wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://serwis.wagaciezka.com/

Uszczelka pod głowicą Mercedes Atego
http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=4768
Strona 1 z 1

Autor:  mariuszk54 [ 12 paź 2006, 16:06 ]
Tytuł:  Uszczelka pod głowicą Mercedes Atego

Mam problem !
Kupiłem Mercedesa Atego po przejechaniu około 100 tys. km okazało się ,że coś stuka w silniku po rozbiórce mechanik stwierdził iz koncówka wtrysku (miedziana poszła w tłok -Ok załozyłem nowe wtryski) i złozyli silnik
Od tamtej pory wymieniłem juz dwa razy uszczelkę pod głowicą !!!
Była za kazdym razem nowa uszczelka i głowica planowana ,więc teoretycznie powinno być OK !!
Teraz mam koleny wyciek znowu uszczelka !!Co jest ???????????? :shock:

Autor:  kraz [ 12 paź 2006, 16:50 ]
Tytuł: 

Może kadłub trzeba splanować bo jest krzywy,albo któraś tuleja cylindrowa minimalnie wystaje i podnosi głowice

Autor:  MAN [ 12 paź 2006, 17:42 ]
Tytuł: 

Jak już to tuleja jest zanirzona i podczas dokręcania uszczelke wyciska spod głowicy. Tak się dzieje w manie jak są tuleje za nisko. Dowiedz się ile powinna wystawać tuleja z bloku i pomierz u siebie. Pod tuleje podkłada się takie pierścienie o różnych grubościach aby ustawić tuleje na odpowiedniej wysokości

Autor:  RoBeRtO [ 12 paź 2006, 22:22 ]
Tytuł: 

Cytuj:
mechanik stwierdził iz koncówka wtrysku (miedziana poszła w tłok -Ok załozyłem nowe wtryski) i złozyli silnik
Koncowka wtrysku z miedzi :shock: Takiego czegos jeszcze nie widzialem :roll:
Byl przypadek ze takie cuda z cieknacymi glowicami sie dzialy (Man), ale tam byly zakladane nieodpowiednie uszczelki pod glowice.

Autor:  Sewex [ 13 paź 2006, 10:47 ]
Tytuł: 

TAk jeśli napewno uszczelka jest dobra, głowica planowana to pozostaje kadłub albo sprawdzić tuleje i ich uszczelnienie a i dociąg śrub !!! Oczywiście kluczem dynamometrycznym!!:):):):):) POzdrawiam

Autor:  magnum161 [ 13 paź 2006, 13:43 ]
Tytuł: 

Ja gdzies czytałem ze na specjalnym sylikonie goście kładli uszczelke i było po problemie ale nie wiem czy sylikon by wytrzymał :/

Autor:  scaniairizar [ 13 paź 2006, 15:50 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Oczywiście kluczem dynamometrycznym!!SmileSmileSmileSmileSmile POzdrawiam

a może to ten mechanik co go robił to zawalił, bo dokręcał rurą i poprzeciągał gwinty ?! nie sprawdzisz tego.

Cytuj:
a gdzies czytałem ze na specjalnym sylikonie goście kładli uszczelke i było po problemie ale nie wiem czy sylikon by wytrzymał :/
ja natomiast widziałem w Nissanie 200SX - amerykaniec, uszczelke pod głowicą położoną na SANITARNYM [BIAŁYM] SILIKONIE!!! - to nie żart!! Mój wujek to później poprawiał, bo ma warsztat, i robi amerykańce bo przez 20 lat robił w USA w serwisie Nissana, później w prywatnej 'auto - repair'

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/