Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 25 sie 2016, 20:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 lis 2007, 19:58
Posty: 121
GG: 5348040
Lokalizacja: Piła

Zmieniam silnik w TGLu z 4-cylindrowego 210KM na 6-cylindrowy 280KM. Mam całego dawcę tylko brakuje jednej rzeczy - kluczyka z transponderem. Zamierzam przerzucić wsad immo z EDC wersji 210KM do EDC wersji 280KM i tym samym zostaną stare kluczyki i FFR, ZBR. Nie wiem tylko czy FFR z wersji 210KM dogada się ze skrzynią z wersji 280KM. W słabszym wariancie jest 6-biegowy ZF AS Tronic Lite, w mocniejszej wersji jest skrzynia AS Tronic z tym przykręcanym wybierakiem u góry jak w TGA/TGX. Ktoś się orientuje czy FFR ogarnie zmianę skrzyni? Czy jednak musiałbym go też dać z wersji 280KM?


Post Wysłano: 24 wrz 2016, 18:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 lis 2007, 19:58
Posty: 121
GG: 5348040
Lokalizacja: Piła

Trochę informacji. Jak się okazało TGL nie miał immobilizera, TGM już tak. Musiałem założyć pętlę na stacyjkę, komputer silnika i FFR z TGM i dopisać kluczyk. Inaczej się nie dało. Silnik odpala, skrzynia błędów nie wyrzuca, ale jeszcze nie było jeżdżone, bo jest problem z powietrzem. Jak ogarnę na 100% to napiszę o efektach.


Post Wysłano: 09 paź 2016, 12:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 lis 2007, 19:58
Posty: 121
GG: 5348040
Lokalizacja: Piła

Cała przekładka zakończona sukcesem. Przełożony silnik ze skrzynią, FFR i komputer silnika oraz dopisany transponder w kluczyku. Wszystko działa tak jak powinno. Był jeszcze problem z automatyczną zmianą biegów, ale po naprawie ABS na tylnej osi wszystko wróciło do normy. Żadnych błędów nie wyrzuca.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Jacek C i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: