Myślę, że autor oczekuje zwięzłej odpowiedzi, bo sam jak na razie kierowcą zostać nie zamierza.
W podwójnej obsadzie kierowcy mają aż 30 godzin czasu do dyspozycji, jednak muszą w tym czasie zmieścić odpoczynek dobowy w wymiarze minimum 9 godzin (odpoczynek skrócony), reasumując na pracę mają 21 godzin.
Kierowca może jechać bez przerwy 4,5 godziny, po czym musi nastąpić 45 minut przerwy, jednakże w załodze, odpoczynek ten może odbywać się na w czasie jazdy, na fotelu. Jeden kierowca może jechać 9 godzin, ewentualnie można 2 razy w tygodniu wydłużyć ten czas do 10 godzin, reasumując:
autokar może jechać nawet 20 godzin bez przerwy, to znaczy trzeba tylko stawać co 4,5 godziny na moment, aby zmienili się kierowcy.
Dla pasażerów z pewnością nie jest to komfortowe
Jednak przy dalekiej trasie, każdy postój dla pasażerów skraca zasięg autokaru - to oczywiste, bo czas kierowcy nie jest z gumy.