Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 12 sie 2014, 15:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 wrz 2013, 10:45
Posty: 331
Samochód: 105.410

Witam, posiadam volvo fh12 98 rok, 340 km D12A silnik. Obiło mi się o uszy kiedyś, że jak kupie kasetę sterownik silnika z wersji 380 km, to wtedy automatycznie będę miał 380 km?? Czy to jest prawda, czy jakiś mit?

http://allegro.pl/volvo-fh12-380-kaseta ... 48564.html

Czy np taka by pasowała?

Jak wygląda sprawa z turbiną, pompowtryski ? wszystko to samo? Spalanie podejrzewam ze bedzie wieksze.

Pozdrawiam


Post Wysłano: 12 sie 2014, 22:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Nie wiem jak tu, ale do 460 założyłem kasete 420 i nie chodzila

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 02 wrz 2014, 17:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 kwie 2009, 23:43
Posty: 107
GG: 2684463
Samochód: Pogotowie Techniczne/Warsztat

A nie lepiej zrobić po prostu chip tunning??

Jeśli chcesz przerzucic sterownik należy zrobić programowanie i maszyna będzie smigać.

_________________
Serwis "OnRoad" Diagnostyka, elektronika, elektryka, ciężarowe, osobowe, dojazd na miejsce.
Naprawa ECU, VECU, FFR, LCM, ECAS, EBS, liczniki, immo, chiptuning,


Post Wysłano: 16 wrz 2014, 21:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

340 -> 380 - teoretycznie wsadzasz i jedziesz - turbo jest takie same jak i chlodnica - 420tka ma inne turbo i wieksza chlodnice - 460tka chlodnica ta sama (jak 420)ale wisko wieksze.

My mielismy problem po zmianie kaset z Vmax - nie mam pojecia dlaczego, bo przeciez teoretycznie ogranicznik z impulsatora bierze sygnal, a My mielismy dziwna przypadlosc, ze ogranicznik zalaczal sie ponizej juz 70tki - z tym ,ze kaseta byla z ciagnika siodlowego, a nasze auto to wywrotka 6x6 i tam przy 70tce juz ponad 1500obr bylo gdzie przy takich obrotach w CS juz wlasnie ogranicznik dzialal - ale jak to powiazane bylo predkosc/ogranicznik/obroty silnika - nie wiem ,ale bylo, trzeba bylo nowa kasete przeprogramowac w aso volvo i juz wsio w porzadku, no po za dymieniem na czarno - ale wlasnie zostawilismy turbo z naszej 380tki a kaseta 420 i pewnie w tym byl problem dymienia przy przyspieszaniu.

Tylko kupujac kasete (nie wazne jaka moc) kup odpowiedniego systemu wtryskowgo (lucas lub bosch) - masz na kasecie na naklejce oznaczone INJECTOR TYPE - i masz albo 1 albo typ 2 - muszisz kupic taki sam jak masz obecnie u siebie. No i piszesz o D12A a aukcje podales od d12C - tez musi byc zgodnosc czyli d12A

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: