Witam posiadamy stara Premium 340 99 rok solówka 2 osiowa z przyczepą tandem 2 os górny sprzęg. Ostatnio na trasie Góra kalwaria -> Poznań na samochodzie i przyczepie razem bylo ok 8 ton ładunku i auto spalilo 38? Czy te samochody tak palą czy jest dziwne? Mi sie wydaje ze to za duzo bo co by bylo jakby bylo 20 t ładunku? Pozdrawiam
Rejestracja:27 maja 2009, 18:23 Posty: 102
GG: 9805936
Samochód: Renault Premium
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Ile zestaw łącznie ważył? U nas przy RMC 18t spala 31-33l (liczone od tankowania do tankowania) i jeździe nie sprzyjającej ekonomicznej (wywrotka i trasy do 10km)
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
A może uchylisz rąbek tajemnicy? dodam ze auto jest 40 k po remoncie silnika, pompa wtryskowa nie ruszana natomiast zrobione końcówki wtryskiwaczy. Turbina zdrowa, nie kopci nie dymi, i jak dla mnie ma mało trochę mocy ale może to tylko 340 km i dlatego tak jest
Nie dawno robiłem silnik w e-techu 480, raczej poprawkę po kimś. Jak podniosłem głowice byłem w szoku, dotykając płaszczyzny tłoka ruszał się w tulei. Baran wymienił same pierścienie.
Do regulacji zawory, do sprawdzenia intercooler i odśrodkowy regulator kąta wtrysku.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Zostały splanowane głowice, nowe tuleje cylindrowe wszystkie, nowe panewki główne i korbowodowe, wał sprawdzony, nowe pierśćienie oczywiscie, tłoki stare zostały. Ciśnienie oleju trzyma, robił to ogarnięty facet, który niestety na codzień u nas nie robi.
A silnik został zrobiony, ponieważ uszczelniacz pod tuleją puszczał wodę do oleju.( Tak mowil poprzedni właściciel, ponieważ on go rozebrał i stwierdzil ze nie bedzie mu sie opłacało naprawiac wiec sami motor złożyliśmy)
Ok sprawdzimy to o czym mówisz.
Zawory regulowane 15 k po remoncie.
Ostatnio zmieniony 08 lis 2013, 23:44 przez mieciu29, łącznie zmieniany 1 raz.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 3 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę