wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
Ciągnik pod patelnie do 40 tyś? http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=41386 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | kamilo10 [ 27 gru 2013, 21:41 ] |
Tytuł: | Ciągnik pod patelnie do 40 tyś? |
Witam. Co kupić pod patelnie do 40 tyś. Chce zeby miał ok 400 km i był lekki. Co polecacie? |
Autor: | kamilo10 [ 28 gru 2013, 22:19 ] |
Tytuł: | Re: Ciągnik pod patelnie do 40 tyś? |
Co lepiej 1.Renault Premium 420 dci 2002-2005 2.Da cf 410 lub 430 2002- 2004. 3 Scania 4 380 lub 420.? |
Autor: | konradbiker [ 28 gru 2013, 22:26 ] |
Tytuł: | Re: Ciągnik pod patelnie do 40 tyś? |
To co jest w lepszym stanie |
Autor: | mateuszsl [ 29 gru 2013, 14:35 ] |
Tytuł: | Re: Ciągnik pod patelnie do 40 tyś? |
Ze swojej strony ( myślę że jakieś 3/4 użytkowników zgodzi się ze mną ), polecałbym Ci MAN'a F2000. Ciężko coś konkretnego wyrwać do 40 tyś ( można ratować się ogłoszeniami z Zachodu ), ale przy odrobinie szczęścia można mieć naprawdę dobry samochód, nienafaszerowany elektroniką, trochę toporny ale za to niezawodny. Szczególnie polecam Ci serię "Evolution" ( 4'rka na oznaczeniach np. 19-414, 19-464, atrapa bez obwódki srebrnej, wyższe "poliki" z przodu itp. ), która jest na silnikach od TGA ( szczególnie po 2000 roku, wiadomo Euro3 = ViaToll ) - więc problem części mechanicznych odchodzi, bo jest tego pod dostatkiem, tak samo jak i części blacharskich. Nie jest to król komfortu w porównaniu do np. Actrosa, 95XF czy Magnum, ale naprawdę potrafi się odwdzięczyć długą i bezawaryjną eksploatacją ( jeżeli dba się o pojazd oczywiście ). Jeżeli kupisz taki pojazd z działąjącym intarderem, to dość szybko później go odsprzedaż - Bliski Wschód się interesuje takimi autkami. Sam mam do czynienia z takimi MAN'ami ( są u nas takie 2 sztuki ) i każdy zbliża się do 2 mln km - w żadnym z egzemplarzu nie był remontowany silnik ( więc coś już świadczy o samochodzie ). Jeżeli silnik nie był "przegrzany" i wymieniasz na czas oleje i filtry ( np. 20 tyś km paliwowe i 45 tyś km reszta ), to autko popracuje Ci spory czas - wiem to na przykładzie MAN'ów, które są u nas. |
Autor: | Piotrek_DSV [ 12 sty 2014, 22:31 ] |
Tytuł: | Re: Ciągnik pod patelnie do 40 tyś? |
Osobiście mogę ci polecić premium DCI, sami szukaliśmy tańszego pierwszego autka, chodzi już prawie drugi roczek i bez awaryjnie, sprowadzony z zachodu, pochodzi ci wiele lat, jeden ziomek z firmy pod której robimy linie śmiga też Dci ma nakulane milion 470 tyś i chodzi mu to bardzo dobrze, kupił je 6cio letnie też sprowadzone. Tylko lej dobre paliwo !!, i dbaj ogółem a auto ci się odwdzięczy:).. |
Autor: | 5eba [ 15 sty 2014, 10:40 ] |
Tytuł: | Re: Ciągnik pod patelnie do 40 tyś? |
Cytuj: Ze swojej strony ( myślę że jakieś 3/4 użytkowników zgodzi się ze mną ), polecałbym Ci MAN'a F2000. Ciężko coś konkretnego wyrwać do 40 tyś ( można ratować się ogłoszeniami z Zachodu ), ale przy odrobinie szczęścia można mieć naprawdę dobry samochód, nienafaszerowany elektroniką, trochę toporny ale za to niezawodny. Szczególnie polecam Ci serię "Evolution" ( 4'rka na oznaczeniach np. 19-414, 19-464, atrapa bez obwódki srebrnej, wyższe "poliki" z przodu itp. ), która jest na silnikach od TGA ( szczególnie po 2000 roku, wiadomo Euro3 = ViaToll ) - więc problem części mechanicznych odchodzi, bo jest tego pod dostatkiem, tak samo jak i części blacharskich.
Na jakim oleju jezdzicie (lub jaki powinien byc wlany do FE460A) ?? Wczoraj stalem sie posiadaczem ciagnika 4x4 MANa czworki FE460 po dlugich poszukiwaniach Iveco lub volvo przez przypadek wpadl ten w idealnym stanie, ale nie mam zielonego pojecia o nich.
Nie jest to król komfortu w porównaniu do np. Actrosa, 95XF czy Magnum, ale naprawdę potrafi się odwdzięczyć długą i bezawaryjną eksploatacją ( jeżeli dba się o pojazd oczywiście ). Jeżeli kupisz taki pojazd z działąjącym intarderem, to dość szybko później go odsprzedaż - Bliski Wschód się interesuje takimi autkami. Sam mam do czynienia z takimi MAN'ami ( są u nas takie 2 sztuki ) i każdy zbliża się do 2 mln km - w żadnym z egzemplarzu nie był remontowany silnik ( więc coś już świadczy o samochodzie ). Jeżeli silnik nie był "przegrzany" i wymieniasz na czas oleje i filtry ( np. 20 tyś km paliwowe i 45 tyś km reszta ), to autko popracuje Ci spory czas - wiem to na przykładzie MAN'ów, które są u nas. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |