Rejestracja:21 lut 2010, 17:39 Posty: 22
GG: 5474545
Samochód: Magnum
Witam mam problem z Magnumką 430 a mianowicie, dużo pali, lekko w jedna ciężko w drugą nawet 38 litrów, wtryski intercooler turbo ok, po podłączeniu kompa niby wszystko ok z wyjątkiem czujnika doładowania komputer cały czas pokazuje tą samą wartość czy na niskich czy wysokich obrotach zmieniłem czujnik i bez zmian pomoże ktoś? z góry dzięki
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Rejestracja:23 maja 2010, 11:10 Posty: 113
GG: 1
Samochód: volvo, renault
Lokalizacja: południe RP
czujnik tylko mierzy temperaturę powietrza dolotowego w histerezie czasu. Na tej podstawie wie czy na określonym systemowo czasie przepływa więcej powietrza ( jazda z turbo ) czy też nie ( jazda po równinie). To prowizorka, ale w tamtych czasach regulowano w ten sposób dawkę paliwa - co prawda w małych zakresach. Teraz są czujniki masy....
Zatem wartość tego oporu nie jest stała. Mam jego dane - ale jeśli by był uszkodzony to V-mac by sygnalizował. Można sprawdzić go zwykłym omomierzem nad suszarką lub piecykiem.
Co do zużycia paliwa: nieszczelność / pęknięcie intercoolera, złącz gumowych kolektorów, turbo na wykończeniu- to wszystko najprościej zmierzyć prostym manometrem. Ciśnienie pod dużą górę na " 4" około1,5 atm minimum.
Potem zabawa z zaworami - luzy ( pamiętać o ustawieniu na Europę nie na Stany )
Potem ciśnienia sprężania na poszczególnych cylindrach
To dobry mocny silnik. Mówi się, że mak dużo pali ale jest mocny. Że jest mocny to potwierdzam ( mamy kilka) ale palą nie dużo. 31,32/100 z 24 tonami.
_________________ Jeśli pomogłem, a robię to dla przyjemności - podziękuj.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 2 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę