wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
ROAD TRAINS http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=4329 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Grzegorz_777 [ 27 sie 2006, 17:39 ] |
Tytuł: | ROAD TRAINS |
Witam ! ! ! Chciałbym Wam przedstawić tzw. pociągi drogowe , czyli ROAD TRAINs. Jest to transport bardzo ciężki i trudny co przedstawia ten wykres: Orurowanie z przodu służy do odbijania wskakujących przed maskę dzikich kangurów i innych zwierząt, gdy takie monstrum pędzi przez australijskie bezdroża i pustynię. A teraz kilka zdjęć takich monstrów: Źródło: http://motogazeta.autocentrum.pl i różne stronyki z neta A czy Użytkownik Cyryl Wie że wykorzystałeś jego materiały ? |
Autor: | owen [ 27 sie 2006, 21:24 ] |
Tytuł: | |
mnie tylko ciekawi jakie maja w tych cieżarówkach motory moze ktos wie ???? a osobówki musza sie troszke nameczyc przy wyprzedzaniu takiego kolosa a jak by sie na wschodzie cieszyli z takich zestawów bo by mogli na jeden raz poł Niemiec ze starych aut oczyscic hehe |
Autor: | łukasz [ 27 sie 2006, 21:39 ] |
Tytuł: | |
Bardzo lubię te zestawy i cechują one w najwiekszej mierze Australię i Nową Zelandie...Z tego co czytałem w różnych pismach to średnio mają około 600km i więcej przy 2,3 przyczepach.Kiedyś czytałem w Moto Magazynie o zestawie który wywoził coś z kopalni w Australii-nie pamiętam już co i miał ''standardowy'' silnik 600km,ale w ramie jednej z naczep miał dodatkowy silnik wraz z całym oprzyrządowaniem i moc tego silnika wynosiła 400km co razem dawało moc 1000km.O ile dobrze pamiętam było to podwozie 4 osiowe,w którym 3 osie były napędzane i do tego były przyczepione przyczepy a nie naczepy.Zestaw składał sie z 7 skrzyń ładunkowych-łacznie z tą na podwoziu auta i ważył pełny 400t a pusty 150t...Bardzo dobre fotki |
Autor: | HitmaN [ 27 sie 2006, 23:29 ] |
Tytuł: | |
Tak jak pisze łukasz zazwyczaj 600 KM i skrzynie 18 biegowe. A kiedyś na WC był ten artykuł baza to był CAT 600 KM a w ramie był 400 konny cummins zestrojone elektronicznie. Jak znajde to wrzuce znowu |
Autor: | Cheester [ 31 sie 2006, 21:55 ] |
Tytuł: | |
Kiedys i w Polskim Trakerze byl artukul o pociagach drogowych. Najbardziej utkwila mi w pamieci wypowiedz jednego z kierowcow a mianowicie podczepial bodajze trzecia naczepe i udalo mu sie to za trzecim razem i strasznie byl z tego nie zadowolony bo jak sam powiedzial "najczesciej trafia za pierwszym lub za drugim". |
Autor: | Konradek [ 03 wrz 2006, 22:06 ] |
Tytuł: | |
A ja jestem ciekawy jak takim kolosem sie cofa ? Super zdjecia. |
Autor: | HitmaN [ 03 wrz 2006, 22:55 ] |
Tytuł: | |
Takim czymś sie raczej nie cofie. Cała infrastruktura jest tak przygotowana aby cieżarówki nie musiały cofać tylko nawracają na ogromnych placach. Przecież taki zestaw jest nie do opanowania cofając. |
Autor: | Długi [ 03 wrz 2006, 23:06 ] |
Tytuł: | |
Cofanie ogranicza się tylko do podczepiania kolejnych naczep |
Autor: | łukasz [ 04 wrz 2006, 17:22 ] |
Tytuł: | |
Cofnięcie takim czymś byłoby nie lada wyczynem gdyż każda przyczepa zachowywałaby się inaczej i nie''upilnowałbyś'' ich za żadne skarby...A nawet cofanie i podczepianie kolejnych to jak dla mnie totalne mistrzostwo... |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |