wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://serwis.wagaciezka.com/

FH500 6x2
http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=47802
Strona 1 z 6

Autor:  Użytkownik usunięty [ 16 maja 2018, 20:48 ]
Tytuł:  FH500 6x2

Jak to mówią, bez zbędnego zanudzania.
Obrazek

Marka: Volvo
Model: FH
Rok produkcji: 2018
Przebieg: 50 km
Wyposażenie:
Standard z małymi dodatkami
- Silnik 500 km, Ishift
- Dodatkowa pchana oś (podnoszona) o nośności 4.5t
- Rozstaw osi 4 metry, przednia oś dodatkowo wzmocniona 8 tonowa, techniczne dmc zespołu pojazdów 50 ton
- Specyfikacja pod transport ponadgabarytowy :mrgreen:
- Przełożenie tylnego mostu 2.64
- Tempomat eco (z eco-roll, i-cruise I I-see)
- Pakiet multimedialny czyli dotykowe radio z bluetooth, wejścia usb, jack oraz aplikacje
- System ostrzegania przed kolizjami z przodu, aktywny tempomat, układ monitorowania reakcji kierowcy, układ wspomagania zmiany pasa ruchu, czujnik martwego pola
- Kotły 365l+680l, adblue 65l
- Skórzana kierownica o zwiększonej regulacji (3 stopniowej)
- Szyberdach elektryczny
- Fotel kierowcy komfortowy, fotel pasażera standardowy, oba pneumatyczne
- Pełny poziom malowania kabiny
- Reflektory bi-ksenonowe
- Klima postojowa Eberspracher
- Dodatkowe owiewki szyb, oraz policzki na masce
Zabudowa/Naczepa/Przyczepa: 2017 Krone Cool Liner, Thermo King SLXi, podwójna podłoga, ściana działowa, podwójne paleciary, nawet agregat sterowany smartfonem ma
Obsługiwane kierunki: Niemcy - Anglia
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Autor:  Scorpu [ 16 maja 2018, 21:47 ]
Tytuł:  Re: FH500 6x2

Kurła, człowiek takim Volvem to i by za darmo polatał...

Fajne maszyny. ;)

Autor:  ociu [ 16 maja 2018, 22:50 ]
Tytuł:  Re: FH500 6x2

Kolejny ciężki temat na forum.
Z góry zaznaczam, że wszystkie elokwentne wypowiedzi po za tematem będą usuwane.

Autor:  użytkownik usunięty [ 16 maja 2018, 23:01 ]
Tytuł:  Re: FH500 6x2

Podziwiam zakres prac włożonych w to auto. Jednak wnętrze z pluszu to nie moja liga. Z kolei naklejki z logo "sponsorów" kojarzą mi się z tandetnym, ulicznym tuningiem...

Autor:  korni8808 [ 16 maja 2018, 23:03 ]
Tytuł:  Re: FH500 6x2

Cytuj:
Kolejny ciężki temat na forum.
Z góry zaznaczam że wszystkie elokwentne wypowiedzi po za tematem będą usuwane.
To w pierwszej kolejności musisz skasować swój, a potem mój :lol:

Autor:  Użytkownik usunięty [ 16 maja 2018, 23:04 ]
Tytuł:  Re: FH500 6x2

Mi tam się podobały poprzednie komentarze :)

Ten w czarnej koszulce to nikt inny jak szef całego burdelu, z doświadczeniem generalnie liczonym w miesiącach :D

Autor:  MAN [ 17 maja 2018, 5:14 ]
Tytuł:  Re: FH500 6x2

Co to za specyfikacja na gabarytach przy 50 tonach?
Ja też mam wzmacniany przedni resor 8 ton i dmc zestawu 60 ton

Autor:  Edler [ 17 maja 2018, 8:36 ]
Tytuł:  Re: FH500 6x2

Ja sie zastanawiam jaki jest sens w dokladaniu 3 osi na kierunku ktory robicie? Jesli wozicie duzo ciezkich ladunkow i boicie sie przeladowania osi to moze i to jest odpowiedz ale wtedy waga calkowita bedzie przekroczona.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Autor:  Wojtas [ 17 maja 2018, 8:48 ]
Tytuł:  Re: FH500 6x2

Jest ogień :D 2018r i sterowanie biegami masz przy siedzeniu? Myślałem że już wszystkie mają w deske to przeniesione .

Autor:  korni8808 [ 17 maja 2018, 9:04 ]
Tytuł:  Re: FH500 6x2

Skrzynia na desce to bieda edyszyn.

Autor:  Mihu [ 17 maja 2018, 9:07 ]
Tytuł:  Re: FH500 6x2

Cytuj:
Ja sie zastanawiam jaki jest sens w dokladaniu 3 osi na kierunku ktory robicie? Jesli wozicie duzo ciezkich ladunkow i boicie sie przeladowania osi to moze i to jest odpowiedz ale wtedy waga calkowita bedzie przekroczona.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Obstawiam przerzuty między UK a Beneluksem (ew. sam Beneluks) z nieco większym DMC.

Fajne, ciekawie skonfigurowane wozy. Bardziej po holendersku niz polsku. Ale po "grubości" Jelczy, a zwłaszcza "flagowego" to jakoś bladziej wypadają :wink:

Autor:  korni8808 [ 17 maja 2018, 9:19 ]
Tytuł:  Re: FH500 6x2

Jak bladziej?
Przecież są rumiane :-D

Autor:  Użytkownik usunięty [ 17 maja 2018, 9:40 ]
Tytuł:  Re: FH500 6x2

Cytuj:
Co to za specyfikacja na gabarytach przy 50 tonach?
Ja też mam wzmacniany przedni resor 8 ton i dmc zestawu 60 ton
Siodło jest bardziej masywne, plus przy zdjęciu tylnych kół okazało się, że tarcze nie są wentylowane, tylko pełne. To tak z rzeczy które zauważyłem, też myślałem, że to tylko zapis w specyfikacji, ale kilka różnic jest.
Obrazek
Cytuj:
Ja sie zastanawiam jaki jest sens w dokladaniu 3 osi na kierunku ktory robicie? Jesli wozicie duzo ciezkich ladunkow i boicie sie przeladowania osi to moze i to jest odpowiedz ale wtedy waga calkowita bedzie przekroczona.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Koleżko, właśnie problem jest z osią napędową. Na pusto ważą zestawy 20 ton, my ciągamy wiecznie ładunki częściowe. Więc zdarza się, że napęd jest delikatnie przeciążony a ośka w naczepie wisi w powietrzu. Do tego z krajów które ćwiczymy tylko Niemcy na 6 osiach dają DMC 40 ton, reszta krajów 44 a to nie jest tak, że latamy tylko D-GB-D, tylko raczej kilka ładunków składa się na pełne kółko, więc dodatkową ładowność raczej będziemy wykorzystywać.
Cytuj:
Skrzynia na desce to bieda edyszyn.
Właśnie za te guziki w desce jest dopłata z tego co pamiętam.
Cytuj:
Obstawiam przerzuty między UK a Beneluksem (ew. sam Beneluks) z nieco większym DMC.

Fajne, ciekawie skonfigurowane wozy. Bardziej po holendersku niz polsku. Ale po "grubości" Jelczy, a zwłaszcza "flagowego" to jakoś bladziej wypadają :wink:
Z przerzutami BE-GB to dobrze trafiłeś bo ten kierunek był wymieniany przez spedycję jako ten, gdzie najbardziej będziemy próbować wykorzystać dodatkową oś i ładownosć.

Co do aut, to ja bardzo bym chciał, żeby były na czerwonej ramie, z Truxem i 5 halogenami, dłuższa blenda, pełna zabudowa, jednak to wszystko ostatecznie odbija się o $ i czas. Te auta "powstały" w tydzień i za budżet flagowego dafa można by zrobić takich volv z 5 :lol: Flagówka już jedna jest, a to są zwykłe woły robocze, bez większej filozofii.

Autor:  korni8808 [ 17 maja 2018, 9:45 ]
Tytuł:  Re: FH500 6x2

Skrzynia na desce jest lekko upośledzona. Przy najwyższych biegach nie pozwala na ingerencję kierowcy. Redukcja przed wzniesieniem jest niemożliwa itp.

Autor:  Użytkownik usunięty [ 17 maja 2018, 9:51 ]
Tytuł:  Re: FH500 6x2

Właśnie dlatego handlowca mówił, żeby olać temat jak kierowcy są kumaci. Ten joystick trochę przeszkadza jednak, ale guziki to rozwiązanie typowo flotowe, żeby kierowcy nie piłowali aut nie potrzebnie, dlatego jest dopłata.

W sumie odnośnie tuningu to większość rzeczy udało się ogarnąć, ale jeszcze kilka gadżetów muszę wykończyć bo zabrakło czasu.
Obrazek

Autor:  Ejber [ 17 maja 2018, 13:22 ]
Tytuł:  Re: FH500 6x2

6x2 raczej bym powiedział takie 4.5/2 :lol:

Autor:  Marecki [ 17 maja 2018, 14:23 ]
Tytuł:  Re: FH500 6x2

Zmiana loga z Bamatry na Gdańsk ?

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

Autor:  Użytkownik usunięty [ 17 maja 2018, 15:30 ]
Tytuł:  Re: FH500 6x2

To stary projekt, nie będzie Gdańska, zostaje jak jest teraz.

Autor:  Kermiter [ 17 maja 2018, 19:00 ]
Tytuł:  Re: FH500 6x2

Mnie ciekawi ta naklejka ENATRUCK, to ukłon za.... ?? 2 obrysy czy jeszcze jakiś udział mają w "projekcie" ? :D

Autor:  RAFUS [ 17 maja 2018, 19:29 ]
Tytuł:  Re: FH500 6x2

Auta wizualnie wpadają w oczy, i nie powiem ale jest co zazdrościć. Ciekawi mnie ta mała ośka, ona przyjmie to samo obciążenie co typowa w pusherze czy boogie?

Strona 1 z 6 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/