Rejestracja:01 lut 2013, 19:43 Posty: 16
Samochód: premiumka scania tatra
Witam. Koledzy szukam euro piatki na kraj Czechy Slowacje. Na auto chce przeznaczyc ok 80 tys netto nie wiecej. Autko bedzie latalo pod firanka z ladunkami 15 -24 tony. Czasami lzej. Moje wymagania to retarder manual i silnik nie wiekszy niz 480 km. Co byscie mogli mi polecic. Osobiscie rozwazam miedzy magnumka 460 dxi w manualu i Scania r420 manual. Wiadomo ze scania bedzie starsza. Jakie jeszcze auto jest warte uwagi??? Prosze o opinie i propozycje.
Rejestracja:05 mar 2011, 20:10 Posty: 654
Lokalizacja: Poznan
Cokolwiek kupisz to będzie dobre pod warunkiem, że będzie w dobrym stanie technicznym, każda marka ma swoje mankamenty. Ja zaproponuje stralisa koniecznie z ręczną skrzynią i jak by się udało to z 500KM, auto jak co niektórzy mówią tanie, ale bez szału. Jednak silniki iveco moim zdaniem są najlepsze w całej stawce, manualne skrzynie, to zf czyli nic innego jak w dafie czy manie. Wykonanie może nie jest idealne szczególnie detale, ale pamiętać trzeba ile to auto kosztuje, nie oszukujmy się liczy się tylko spalanie, a iveco potrafi być oszczędnie, w paliwie. Co do twoich propozycji to wybrał bym magnum, za scanie strasznie się przepłaca niestety.
O Scani E5 za 80tyś zł możesz tylko pomarzyć, chyba że CR bez AdBlue ale to zakup wysokiego ryzyka, MB i VOLVO też po za zasięgiem cenowym. Jeśli Renault to tylko z automatem najlepiej 450 albo 460, XF 460 w manualu koniec 2008 i nowsze, no i w ostateczności to IVECO 500KM raczej też w manualu.
Tak jak powiedział kolega endrju, każdy samochód będzie dobry, jeśli był odpowiednio eksploatowany przez właściciela. Chociaż właściwie jestem świeżakiem w temacie, ale przy poszukiwaniu samochodu dla siebie przegrzebałem wszystkie możliwe fora szukając podpowiedzi co znaleźć i finalnie postawiłem na XFa 460 w super space cab jako, że jestem dosyć wysoki i mam lekkie problemy z kręgosłupem, więc potrzebowałem wygodnego autka w którym nie będę miał problemu z wyprostowaniem się w kabinie. Co do samego DAFa to postawiłem na niego głównie ze względu na prostotę wykonania samochodu w porównaniu z innymi markami (czytaj : każdy mechanik Ci go naprawi) i łatwy dostęp do części, których u nas na rynku, także wtórnym nie brakuje. Jeśli postawisz na tą markę to przy rocznikach 2007-2008 uważaj i pytaj handlowców czy autko miało robiony olejarz, bo modele z tego rocznika miały wady fabryczne i była potężna kampania w której producent wymieniał wadliwe części. Możesz wziąć XFa euro 5 w EEV czyli takie prawie Euro 6. DAF to moim zdaniem najlepsza opcja w stosunku cena- jakość
Szerze to tak jak ktoś już pisał dobry będzie Stralis. Po górach idzie jak po płaskim. W tej kasie to i Magnum 480 dxi kupi i też będzie zadowolony. Scanie kupi rupcia i to jeszcze starego rocznikowo
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 27 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę