciągnik maksymalnie do 100tysiecy netto. Za tą cene juz dostane E4 z 2007 (Scania) Co polecicie? Auto na kraj i czasem zachód |
Autor: | MechanikSochaczew [ 22 lip 2013, 9:01 ] |
Tytuł: | Re: Ciągnik E4 |
Jest różnica w cenie netto a brutto. |
Autor: | Miodzik [ 22 lip 2013, 10:36 ] |
Tytuł: | Re: Ciągnik E4 |
Cytuj: Scania e4 to *uj nie ciężarówka
Jeżeli napaliłeś się na Scanie to albo E3 albo E5 z adblue, żadnych wynalazków euro 4 czy 5 egr, xpi czy co tam jeszcze jest.
|
Autor: | bosman [ 23 lip 2013, 0:35 ] |
Tytuł: | Re: Ciągnik E4 |
Ja nie wiem co wy tak jedziecie po tej E4 w Scani. Siedze teraz na takiej R420 E4 silnik DT12 na HPi + EGr ma 900tkm, z czego 120tkm moje... spalanie nieco wyższe niż w E3(ale to zależy od umiejętności, bo są tacy co na E3 mają wyższe spalanie niż inni w E4) A najpoważniejsza rzecz robiona to trąbka od chłodnicy EGR do dolotu...coś ok 870zł w serwisie, troche to niby wbrew obiegowej opinii ale naprawde na auto nie mam co narzekać. Pierwsze Scanie E5 też miały problem z Adblue, jesli auto było do końca serwisowane to można brać. Choć fakt, że serwis zaleca wymiane panewek przy 800tkm ale u mnie ciśnienie i prace ma prawidłowe. Przynajmniej rzadziej pod nią leże niż pod "tępym toporem z holandi". Za 100koła to najlepiej chyba Premiume DX! 450E5 jataniej sie kupi, jeszcze zostanie. W sumie to już w tych pieniądzach auto każdego producenta się kupi w E5 więc wybór szeroki. Daf tylko z serwisu po "akcji olejowej". Volacz tylko z serwisu, reszta to klepaki. |
Autor: | >lukasz< [ 23 lip 2013, 11:09 ] |
Tytuł: | Re: Ciągnik E4 |
Cytuj: Daf tylko z serwisu po "akcji olejowej".
Chyba, że DAF XF95 430 E4 Adblue tam nie było żadnych problemów z olejem, ogólnie raczej udane silniki, komfort jazdy tez niczego sobie, tylko że rocznik 2006 ostatnie były.
|
Autor: | MechanikSochaczew [ 23 lip 2013, 14:53 ] |
Tytuł: | Re: Ciągnik E4 |
Mam na placu ślicznego 95-480 z 2006 roku i adblue tam nie widzę Nie było dziewięć-piątki z silnikiem euro 4 i do tego adblue. Dafoska 315 jest zbyt przestarzałą konstrukcją |
Autor: | jabson [ 23 lip 2013, 15:28 ] |
Tytuł: | Re: Ciągnik E4 |
Ten DAF jest u Ciebie do naprawy czy na sprzedaż? Cytuj: Mam na placu ślicznego 95-480 z 2006 roku i adblue tam nie widzę
Nie było dziewięć-piątki z silnikiem euro 4 i do tego adblue. Dafoska 315 jest zbyt przestarzałą konstrukcją |
Autor: | blapat [ 23 lip 2013, 15:49 ] |
Tytuł: | Re: Ciągnik E4 |
Kolego proponował bym ci MAN-a TGA 440 lub 480 euro 4 masz bez adblue, w 100tys. netto napewno sie zmiesci. |
Autor: | MechanikSochaczew [ 23 lip 2013, 17:23 ] |
Tytuł: | Re: Ciągnik E4 |
Daf na wymianę tulei półresora, zawieszenia kabiny i takich tam głupot. Cytuj: Kolego proponował bym ci MAN-a TGA 440 lub 480 euro 4 masz bez adblue, w 100tys. netto napewno sie zmiesci.
Kolejna atomka z egr'em, układem CR...... To już bym wolał R e4
|
Autor: | >lukasz< [ 24 lip 2013, 19:25 ] |
Tytuł: | Re: Ciągnik E4 |
Cytuj: Mam na placu ślicznego 95-480 z 2006 roku i adblue tam nie widzę
Skoro nie ma XF95 E4 to te są przerobione czy co?Nie było dziewięć-piątki z silnikiem euro 4 i do tego adblue. Dafoska 315 jest zbyt przestarzałą konstrukcją http://otomoto.pl/daf-xf-95-430-euro-4-T3824567.html http://allegro.pl/daf-xf-430-spacecab-2 ... 36121.html |
Autor: | MechanikSochaczew [ 24 lip 2013, 20:57 ] |
Tytuł: | Re: Ciągnik E4 |
E4 wychodzi tylko z tabelki via tolla |
Autor: | TwisterPL [ 13 sie 2013, 13:42 ] |
Tytuł: | Re: Ciągnik E4 |
Renault PREMIUM DXI 450 tylko z E4 będzie złym wyborem? ceny są sporo niższe... RENAULT TRUCKS KATOWICE "TANDEM-TRUCKS" CENTRUM POJAZDÓW UŻYWANYCH miał ktoś do czynienia z tym serwisem? |
Autor: | TwisterPL [ 20 sie 2013, 15:49 ] |
Tytuł: | Re: Ciągnik E4 |
taka ciekawostka http://www.phumalinowski.com/pl/node/263 i http://otomoto.pl/renault-premium-450-dxi-T3801886.html dla spostrzegawczych |
Autor: | Lukassz [ 20 sie 2013, 16:42 ] |
Tytuł: | Re: Ciągnik E4 |
Cytuj: taka ciekawostka
200kkm w tą czy w tą.... co to za różnica
http://www.phumalinowski.com/pl/node/263 i http://otomoto.pl/renault-premium-450-dxi-T3801886.html dla spostrzegawczych |
Autor: | kalarepka [ 26 sie 2013, 23:01 ] |
Tytuł: | Re: Ciągnik E4 |
Kolego premiumke polecam Ci najmocniej jak sie da, sam zdecydowałem sie na 440 E3 a podobno 450 E4 są jeszcze lepsze, koniecznie szukaj ze skrzynią optidrive |
Autor: | TwisterPL [ 27 sie 2013, 15:20 ] |
Tytuł: | Re: Ciągnik E4 |
juz kupilem 450 e5 z optidrive pozdro |
Autor: | >lukasz< [ 02 paź 2013, 18:17 ] |
Tytuł: | Re: Ciągnik E4 |
Może ktoś napisać za co dokładnie SCANIA E4 jest gorsz od E3. Czy chodzi tylko o EGR? Czy inna konstrukcja silnika? |
Autor: | MechanikSochaczew [ 03 paź 2013, 1:07 ] |
Tytuł: | Re: Ciągnik E4 |
EGR/tCompond W tych silnikach jest coś takiego że nikt nie wie dlaczego się rozpadają. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |