wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://serwis.wagaciezka.com/

Ciągnik pod patelnie do 40 tyś?
http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=41386
Strona 1 z 1

Autor:  kamilo10 [ 27 gru 2013, 21:41 ]
Tytuł:  Ciągnik pod patelnie do 40 tyś?

Witam. Co kupić pod patelnie do 40 tyś. Chce zeby miał ok 400 km i był lekki. Co polecacie?

Autor:  kamilo10 [ 28 gru 2013, 22:19 ]
Tytuł:  Re: Ciągnik pod patelnie do 40 tyś?

Co lepiej 1.Renault Premium 420 dci 2002-2005 2.Da cf 410 lub 430 2002- 2004. 3 Scania 4 380 lub 420.?

Autor:  konradbiker [ 28 gru 2013, 22:26 ]
Tytuł:  Re: Ciągnik pod patelnie do 40 tyś?

To co jest w lepszym stanie

Autor:  mateuszsl [ 29 gru 2013, 14:35 ]
Tytuł:  Re: Ciągnik pod patelnie do 40 tyś?

Ze swojej strony ( myślę że jakieś 3/4 użytkowników zgodzi się ze mną ), polecałbym Ci MAN'a F2000. Ciężko coś konkretnego wyrwać do 40 tyś ( można ratować się ogłoszeniami z Zachodu ), ale przy odrobinie szczęścia można mieć naprawdę dobry samochód, nienafaszerowany elektroniką, trochę toporny ale za to niezawodny. Szczególnie polecam Ci serię "Evolution" ( 4'rka na oznaczeniach np. 19-414, 19-464, atrapa bez obwódki srebrnej, wyższe "poliki" z przodu itp. ), która jest na silnikach od TGA ( szczególnie po 2000 roku, wiadomo Euro3 = ViaToll ) - więc problem części mechanicznych odchodzi, bo jest tego pod dostatkiem, tak samo jak i części blacharskich.
Nie jest to król komfortu w porównaniu do np. Actrosa, 95XF czy Magnum, ale naprawdę potrafi się odwdzięczyć długą i bezawaryjną eksploatacją ( jeżeli dba się o pojazd oczywiście ). Jeżeli kupisz taki pojazd z działąjącym intarderem, to dość szybko później go odsprzedaż - Bliski Wschód się interesuje takimi autkami.

Sam mam do czynienia z takimi MAN'ami ( są u nas takie 2 sztuki ) i każdy zbliża się do 2 mln km - w żadnym z egzemplarzu nie był remontowany silnik ( więc coś już świadczy o samochodzie ). Jeżeli silnik nie był "przegrzany" i wymieniasz na czas oleje i filtry ( np. 20 tyś km paliwowe i 45 tyś km reszta ), to autko popracuje Ci spory czas - wiem to na przykładzie MAN'ów, które są u nas. ;)

Autor:  Piotrek_DSV [ 12 sty 2014, 22:31 ]
Tytuł:  Re: Ciągnik pod patelnie do 40 tyś?

Osobiście mogę ci polecić premium DCI, sami szukaliśmy tańszego pierwszego autka, chodzi już prawie drugi roczek i bez awaryjnie, sprowadzony z zachodu, pochodzi ci wiele lat, jeden ziomek z firmy pod której robimy linie śmiga też Dci ma nakulane milion 470 tyś i chodzi mu to bardzo dobrze, kupił je 6cio letnie też sprowadzone.

Tylko lej dobre paliwo !!, i dbaj ogółem a auto ci się odwdzięczy:)..

Autor:  5eba [ 15 sty 2014, 10:40 ]
Tytuł:  Re: Ciągnik pod patelnie do 40 tyś?

Cytuj:
Ze swojej strony ( myślę że jakieś 3/4 użytkowników zgodzi się ze mną ), polecałbym Ci MAN'a F2000. Ciężko coś konkretnego wyrwać do 40 tyś ( można ratować się ogłoszeniami z Zachodu ), ale przy odrobinie szczęścia można mieć naprawdę dobry samochód, nienafaszerowany elektroniką, trochę toporny ale za to niezawodny. Szczególnie polecam Ci serię "Evolution" ( 4'rka na oznaczeniach np. 19-414, 19-464, atrapa bez obwódki srebrnej, wyższe "poliki" z przodu itp. ), która jest na silnikach od TGA ( szczególnie po 2000 roku, wiadomo Euro3 = ViaToll ) - więc problem części mechanicznych odchodzi, bo jest tego pod dostatkiem, tak samo jak i części blacharskich.
Nie jest to król komfortu w porównaniu do np. Actrosa, 95XF czy Magnum, ale naprawdę potrafi się odwdzięczyć długą i bezawaryjną eksploatacją ( jeżeli dba się o pojazd oczywiście ). Jeżeli kupisz taki pojazd z działąjącym intarderem, to dość szybko później go odsprzedaż - Bliski Wschód się interesuje takimi autkami.

Sam mam do czynienia z takimi MAN'ami ( są u nas takie 2 sztuki ) i każdy zbliża się do 2 mln km - w żadnym z egzemplarzu nie był remontowany silnik ( więc coś już świadczy o samochodzie ). Jeżeli silnik nie był "przegrzany" i wymieniasz na czas oleje i filtry ( np. 20 tyś km paliwowe i 45 tyś km reszta ), to autko popracuje Ci spory czas - wiem to na przykładzie MAN'ów, które są u nas. ;)
Na jakim oleju jezdzicie (lub jaki powinien byc wlany do FE460A) ?? Wczoraj stalem sie posiadaczem ciagnika 4x4 MANa czworki FE460 po dlugich poszukiwaniach Iveco lub volvo przez przypadek wpadl ten w idealnym stanie, ale nie mam zielonego pojecia o nich.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/