wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
Bus na co najmniej 8 ep i ładowność 1.5t http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=44332 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | cysio528 [ 31 mar 2015, 12:40 ] |
Tytuł: | Bus na co najmniej 8 ep i ładowność 1.5t |
Witam Chciałbym się zorientować ile trzeba wydać na busa co najmniej 8 ep i 1.5 t ładowności na międzynarodówkę? Tylko nowe czy warto też się rozejrzeć za używanymi? Jakie modele będą najmniej awaryjne? Z góry dziękuję za wszelką udzieloną pomoc:) |
Autor: | Maksiu [ 31 mar 2015, 15:30 ] |
Tytuł: | Re: Bus na co najmniej 8 ep i ładowność 1.5t |
Weźcie tylko pod uwagę to że auto używane, przygotowane pod międzynarodówkę (wyposażone w kurnik) ma za sobą, w zdecydowanej większości, przeszłość w takim transporcie i nawet młode auto, świeżo po leasingu, może mieć za sobą nawet pól miliona kilometrów i nie polata tyle co nowe. Kwotę zaoszczędzoną przy zakupie, trzeba będzie wpompować w serwis w trakcie eksploatacji...z tego co zauważyłem każdy bierze nowe, koniec leasingu, sprzedaż i znów nowe... ale to Wasza decyzja. |
Autor: | cysio528 [ 31 mar 2015, 17:25 ] |
Tytuł: | Re: Bus na co najmniej 8 ep i ładowność 1.5t |
Właśnie jestem tego świadom i jeżeli używka to raczej nie przystosowana pod międzynarodówkę. Budżet jeszcze nie określony ale jak to zwykle bywa najmniejszy możliwy. W grę wchodzi też pewnie leasing |
Autor: | dies_nefastus [ 31 mar 2015, 22:29 ] |
Tytuł: | Re: Bus na co najmniej 8 ep i ładowność 1.5t |
Bus 8epal i masa = max dwie tony? Powodzenia. |
Autor: | cysio528 [ 01 kwie 2015, 2:19 ] |
Tytuł: | Re: Bus na co najmniej 8 ep i ładowność 1.5t |
To jaka jest realna do osiągnięcia ładowność? |
Autor: | 5eba [ 01 kwie 2015, 8:24 ] |
Tytuł: | Re: Bus na co najmniej 8 ep i ładowność 1.5t |
Cytuj: To jaka jest realna do osiągnięcia ładowność?
800-1000kg??
|
Autor: | davo76 [ 01 kwie 2015, 9:35 ] |
Tytuł: | Re: Bus na co najmniej 8 ep i ładowność 1.5t |
Dzisiaj sie juz czepiaja legalnej ladownosci i to jest problem, bo kiedys mialem Daily'aka izoterme z winda 3,5 DMC to sie wozilo nawet 4 tony po miejscu a z 2 tonami to w Szwecji bylem nim. Jakiez bylo moje zdziwienie jak kiedys pojechalem pysty na wage i wybilo 3300 kg W dowodzie byla wpisana widocznie masa samej ramy, i na legalu to mialem 200 kg ladownosci minus ja czyli 105 kg Ale to bylo nascie lat temu........taki offff |
Autor: | Cyryl [ 01 kwie 2015, 17:55 ] |
Tytuł: | Re: Bus na co najmniej 8 ep i ładowność 1.5t |
bardziej sensownie byłoby zatytułować ten temat: "bus na 8 pustych europalet" |
Autor: | Rossi [ 02 kwie 2015, 7:15 ] |
Tytuł: | Re: Bus na co najmniej 8 ep i ładowność 1.5t |
http://40ton.net/iveco-daily-przeladowa ... -na-wadze/ Cyryl, wystarczy żeby się przeładować. |
Autor: | Detektyw [ 04 kwie 2015, 21:44 ] |
Tytuł: | Re: Bus na co najmniej 8 ep i ładowność 1.5t |
Jeśli chodzi o nowe to Daily 35S17, izoterma 2,1m x 2,3m x 4,4m plus agregat, kurnik i webasto w kabinie waży z pełnym bakiem 3040kg. Na takiej zwykłej plandece bez firanki na 8 palet to może z 900kg będziesz miał pod warunkiem, że kierowca będzie chudy patyk. Czytałem, że Pony auto mają jakieś ultrahiperwciul lekkie zabudowy, które podobno mają nawet więcej niż 1000kg ładowności nawet z kurnikiem itp. Nie widziałem, nie jeździłem jeszcze autem dostawczym, jakimkolwiek, które by miało chociażby 1500kg ładowności. Mówimy o wartości realnej a nie tych kocopołach, które są w dowodzie rejestracyjnym. |
Autor: | CZOŁGI [ 10 kwie 2015, 19:16 ] |
Tytuł: | Re: Bus na co najmniej 8 ep i ładowność 1.5t |
Niestety w tytule mamy sprzeczne wymagania, no chyba, że zechcesz przerejestrować na 3,5 tony Volkswagena T4 To może Cię zainteresować odnośnie wyboru auta: http://40ton.net/iveco-daily-35s17-jest ... narodowek/ |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |