Luka a gdzie Ty jeździsz , że co post to przecinasz opony
Prawda jest taka w małych rozmiarach a w szczególności 17,5, że jest Michelin a potem długo długo nic. Wada jest taka, że Michelin w związku z bardzo dobrymi parametrami ma swoją cenę. Jednak jak zauważyłeś w wielu aspektach słusznie i słusznie liczysz relacja zł/km może wyglądać podobnie w całym zakresie opon. Tanie to mały przebieg, drogie to duży przebieg + lepsze parametry. Masz też słuszność co łatwiej przeboleć droższe vs tańsze.
Jeżeli często uszkadzasz opony to niestety wyboru musisz dokonać sam. Z podpowiedzi aby coś wskazać godnego a markowego co wszędzie dokupisz w używce to Kormoran, Dunlop, GY, Michelin cała reszta mniej typowa na rynku.
Jedno co zmień w swoim podejściu to bazowanie na używce. To nie jest zdrowe podejście zwłaszcza w tak małych rozmiarch. Opona w tym rozmiarze dostaje mocno po konstrukcji, to tzw opony specjalnej troski, ten rozmiar zwłaszcza przeładowany dostaje na prawdę mocno w d**pe w każdym zakresie swojej konstrukcji (czoło, bok, stopki) .....a potem Ty je kupujesz po jakieś kurierce, krawężnikach i przeciążeniach.
Relacja ceny do jakości : spróbuj Dunlopa lub Kormorana ale kup nowe, Hankook też może okazać się OK ale będzie w cenie tych dwóch pierwszych ale jak padnie to drugiego nie dokupisz na rynku używek. Ja bym preferował Michelina lub GY. W R17,5 nie ma półśrodków.