Offline
Użytkownik
Rejestracja: 18 mar 2016, 14:03
Posty: 12
GG: 13312072
Samochód: Die Kombajn Machen
Lokalizacja: LJA
SID 205 może być trudny w lokalizacji, albo wręcz nie możliwy (o naprawie nie wspominając). Będzie pojawiał w sposób zupełnie nie przewidziany, bo ten typ tak ma. Czasem problem narasta przez wilgoć w kasecie, lecz przyczyna (a właściwie zespół przyczyn jak ja to nazywam) leży zupełnie gdzie indziej. Chociaż w istocie Reno ma CAN-a, to usterka nie ma z tym nic wspólnego jak pisze Ci gościo na elektrodzie, tylko zrywa transmisję J1587, po której chodzą komunikaty typu włącz/wyłącz, więc nie jest to jakoś specjalnie szkodliwe. Należy to jednoznacznie rozróżnić żeby człowiek nie błądził po omacku. Znam takich co próbowali na własną rękę, ale polegli na całej linii, bo nikt nie buja się z tym po różnych forach, tylko jak już to ściąga kumatego elektronika i niech to załatwi, o ile chce - to podstawa. Po co chcesz to naprawiać bez widocznych objawów. Niesamowite, że są jeszcze w tym kraju transportowcy co dbają o konia w prawdziwym tego słowa znaczeniu.