wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://serwis.wagaciezka.com/

zestaw przejazdowy
http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=46989
Strona 1 z 3

Autor:  zzx [ 03 lip 2017, 11:11 ]
Tytuł:  zestaw przejazdowy

potrzebuje kupic zestaw przejazdowy w konfiguracji 2+2 (dmc 36 ton) lub 3+2 ewentualnie 2+3 zabudowa firanka, euro 5.
jakies sugestie co do marki podwozia i marki przyczepy ew. może ktos widział lub wie o zadbanym pojeździe do sprzedaży.
zabudowy mile widziane firmy WECON choć to nie jest jedyny wyznacznik.

Autor:  Bauer [ 03 lip 2017, 12:57 ]
Tytuł:  Re: zestaw przejazdowy

Na tym sprzęcie się nie znam aczkolwiek polecam przejrzeć szwajcarskie giełdy z pojazdami. U nich sporo jeździ tego typu zestawów zważywszy na problem z ilością wolnego miejsca.

Autor:  jabson [ 03 lip 2017, 13:43 ]
Tytuł:  Re: zestaw przejazdowy

Jak miałeś do tej pory Premiumkę to ja bym się nad marką nie zastanawiał. Może warto pomyśleć o kupieniu gołego podwozia i dokupić zabudowę wg. uznania?
Poooooza tym to przecież transport się nie opłaca :D

Autor:  Mihu [ 03 lip 2017, 14:26 ]
Tytuł:  Re: zestaw przejazdowy

Nowe? Używane? Z przejazdówkami jeździłem w Solidarisie. Wszystko było na Volvo FH. Były 2 rodzaje, a mianowicie 7,7 + 7,7 i bodajże 8,6 + 6,8. Wszystko przejazdowe, zabudowy i przyczepy Elbo Jelcz Laskowice. Przyczepy na osiach BPW. Markę Elbo mogę z czystym sumieniem polecić. Poza tym, z tego co wiem, to Solidaris wszystkie podwozia od tamtego czasu zabudowuje tylko w Elbo.

Autor:  zzx [ 03 lip 2017, 15:28 ]
Tytuł:  Re: zestaw przejazdowy

myślem na kupieniem gołej ramy jednak jest bardo trudno dobrać tak by dało sie zrobić zestaw przejazdowy - muszą byc zachowane co najmniej 2 parametry - odpowiednia odległość od sprzęgu oraz jednocześnie odpowiednia odległość od płyty przejazdowej do samochodu.

chętnie bym kupił premiumkę bo po prostu jestem z niej zadowolony i gdyby nie ekologia oraz zużycie paliwa, które jak sądzę w nowszym modelu będzie niższe to bym nie zmieniał.

giełd szwajcarskich nie znam więc nawet nie wiem czego szukać bo w internecie nie oge znaleźć (a może tylko źle szukam)

Autor:  Luka [ 03 lip 2017, 23:11 ]
Tytuł:  Re: zestaw przejazdowy

Nie znam się, ale dość często widuję takie zestawy spod BDFów + założone kontenery "na stałe". Nie da się z tego zrobić przejazdówki? Drugi problem, że mają duże przebiegi takie auta.

Autor:  jabson [ 04 lip 2017, 16:37 ]
Tytuł:  Re: zestaw przejazdowy

Chyba nawet są takie kontenery przejazdowe. Kiedyś mi się taki mignął na drodze.

Wysłane z mojego HUAWEI CAM-L21 przy użyciu Tapatalka

Autor:  zzx [ 04 lip 2017, 19:00 ]
Tytuł:  Re: zestaw przejazdowy

tak są nawet BDF przejazdowe w plandece jednak ten system ma jeden minus - mniejsza ładowność i być może wysokość (chociaż nie koniecznie).
tak na dobrą sprawę nie bardzo jest co kupić - albo budżet nie pozwala, albo pojazd wypicowany lepiej niż z fabryki albo przebieg do bani zarówno w jedna jak i w drugą stronę.

dla ciekawskich podpowiem że po zasięgnięciu języka w dużej niemieckiej firmie - przebiegi pojazdy mają kosmiczne szczególnie te młode np. 2 letni w "podwójnej" obsadzie jeden wsiada drugi wysiada mają nakręcone ponad 800 tyś, inny w pojedynczej po 26 miesiącach nakręcił 350 tyś.

Autor:  dies_nefastus [ 04 lip 2017, 19:35 ]
Tytuł:  Re: zestaw przejazdowy

Cytuj:
ten system ma jeden minus - mniejsza ładowność
Pusty BDF x2 (stalowy, DHL`owski) na MANie TGX XLX waży tyle samo co pusty DAF SSC z plandeką na medze (około 15-16 ton).
Bodajże jeden BDF wazy około 3.5t (pisane z zasłyszanych rozmów na Amazonie). Te wynalazki, które przyszły do firmy z plandekami to były podwozia wieltona z zabudową Wecona (przejazdówki)

Autor:  zzx [ 04 lip 2017, 19:48 ]
Tytuł:  Re: zestaw przejazdowy

Cytuj:
Cytuj:
ten system ma jeden minus - mniejsza ładowność
Pusty BDF x2 (stalowy, DHL`owski) na MANie TGX XLX waży tyle samo co pusty DAF SSC z plandeką na medze (około 15-16 ton).
Bodajże jeden BDF wazy około 3.5t (pisane z zasłyszanych rozmów na Amazonie). Te wynalazki, które przyszły do firmy z plandekami to były podwozia wieltona z zabudową Wecona (przejazdówki)
chyba nie bardzo z tą wagą - many w medze na BDF miały ładowność 22,5 tony więcej nie dało rady załadować przekraczały dmc 40 ton.
kontener DHL-a jest niski do załadunku więc nie da się tego porównać - moja renata z przyczepą w sztywnych zabudowach (wys 2,95 w drzwiach) na pusto waży 15 600 (wagi rzeczywistej z pełnymi zbiornikami) - i czegoś takiego szukam jednocześnie nie chcę się bawić w przeróbki i kombinacje to musi być gotowiec (fabryczny).

Autor:  Ziutomir [ 04 lip 2017, 22:01 ]
Tytuł:  Re: zestaw przejazdowy

Mogę potwierdzić. TGX 26.440 XXL (kotły 800l) mega BDF z tandemem i kontenerami firankami z zsuwanym dachem waży ok. 18 ton na pusto. Sam się zdziwiłem że to takie ciężkie.

Autor:  olwin [ 04 lip 2017, 22:48 ]
Tytuł:  Re: zestaw przejazdowy

BDF burto-plandeka ze stalowymi drzwiami waży 2500kg.
Solówka 9,5-10t, przyczepa 2,5-2,8.
17ton to takie minimum, mój tga z doczepą i burto-plandekami waży 17,5 ze 100 litrami w kotle.

Autor:  JoHn [ 04 lip 2017, 23:42 ]
Tytuł:  Re: zestaw przejazdowy

Ciężki temat. Nie wiem jaki masz budżet ale w Twoim przypadku to brałbym do Premiumki Dafa pod uwagę, Volvo i MB to ceny z sufitu.

Autor:  DAJANO [ 04 lip 2017, 23:50 ]
Tytuł:  Re: zestaw przejazdowy

ZZX , mam 15 takich zestawów na placu , pytaj o konkrety to może Ci pomogę. Mamy 1x elbo 2x wielton i reszta Wecon. Wszystkie na Volvo fh w konfiguracji 7,7 + 7,7.

Autor:  zzx [ 09 lip 2017, 18:40 ]
Tytuł:  Re: zestaw przejazdowy

kupował ktoś pojazdy w firmie LATOŚKIEWICZ ADAM SAVAAUTO - Rybnik ?
sporo się ogłaszają ale nie ma żadnych opinii.

Autor:  Usunięty użytkownik 32565 [ 25 paź 2018, 21:56 ]
Tytuł:  Re: zestaw przejazdowy

Odkopuje temat. Potrzebuję nowe auto plan był na ciągnik siodłowy ale jednak pozostaje przy obecnej konfiguracji czyli aucie z przyczepą. Specyfika solówka DMC 18t 18ep z windą + przyczepa na obrotnicy DMC 18t 18ep wszystko na dużych kołach. Transport międzynarodowy główne kierunki Francja, Włochy wszelakie wyjazdy to jazda po górach dystrybucja głownie dostawy do indywidualnych klientów, oczekuje dynamicznego silnika, mocnego retardera, miło widziana ręczna skrzynia chyba że trafi się przyzwoity automat. W firmie użytkuje actrosa mp3 oraz stralisa nad iveco poważnie myślałem ale w kręgu zainteresowań jest także MAN, po premierze nowego mp4 nie jestem przekonany co do merca. Doradźcie proszę w co warto zainwestować żeby mieć bezproblemowy samochód na lata.

Autor:  SlawekDxI [ 25 paź 2018, 22:32 ]
Tytuł:  Re: zestaw przejazdowy

W 105 z końcówki produkcji

Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka


Autor:  zzx [ 26 paź 2018, 5:46 ]
Tytuł:  Re: zestaw przejazdowy

dlaczego na obrotnicy?
mercedesa chyba nie kupisz w manualu - zresztą manual teraz jest z dopłatą.
za mercedesem MP4 przemawia ekonomia ci co używają chwalą sobie zużycie paliwa.

Autor:  Usunięty użytkownik 32565 [ 26 paź 2018, 15:33 ]
Tytuł:  Re: zestaw przejazdowy

Wiem, że wszystkiego w manualu nie produkują ale jeśli by szło to dlaczego nie. A co do obrotnicy to jest ona niezastąpiona w górach i przy dystrybucji a właśnie taki transport wykonuje.

Autor:  PrzemoBTC [ 26 paź 2018, 19:56 ]
Tytuł:  Re: zestaw przejazdowy

We Włoszech jeździ mase przyczep na obrotnicy, właśnie dlatego, że wjedzie tam, gdzie tandem i naczepa nie ma szans

Strona 1 z 3 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/