wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
MAN TGA 18.440 XXL http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=43522 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | jabson [ 12 gru 2014, 11:25 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGA 18.440 XXL |
Jaką masz skrzynię biegów? U mnie przy podobnym przebiegu się skończyło sprzęgło |
Autor: | Dolar [ 12 gru 2014, 11:36 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGA 18.440 XXL |
Cytuj: Jaką masz skrzynię biegów? U mnie przy podobnym przebiegu się skończyło sprzęgło
Automatyczną.
|
Autor: | Bajzel [ 12 gru 2014, 12:09 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGA 18.440 XXL |
Mój manual wytrzymał miliona |
Autor: | KamilloooTGA [ 12 gru 2014, 15:53 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGA 18.440 XXL |
Taty manual wytrzymał 850 tyś i ciekawe ile jeszcze wytrzyma. Kierunki fajne bo nie jest cały czas to samo |
Autor: | beny321 [ 12 gru 2014, 23:28 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGA 18.440 XXL |
Ja u siebie w automacie zmieniłem w zeszłym tygodniu przy przebiegu 824tys.km. Nie czekałem do końca ale już była końcówka |
Autor: | Wilk 09 [ 13 gru 2014, 20:10 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGA 18.440 XXL |
Co tu dużo będę mówił Kolego widać że Man wygląda całkiem dobrze. Od siebie życzę powodzenia na trasie i wielu bezawaryjnych kilometrów . |
Autor: | mateuszsl [ 14 gru 2014, 19:33 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGA 18.440 XXL |
Czyżby ex. PEMA? Kolor pasuje do firmy, tylko te owiewki - one były dokładane (nie są oryginalne)? Oryginalnie do PEMY, w tych kolorach TGA miały tylko malutką owiewkę na dachu kabiny, bez boków. Będziesz usuwał te białe paski ze zderzaka i przedłużeń? Jak na 750 tyś, to jeszcze nie masz aż tak bardzo "zjedzonych" halogenów Ładnie się prezentuje z niebieską firanką - co powiesz o samej naczepie? To jest BPW ECO czy bez ECO? Co do sprzęgła - przy AS-Tronic'u w TG sprzęgło wytrzymuje przeważnie 800 - 900 tyś km (z własnych obserwacji). W manualu przy dobrym eksploatowaniu, powinien przerzucić milion (u nas dwa TGA po 1 100 000km miały robione sprzęgła, manuale z CS). |
Autor: | Dolar [ 15 gru 2014, 0:06 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGA 18.440 XXL |
Cytuj: Czyżby ex. PEMA? Kolor pasuje do firmy, tylko te owiewki - one były dokładane (nie są oryginalne)? Oryginalnie do PEMY, w tych kolorach TGA miały tylko malutką owiewkę na dachu kabiny, bez boków.
Ex. Pema, zgadza się. Spojlery są firmy Lamar i z takimi przyszedł do firmy. Co do białych pasków, pewnie ich nie usunę bo nie będzie w nim nic malowane. Białe paski to niestety farba. Naczepa jest z 2006 roku i na osiach BPW ECO. Jedynym według mnie mankamentem jest osłona boczna na której mocowania nie da rady położyć desek niestety
Będziesz usuwał te białe paski ze zderzaka i przedłużeń? Jak na 750 tyś, to jeszcze nie masz aż tak bardzo "zjedzonych" halogenów Ładnie się prezentuje z niebieską firanką - co powiesz o samej naczepie? To jest BPW ECO czy bez ECO? Co do sprzęgła - przy AS-Tronic'u w TG sprzęgło wytrzymuje przeważnie 800 - 900 tyś km (z własnych obserwacji). W manualu przy dobrym eksploatowaniu, powinien przerzucić milion (u nas dwa TGA po 1 100 000km miały robione sprzęgła, manuale z CS). |
Autor: | RAFUS [ 21 gru 2014, 18:04 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGA 18.440 XXL |
Hej Maciej Wrescie moge sie przyjzec temu pociskowi Wyglada na niezniszczony, w duzej kabinie na pewno calkiem dobrze Ci sie odpoczywa Jak oceniasz prace automatu? |
Autor: | mardzin [ 19 sty 2015, 19:46 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGA 18.440 XXL |
Na 99,9% widziany dzisiaj na wylocie z Nysy koło 9, autko na drodze dosyć fajnie się prezentuje, według mnie blenda była by mile widziane ale nie chcę się tutaj do niczego wtrącać. Pozdrawiam i życzę bez awaryjnych |
Autor: | Bauer [ 20 sty 2015, 10:43 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGA 18.440 XXL |
Zadbane to MANisko. Widzę, że masz naczepę na bębnówkach. Powiedz Mi jak jeździsz na Szwecję to ostro kontrolują ich stan techniczny? Bo obiło Mi się o uszy, że na Skandynawii bębnówki w naczepach nie są mile widziane. A w Norwegii ponoć całkowicie. Nigdy tam nie byłem a jestem ciekaw czy tak jest naprawdę. |
Autor: | Czak\8/ [ 20 sty 2015, 22:16 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGA 18.440 XXL |
To ja Cię wołałem jak zjeżdżałeś na A4 |
Autor: | patrykR500 [ 20 sty 2015, 23:48 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGA 18.440 XXL |
Barmanek jak są sprawne to pewnie nic nie zdziałają a i tak skontrolują. I tak Norwegia jest krok od prowadzenia całkowitego zakazu dla konfiguracji 4x2 więc raczej skończą się wszędobylskie auta wszystko i wszędzie. Nie to że popieram ten zapis ale dużo problemów ta konfiguracja im sprawia zimą zwłaszcza wyżej niż okręg stolicy. |
Autor: | Edler [ 21 sty 2015, 15:46 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGA 18.440 XXL |
Barmanek jako naczelny wykladowca uniwerku parinkowego wydzial skandynawski mowie ze to bajka bardzo duzo naczep nawet szwedzkich jezdzi na bebnach a nawet kupuja ciagle nowe do wypozyczalni np. Ja mam u siebie osie bpw z bebnami 2011 rok a w drugie naczepie valx 2014 obie na bebnach i nie ma z tym zadnego problemu |
Autor: | Baniek [ 21 sty 2015, 20:45 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGA 18.440 XXL |
Wcale niepowiedziane, że ma bębny. |
Autor: | SZUPEK [ 21 sty 2015, 21:18 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGA 18.440 XXL |
Dokładnie. Nie sadze zeby tam byly bebny...po prostu ma waskie osie. |
Autor: | Dolar [ 23 sty 2015, 15:51 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGA 18.440 XXL |
Akurat mam bębny Dzięki za pozdrowienia, nie do końca wiedziałem kto je wysyła. Na Szwecji nie byłem kontrolowany ani razu także nic nie jestem w stanie powiedzieć. W poniedziałek jadę znów na Szwecję, także wypatrywać |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |