wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
MAN TGX 18.680 V8 i DAF XF E6 510 Braytex Trans Bydgoszcz http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=43991 |
Strona 1 z 4 |
Autor: | Lukassz [ 28 sty 2015, 14:32 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGX 18.680 V8 Braytex Trans Bydgoszcz |
Pozbądź się tych okropnych ledów ze zderzaka. |
Autor: | Tolas [ 28 sty 2015, 14:37 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGX 18.680 V8 Braytex Trans Bydgoszcz |
Ledy zostają, bo są tam dziury przez które po usunięciu świateł mogłyby wpadać sporej wielkości dzieci... niestety wiąże się to ze zmianą zderzaka więc odpada |
Autor: | Raflus [ 28 sty 2015, 14:43 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGX 18.680 V8 Braytex Trans Bydgoszcz |
Bardzo fajny Manik Życze szerokosci i bezawaryjnych. |
Autor: | endriu007 [ 28 sty 2015, 14:45 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGX 18.680 V8 Braytex Trans Bydgoszcz |
Man w v8 też nad tym myślałem, ale po opiniach o silniku szybko mi przeszło. Z tego co piszesz to silnik jednak dużo pali w porównaniu z v8 skakanki. |
Autor: | fafciuk [ 28 sty 2015, 14:48 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGX 18.680 V8 Braytex Trans Bydgoszcz |
Myslales przed zakupem o Scani V8, czy odrazu szukales tak mocnego Mana? |
Autor: | tirowiec2 [ 28 sty 2015, 15:26 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGX 18.680 V8 Braytex Trans Bydgoszcz |
MAN piękny, silniczek też ciekawy, spalanie też chyba nie jest złe. Zdziwiły mnie te dwie osie podnoszone w naczepie. Bezawaryjnej jazdy, dużo kilometrów Pozdrawiam. |
Autor: | Tolas [ 28 sty 2015, 17:47 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGX 18.680 V8 Braytex Trans Bydgoszcz |
endriu007 latam non stop na IT - od czasu do czasu zdarza się Hiszpania, przeważnie 18 ton i przez Szwajcarie - w porównaniu do Skakanki nie ma tragedii (mam porownanie - paru znajomych lata). Oczywiście praktycznie cały czas stoję na pedale gazu. fafciuk szukałem mocnego auta, które da radę w górach - były brane pod uwagę Skakanki, Robury i MAN-y, na tą chwilę szukam kolejnego auta - nie wykluczam kolejnego MAN-a. tirowiec2 byłem sceptycznie nastawiony, ale każda kolejna naczepa będzie miała dwie ośki podnoszone - niesamowita oszczędnosć jeżeli chodzi o opony - ostatnia oś prawie nie używana - dopiero jak mam ok 20t to wszystkie są na dole |
Autor: | wojtas92 [ 28 sty 2015, 18:05 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGX 18.680 V8 Braytex Trans Bydgoszcz |
MAN przezajebisty, ale LEDy rzeczywiście szpecą okrutnie, napis na blendzie też nie dodaje uroku (mógłby być trochę mniejszy, pewnie lepiej by to wyglądało. Pomalowałbym też środek belki świetlnej na czarno, bo ten biały wygląda słabo. Poza za tym jest ekstra, kolor i szeroki but dodają charakteru. Pogratulować. Cytuj: szukałem mocnego auta, które da radę w górach
Iveco.
|
Autor: | Scania94g [ 28 sty 2015, 21:48 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGX 18.680 V8 Braytex Trans Bydgoszcz |
Auto rzadkie. Niby zwykły Man ,ale "serce" łamie pierwsze powierzchowne wrażenie Mam jedno pytanie. Opony na pędnej faktycznie szybciej się zużywają ? Słyszałem że przy dużej mocy i zestawieniu 4x2 tak właśnie się dzieje ,jak z tym jest u Ciebie |
Autor: | davo76 [ 28 sty 2015, 21:55 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGX 18.680 V8 Braytex Trans Bydgoszcz |
Fajny manik, wczesniej jezdzil w firmie Ranscht z platforma? Taki sie wyswietla na grafice tyle ze mial jeszcze kangura...? to ten? Zawsze mi sie ten sprzecik podobal, bralem go pod uwage jako nastepce Eurostara V8 lecz nie wypalilo... Swietnie sie prezentuje ale byloby jeszcze lepiej gdyby mial felunek od V8 i oslone tlumika w srebrnym kolorze wtedy pieknie sie rzuca w oczy podwojny wygar... Trawilem kiedys takiego na trakerze w Krakowie no i srodek bardzo mi sie podobal nawet takie szczegoly jak porecze obszyte skora...duzo dupereli podkresla ze to nie TGX jakis tam ale pod kabina jest 8 garkow. Powiedz kolego jeszcze jak masz zrobione te dwie osie, podnosza sie razem jednym zaworem czy sa dwa ilasy sterowane osobno i osie podnoszone sa sekwencyjnie pokolei od obciazenia? Pytalem o takie cos w Krone i handlowcy nie byli w stanie nic powiedziec jedynie ze moga byc 2 dzwigane ale jak to niewiadomo... |
Autor: | sebotrucker [ 28 sty 2015, 23:06 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGX 18.680 V8 Braytex Trans Bydgoszcz |
Wrzuć zdjęcie tego niebieskiego oświetlenia zewnętrznego |
Autor: | wojtas92 [ 29 sty 2015, 0:04 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGX 18.680 V8 Braytex Trans Bydgoszcz |
Jakbyś go nagrał to też by nie było źle |
Autor: | andy the driver [ 29 sty 2015, 1:17 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGX 18.680 V8 Braytex Trans Bydgoszcz |
Ciekawie sie prezentuje ten MANik, ale samo to ze to jednak rodzynek bo za duzo MANow z tym silnikiem sie nie widuje... co do podnoszonych dwoch osi w naczepie, w wywrotkach bylo to juz dosc dawno spotykane choc nie czesto powodzenia i szerokosci zycze! |
Autor: | Sprinter318CDI [ 29 sty 2015, 1:51 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGX 18.680 V8 Braytex Trans Bydgoszcz |
Cytuj: Fajny manik, wczesniej jezdzil w firmie Ranscht z platforma? Taki sie wyswietla na grafice tyle ze mial jeszcze kangura...? to ten?
Patrzac na to ze Kolega napisal iz rzadko ta ostatnia os jest opuszczona to raczej sekwencyjnie, pewnie sa osobne zawory do osi 1/3. Zawsze mi sie ten sprzecik podobal, bralem go pod uwage jako nastepce Eurostara V8 lecz nie wypalilo... Swietnie sie prezentuje ale byloby jeszcze lepiej gdyby mial felunek od V8 i oslone tlumika w srebrnym kolorze wtedy pieknie sie rzuca w oczy podwojny wygar... Trawilem kiedys takiego na trakerze w Krakowie no i srodek bardzo mi sie podobal nawet takie szczegoly jak porecze obszyte skora...duzo dupereli podkresla ze to nie TGX jakis tam ale pod kabina jest 8 garkow. Powiedz kolego jeszcze jak masz zrobione te dwie osie, podnosza sie razem jednym zaworem czy sa dwa ilasy sterowane osobno i osie podnoszone sa sekwencyjnie pokolei od obciazenia? Pytalem o takie cos w Krone i handlowcy nie byli w stanie nic powiedziec jedynie ze moga byc 2 dzwigane ale jak to niewiadomo... A co do TGXa, to tak jak Wojtas mowi, ledy i no i ten napis na blendzie. Pozatym swietny jest, coz to wiecej pisac... |
Autor: | Tolas [ 29 sty 2015, 1:58 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGX 18.680 V8 Braytex Trans Bydgoszcz |
Osie podnoszone są w zależności od obciążenia, ja mam możliwość sterowania 0/1 - albo wszystkie na dole albo sama sobie reguluje. MAN - latał faktycznie z tą platforma, jednak kupiony zostal bez kangura Co do zużywania opon na napędowej - wiadomo jak bedziesz jezdził jak rzeznik to zuzyja sie szybciej, zalozylem w pazdzierniku kostke i na ta chwile zachowuja sie cacy Musze poprawic ten prawy halogen bo jest strasznie brudny, ale pomysl z pomalowaniem blendy na czarno bardzo . Pozdrawiam Tolas |
Autor: | SIOJU [ 07 lut 2015, 23:34 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGX 18.680 V8 Braytex Trans Bydgoszcz |
W mojej naczepie też są dwie osie podnoszone. Standard to środkowa na stałe, a pierwsza i ostatnia są ręcznie opuszczane, każda niezależnie ma swój zawór. Oprócz oczywistego oszczędzania opon, to wydaje mi się, że jest różnica w spalaniu - mniejszy opór toczenia. U mnie ma to rację bytu, bo to jest beczka, więc sporo pustych przebiegów i śmiga się wtedy na jednej ośce. |
Autor: | Wilk 09 [ 08 lut 2015, 14:11 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGX 18.680 V8 Braytex Trans Bydgoszcz |
Co tu dużo pisać naprawdę zacną maszynę kupiłeś i jak chodzi o moc to zdetronizowałeś Forum (po prostu niema tutaj nic mocniejszego jeszcze na DMC 40 T). Potwierdzam słowa Kolegi davo76 wykończenie tego pojazdu jest naprawdę świetne i autko z standardową masą zbiera się bez problemowo (miałem okazję się przejechać z testowym kierowca na T.S. w Krakowie). Za to jestem w głębokim jak chodzi o spalanie, całkiem dobre jak na tą moc. Życzę wielu bezawaryjnych kilometrów . |
Autor: | caterpillar [ 10 lut 2015, 18:31 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGX 18.680 V8 Braytex Trans Bydgoszcz |
Autko piękne, lecz różne opinie słyszy się o V8 Manowskiej konstrukcji po drugie moment obrotowy 3000NM z V8 i do tego z ukł Biturbo Dziwne jest to że moja rzędowa 6 w FH ma większy moment z jedną turbiną i z pompo wtryskiem Zawsze podobały mi się te Many, i nawet Ojciec ma ochotę takiego kupić, zobaczymy czas pokaże Poważnie spalanie plasuje się na poziomie 34l/100km ? Pozdro |
Autor: | Mihu [ 10 lut 2015, 19:58 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGX 18.680 V8 Braytex Trans Bydgoszcz |
Cytuj: Autko piękne, lecz różne opinie słyszy się o V8 Manowskiej konstrukcji
Bardziej to konstrukcja Liebherra niż MANa po drugie moment obrotowy 3000NM z V8 i do tego z ukł Biturbo Dziwne jest to że moja rzędowa 6 w FH ma większy moment z jedną turbiną i z pompo wtryskiem Zawsze podobały mi się te Many, i nawet Ojciec ma ochotę takiego kupić, zobaczymy czas pokaże Poważnie spalanie plasuje się na poziomie 34l/100km ? Pozdro Twoja rzędowa 6 ma większy moment, bo została stworzona od początku do końca jako motor do napędu ciężarówek. Tutaj mamy silnik, który został zaadoptowany do tego celu - w domyśle była to jednostka do dźwigów i innych specjalistycznych maszyn. No właśnie - tutaj kolejny wniosek - skoro mamy 2 turbiny, ogromną pojemność, a wartość jednostkowa momentu nie powala to... to znaczy, że będzie dostępny on w bardzo szerokim zakresie, dużo szerszym niż w D16 - i tak jest w przypadku tego silnika, z tego co kojarzę. Samo auto bardzo, bardzo egzotyczne i efektowne |
Strona 1 z 4 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |