Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 12 lip 2011, 22:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 maja 2009, 21:55
Posty: 79
GG: 0
Samochód: MAN TGL

witam

poszukuję resorów do man-a tgl- 7.150 , mam tylko po jednym piórze z tyłu i z przodu ,18 paletowy man trochę się na niego ładuję,no i strach troche, już nim jeżdżę z 2 lata trzeba zrobić porządek z tym ;-)
wymiary zamontowanych resorów tylnych bez obciążenia :
długość -około 168,5 cm - miedzy środkami śrub tulei
między środkiem śruby tulei a środkiem resora (śruba centrująca przy strzemionach ) około 85 cm
grubość resora między łapami 8 cm
resory przed tulejami są wygięte w tzw. "S - tylko poziomo"

zamontowane resory są na pewno bardziej rozgięte,więc trzeba wziąć poprawkę,
potrzebowałbym całe resory właśnie do takiego man-a 2 lub 3 piórowe ,może ktoś ma rozbitka?? lub zna ktoś dobrego i taniego kowala z rejonu śląska dokładnie Bytom ???
w całości resory znaleźć mniej problemu !! podmienić tylko
proszę o pomoc ??


Post Wysłano: 13 lip 2011, 6:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

z tyłu masz poduszkę?
jeżeli tak to w każdym manie są takie resory i żaden kowal ci nie wyklepie nic innego.
jak masz problem ładuj tyle ile można czyli na mój gust max. 2 tony przy takiej zabudowie lub kup samochód o wiekszej ładowności.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 13 lip 2011, 11:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2011, 21:37
Posty: 87
GG: 0
Samochód: M 90

Ja mam to samo tyle ze ja mam 2 piórkowe w mojim .Tyle że ja mam 17-sto paletówkę ale jak dam mu za dużo na przód to siedzi najczęściej na prawej stronie.

Tak jak kolega wyżej radzi najcięższe palety dawaj mu na tylną oś.


Post Wysłano: 02 lut 2014, 17:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 maja 2009, 21:55
Posty: 79
GG: 0
Samochód: MAN TGL

powrot do tematu bo zlamal sie resor z tylu ,dobrze ze na pusto i w takim miejscu ze trzymaly go jeszcze strzemiona do mostu czyli przed tylna luteja, czy dolozenie takiego samego resoru ma sens ,bo to ta sama stal te same wymiary grubosc ,szerokosc itd. trzeba by bylo odciac tylko koncowke tam gdzie jest tuleja lub dac do kowala aby to rozgiol i zawinol o resor 1 (gorny) .auto jest dostosowane do dokladki bo pod tym jedynym resorem jest dystans zastepujacy 2 piora, trzeba by bylo dystans pojedynczy dac i drugie pioro,a szukac piora dokladki z innej stali itd.jakies zamienniki to zas kazdy inne naprezenia ,albo jeden bedzie dostawal bardziej w tylek od drugiego
Czy takie rozwiazanie jest dobre ??


Post Wysłano: 14 maja 2014, 22:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 maja 2009, 21:55
Posty: 79
GG: 0
Samochód: MAN TGL

zrobilem jak myslalem ,dokupilem po 2 takim samym resorze,kowal mi uciol tuleje zamontowal gumy ktore sa teraz miedzy piorami ,musialem tylko dotoczy,przerobic nowa podkladke miedzy resory a most i "herc-bolec" strzemiona pasowaly bo byly na tyle dlugie, bardzo minimalnie jest wyzszy z tylu ,na pusto tak bardzo nie podskakuje a z ladunkiem bajka ,mozna nawet x 2 tylko jeszcze opony musze zmienic ;) , jezdze juz 3 miesiac
nosnosc jednego oryginalnego piora 5,2 T , teraz x 2 na stronie , czeka mnie jeszcze przerobka przodu bo teraz cierpi !


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: