wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
Volvo Fh12 340, sterownik silnika na 380? http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=42916 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | mieciu29 [ 12 sie 2014, 15:00 ] |
Tytuł: | Volvo Fh12 340, sterownik silnika na 380? |
Witam, posiadam volvo fh12 98 rok, 340 km D12A silnik. Obiło mi się o uszy kiedyś, że jak kupie kasetę sterownik silnika z wersji 380 km, to wtedy automatycznie będę miał 380 km?? Czy to jest prawda, czy jakiś mit? http://allegro.pl/volvo-fh12-380-kaseta ... 48564.html Czy np taka by pasowała? Jak wygląda sprawa z turbiną, pompowtryski ? wszystko to samo? Spalanie podejrzewam ze bedzie wieksze. Pozdrawiam |
Autor: | MechanikSochaczew [ 12 sie 2014, 22:10 ] |
Tytuł: | Re: Odp: Volvo Fh12 340, sterownik silnika na 380? |
Nie wiem jak tu, ale do 460 założyłem kasete 420 i nie chodzila |
Autor: | K0_Diag [ 02 wrz 2014, 17:18 ] |
Tytuł: | Re: Volvo Fh12 340, sterownik silnika na 380? |
A nie lepiej zrobić po prostu chip tunning?? Jeśli chcesz przerzucic sterownik należy zrobić programowanie i maszyna będzie smigać. |
Autor: | 5eba [ 16 wrz 2014, 21:13 ] |
Tytuł: | Re: Volvo Fh12 340, sterownik silnika na 380? |
340 -> 380 - teoretycznie wsadzasz i jedziesz - turbo jest takie same jak i chlodnica - 420tka ma inne turbo i wieksza chlodnice - 460tka chlodnica ta sama (jak 420)ale wisko wieksze. My mielismy problem po zmianie kaset z Vmax - nie mam pojecia dlaczego, bo przeciez teoretycznie ogranicznik z impulsatora bierze sygnal, a My mielismy dziwna przypadlosc, ze ogranicznik zalaczal sie ponizej juz 70tki - z tym ,ze kaseta byla z ciagnika siodlowego, a nasze auto to wywrotka 6x6 i tam przy 70tce juz ponad 1500obr bylo gdzie przy takich obrotach w CS juz wlasnie ogranicznik dzialal - ale jak to powiazane bylo predkosc/ogranicznik/obroty silnika - nie wiem ,ale bylo, trzeba bylo nowa kasete przeprogramowac w aso volvo i juz wsio w porzadku, no po za dymieniem na czarno - ale wlasnie zostawilismy turbo z naszej 380tki a kaseta 420 i pewnie w tym byl problem dymienia przy przyspieszaniu. Tylko kupujac kasete (nie wazne jaka moc) kup odpowiedniego systemu wtryskowgo (lucas lub bosch) - masz na kasecie na naklejce oznaczone INJECTOR TYPE - i masz albo 1 albo typ 2 - muszisz kupic taki sam jak masz obecnie u siebie. No i piszesz o D12A a aukcje podales od d12C - tez musi byc zgodnosc czyli d12A |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |