wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
Renault Magnum E-tech 440 głupiejące hamulce http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=44581 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | robsonpsp [ 05 cze 2015, 22:29 ] |
Tytuł: | Renault Magnum E-tech 440 głupiejące hamulce |
Witam, mam problem zhamulcami na tylnym lewym kole, a mianowicie podczas jazdy koło samo hamuje. Po przekroczeniu na obrotomierzu 1200 obrotów silnika zacisk automatycznie zaczyna pracowac bez wciskania pedału hamulca. Jedyny błąd jaki mi sie wyswietla to w czasie jazdy wyskakuje komunikat " niebezpieczeństwo blokady kół" i po takim komunikacie gine światło stopu w lampach i hamulce staja sie strasznie czułe, lekie nacisniecie pedau i samochd staje demba. |
Autor: | robsonpsp [ 09 cze 2015, 8:32 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum E-tech 440 głupiejące hamulce |
Troche porozbierałem samochód i sprawa wygląda następująco, po przekroczeniu silnikiem 1200 obr/min na przewodzie wychodzącym z modulatora ABS pojawia sie samoczynie powietrze( modulator zespolony na dwa koła) tylko na lewym kole. Ma moze ktoś jakiś pomysł dlaczego tak sie dzieje i gdzie mozna sukać usterki? |
Autor: | JG_K [ 09 cze 2015, 20:36 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum E-tech 440 głupiejące hamulce |
witam Jakieś aktywne błędy ABS EBS w momencie występowania usterki. |
Autor: | robsonpsp [ 19 cze 2015, 10:47 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum E-tech 440 głupiejące hamulce |
Sprawa wyjaśniona choć troche to trwało, polski mechanik jak nie ma błędu w komputerze to już nie umie naprawić samochodu( kręci sie jak dziecko we mgle). Padł oring w modulatorze co powodowało podawanie powietrza na siłownik i dochamowywanie koła. Usterka po 4 tygodniach usunięta dodam że auto stało w jednym z pod warszawskich serwisów renault gdzie przez prawie 2 tygodnie nie mogli znaleźć usterki. |
Autor: | MechanikSochaczew [ 21 cze 2015, 7:00 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum E-tech 440 głupiejące hamulce |
Cytuj: Sprawa wyjaśniona choć troche to trwało, polski mechanik jak nie ma błędu w komputerze to już nie umie naprawić samochodu( kręci sie jak dziecko we mgle). Padł oring w modulatorze co powodowało podawanie powietrza na siłownik i dochamowywanie koła. Usterka po 4 tygodniach usunięta dodam że auto stało w jednym z pod warszawskich serwisów renault gdzie przez prawie 2 tygodnie nie mogli znaleźć usterki.
Cytuj: Sprawa wyjaśniona choć troche to trwało, polski mechanik jak nie ma błędu w komputerze to już nie umie naprawić samochodu( kręci sie jak dziecko we mgle). Padł oring w modulatorze co powodowało podawanie powietrza na siłownik i dochamowywanie koła. Usterka po 4 tygodniach usunięta dodam że auto stało w jednym z pod warszawskich serwisów renault gdzie przez prawie 2 tygodnie nie mogli znaleźć usterki.
Kiepskiej baletnicy, przeszkadza rąbek u spódnicy Jak z zaciskiem jest ok, to w następnej kolejności wypada sprawdzić czy zawór puszcza szczatkowe ciśnienie na silownik. Pewien serwis RVI nabil klientowi klime, nie odpalila. To wyciągnęli gaz i stwierdzili, że się nie da.... Wtyczka od sprężarki była rozlaczona..... Zapraszam do nas, ze stolicy całkiem blisko. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |