Jeśli to bujanie narasta wraz z prędkością, to ja obstawiam krzywe opony (na 90% oś kierowana). Ja też nie mogę jeździć takim bujającym wozem bo by mnie szlag trafił. Sam przerzuciłem kilka rodzajów opon (Savy, Kormoranki, Dunlopy), teraz mam Michały Multiway 3d coś tam i jest dobrze.
A tak przy 20 km/h buja? Bo jeśli buja to na 100% krzywa jest któraś opona. Jeśli bujanie zaczyna się od 50 - 60kmh/ to jest niewyważona.
Na początek zwal przednie koła i dobrze wyczyść je z błota, przy okazji możesz rzucić na wyważarkę, tylko normalną z ciężarkami, nie daj się namówić na proszek.
Jak już koła będą kręcić się na wyważarce, to przystaw coś, żeby zobaczyć czy dużo bije góra / dól. jeśli 2 - 3mm, to jest w normie, jeśli 4 i więcej mm to opona jest śmieć.
P.s.
Jak już fachowiec wyważy i zdejmie koło, poproś o ponowne pomiar tego samego koła (tylko niech je założy inaczej), ma być na zero. Jeśłi wynik jest inny ma zdupconą wyważarkę, i choć by 100 razy wyważał to i tak będzie źle.
_________________
Etatowy rozkręcacz forum, płatny troll, naczelny prywaciarz WC

.
Kania to ch uuu j!!!
