wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
MAN 26.463 6x2 solo http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=45013 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Dolar [ 10 paź 2015, 15:41 ] |
Tytuł: | Re: MAN 26.463 6x2 solo |
Widziałem Cię jakoś w kwietniu na 94tce w kierunku Strzelec Opolskich zaraz za Opolem |
Autor: | MATEX PL [ 10 paź 2015, 15:53 ] |
Tytuł: | Re: MAN 26.463 6x2 solo |
Niestety to nie byłem ja tylko poprzedni właściciel ponieważ mam go jakoś od 1 lipca ale też często jestem w okolicach opola właśnie jakoś w kwietniu jak jeszcze Jelczem jezdziłem ITD mnie ściągło na osowcu w strone Kluczborka to inspektor sie śmiał że pierwszy raz nie zabiera dowodu od polskiego auta Pozdrawiam |
Autor: | MAN [ 10 paź 2015, 17:29 ] |
Tytuł: | Re: MAN 26.463 6x2 solo |
Ja bym był skłonny powiedzieć że przebieg bardziej zbliża się do dwóch milionów |
Autor: | MATEX PL [ 10 paź 2015, 18:10 ] |
Tytuł: | Re: MAN 26.463 6x2 solo |
Co do przebiegu sam nie wiem jak to sprawdzić wiem tylko ile miał najechane w naszym kraju. Mógł być po sprowadzeniu cofnięty o bańke |
Autor: | MAN [ 10 paź 2015, 18:16 ] |
Tytuł: | Re: MAN 26.463 6x2 solo |
Po roczniku sobie policz mniej więcej, tam niema co cofać bo licznik tylko do miliona jest Ja swojego z 99 roku odstawialem z pięć lat temudo Arabów z przebiegiem około 1,3 miliona A obecnych z 2004 ma już nakulane 1,2 banki |
Autor: | MATEX PL [ 10 paź 2015, 19:31 ] |
Tytuł: | Re: MAN 26.463 6x2 solo |
Sam nie wiem . Po roczniku wiadomo stare auto to i przebieg powinien być większy chociaz z solówkami to różnie bywa bo inny przebieg będzie mieć takie solo z tandemem na "LLU" a inny solo ktore jezdzi w firmie budowlanej , hurtowni czy u rolnika na giełdy . Swoją drogą jestem ciekaw z jaką zabudową i ile latał u niemca:-) zresztą jak dla mnie moze mieć i 5 mln nalatane byleby jezdził bezawaryjnie |
Autor: | MAN [ 10 paź 2015, 19:53 ] |
Tytuł: | Re: MAN 26.463 6x2 solo |
To najważniejsze że auto jest nie do zajechania w właściwych rękach, w porównaniu do nowszych wozów |
Autor: | MATEX PL [ 10 paź 2015, 20:00 ] |
Tytuł: | Re: MAN 26.463 6x2 solo |
Ogolnie jest coś na co trzeba w tym modelu szczególnie uważać? Bo Ty kolego MAN masz doświadczenie w tej marce przez to pytam bo ja do tej pory miałem tylko polskie ciężarówki . |
Autor: | MAN [ 10 paź 2015, 21:25 ] |
Tytuł: | Re: MAN 26.463 6x2 solo |
Przednie zawieszenie kabiny czyli tulejki szybko się sypią, na silnik trzeba uważać żeby go nie przegrzac np z braku płynu chłodzącego, korodujace rury retardera. Ogólnie to lać paliwo i jeździć, wiadomo auto ma swoje lata to zawsze może jakaś [wycenzurowano] wyskoczyć czy to oberwany tłumik czy problemy z zaciskami hamulcowymi z przodu. Sprawdź luzy na drazkach reakcyjnych Silnik czasami potrafi wypluć uszczelkę pod głowicą czasami z starości zwłaszcza jak był wcześniej przegrzany Jak byś czasem miał wodę w środku kabiny na podłodze to sprawdź rynienki nad drzwiami pod tą masą bitumiczną są zgrzewy które rdzewieją i woda z rynienki leje się po ścianie na podłogę |
Autor: | ociu [ 11 paź 2015, 14:36 ] |
Tytuł: | Re: MAN 26.463 6x2 solo |
Najbardziej musisz pilnować uszczelek pod głowicami, te silniki nie lubią duszenia i niskich obrotów, jak będziesz dusił, nie nadążysz z uszczelkami I to co mówi MAN temperatura.... Najgorszym minusem jest obwieszanie się tulei, mieliśmy 464 zaczoł walić płynem, uszczelki, głowice, a okazało się że opadły tuleje nie straszę, znawcy twierdzą, zależy od modelu i jak był szanowany A tak to auto lala,do tego commander w silence niu niu,dopieścić, dobrze obłożyć gąbką lewarek od biegów i smigać |
Autor: | Bauer [ 11 paź 2015, 19:49 ] |
Tytuł: | Re: MAN 26.463 6x2 solo |
Jutro będę ciekł przez Działoszyn i Pajęczno to się rozglądał będę Panie za tym twoim wehikułem. Ładna maszynka. Niech się kula! |
Autor: | mateuszsl [ 11 paź 2015, 20:02 ] |
Tytuł: | Re: MAN 26.463 6x2 solo |
Cytuj: Najbardziej musisz pilnować uszczelek pod głowicami, te silniki nie lubią duszenia i niskich obrotów, jak będziesz dusił, nie nadążysz z uszczelkami
Opadające tuleje występują nawet i w TGA (szczególnie 410). Poza tym, 460 (szczególnie z "trójką" na końcu) lubi niskie obroty, ponieważ dobrze się zbiera w niskim zakresie obrotów, co potwierdza "gładkie" zielone pole w 463 - zaczyna się od 1200 obr/min (te "linie" zaczynają się od 1000 obr/min a pole efektywności Intardera, trwa od 1300 obr/min) i trwa aż do 1500 obr/min (mowa o 19-463, low deck, 1997 rok, ZF z Intarderem).I to co mówi MAN temperatura.... Najgorszym minusem jest obwieszanie się tulei, mieliśmy 464 zaczoł walić płynem, uszczelki, głowice, a okazało się że opadły tuleje nie straszę, znawcy twierdzą, zależy od modelu i jak był szanowany A tak to auto lala,do tego commander w silence niu niu,dopieścić, dobrze obłożyć gąbką lewarek od biegów i smigać Jeśli chodzi o problem temperatury - przejrzyj termostat, rury od Intardera, łącznik od Intardera (ten, co wchodzi od Intardera do rur, jest on koloru niebieskiego, popatrz też na opaski, bo często też tędy puszcza płyn) oraz korek i zbiornik płynu chłodniczego. Popatrz też, w jakim stanie jest obudowa filtra powietrza - często koroduje (lub pęka od uderzenia). Znajduje się ona przed przednim prawym kołem (zaraz za zderzakiem). |
Autor: | ociu [ 11 paź 2015, 20:40 ] |
Tytuł: | Re: MAN 26.463 6x2 solo |
Fakt, zapomniałem o filtrze powietrza.... W naszej 4 obudowa rozsypała się w drobny mak, zamiennik miał wiele do życzenia jeśli chodzi o wykonanie i spasowanie, w sumie nic nie chciało pasować.... |
Autor: | MAN [ 11 paź 2015, 20:48 ] |
Tytuł: | Re: MAN 26.463 6x2 solo |
Ja tam obudowę miałem uzywke z innego mana, bo zamiennik w sklepie na półce do mnie nie przemawiał Jeszcze ciegna od wycieraczek które z starości zaczynają wpadać z mocowań Jak byś dorwał komplet np na Alledrogo od MAZ-MAN są lepiej wykonane od oryginału przeżyją auto, przeguby od ciegien są zabezpieczone zawleczkami i niema szans żeby się rozlaczyly Co do gąbki pod lewarek jak byś czasem chciał kupować to tylko oryginał zamienik wytrzymuje chwilę |
Autor: | MATEX PL [ 11 paź 2015, 21:43 ] |
Tytuł: | Re: MAN 26.463 6x2 solo |
Barmanek o ktorej bedziesz leciał przez działoszyn? Ja akurat koło 4 rano wyjezdzam Manuelem pod kraków a potem wracam Odnośnie wyciszenia pod lewarkiem wlasnie musze kupic ori bo zamiennik juz testowalem |
Autor: | Bauer [ 11 paź 2015, 22:44 ] |
Tytuł: | Re: MAN 26.463 6x2 solo |
Ja jutro o 7 ruszam to pewnie o 8 będę w Pajęcznie więc się miniemy |
Autor: | mateuszsl [ 11 paź 2015, 22:51 ] |
Tytuł: | Re: MAN 26.463 6x2 solo |
Cytuj: Barmanek o ktorej bedziesz leciał przez działoszyn? Ja akurat koło 4 rano wyjezdzam Manuelem pod kraków a potem wracam Odnośnie wyciszenia pod lewarkiem wlasnie musze kupic ori bo zamiennik juz testowalem
Dobrze spasuj te gumy, bo złe spasowanie też będzie przyczyną tego, że jest głośno pod lewarkiem. Chociaż ten dźwięk, jak auto wpadnie na wyboje (albo kabina zawibruje) a na obrotomierzu jest min. 1300 obr/min i gaz w podłodze - bezcenny |
Autor: | Kapsiu [ 12 paź 2015, 19:04 ] |
Tytuł: | Re: MAN 26.463 6x2 solo |
Jak to ma być prawdziwy kokot stajl, to czekam aż kierowca zapuści długie włosy i zrobi se kolczyk. Płytę Vondrackowej i gwiazdki na auto ma u mnie w prezencie |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |