Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]
Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 mar 2018, 20:34
Posty: 2
Samochód: TGX E6

Witam. Problem dotyczy Man'a TGX euro 6 z silnikiem d26 o mocy 440KM.

Auto jest bardzo słabe co za tym idzie jest wysokie spalanie - 30litrow przy 10 tonach ładunku po płaskim terenie autostrada DE.
Do tego podczas jazdy wyczuwalne drgania kabiny w rozbych zakresach obrotowych silnika. Kola wywarzone. Nie jest to problem natury wału napedowego czy zawieszenia gdyż takie samo drganie wystepuje na postoju na przy dodawaniu delikatnym gazu zwiekszajac obroty czuć drzenie przy niektorych wartosciach no 1000.1300. I bardzo mocne przy 1600-1700obr.

Auto ma 350tys.przebiegu. po wymianach filtrów i pełnej obsłudze olejowej. Przy 340tys regulacja zaworów.

Jakie mogą być przyczyny wyżej opisanej usterki? Serwis bedzie wymieniał po kolei wtryski i tak w nieskończoność
Dlatego chce wczesniej zasiegnąc info na forum


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5995

Żadnych błędów na komputerze?
Paliwo, powietrze. To pierwsze co przychodzi na myśl. Silnik równo pracuje?


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2454
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

A jak wygląda odstojnik? Nie masz przypadkiem wody w układzie paliwowym? Teraz, przy mrozach, takie rzeczy lubią wychodzić.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 mar 2018, 20:34
Posty: 2
Samochód: TGX E6

Auto po wymianach separatora filtrow itd. Silnik pracuje rowno. Dodajac gazu stopniowo na pastoju czuc na kierownicy drgania i nierowną prace. To samo w drodze pod obciązeniem.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6009
Samochód: Volvo FH

No jak mamy strzelać, to ja celuje w któryś czujnik prędkości obrotowej.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Jak czujnik to musi pokazać błędy, nawet na jednym czujniku silnik normalnie pracuje tylko jest problem z odpaleniem silnika
Może być wtrysk, lub jakieś kuku w silniku jak przytarty tłok

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 kwie 2007, 17:10
Posty: 199
GG: 1
Samochód: BMW E70 4.8i
Lokalizacja: Tu i tam

A w D26 już poprawili problem wiązki i dostawaniem się oleju do sterownika ?
W D20 różne cuda się działy jak w sterowniku olej chlupał.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

U mnie w D2676 odziwo niema ani grama oleju w wtyczce od wtryskiwaczy
W D2876 to ciekł aż olej z wtyczki

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: