Online
Użytkownik
Rejestracja: 13 sty 2009, 18:03
Posty: 245
Samochód: Iveco Daily II 98'
Lokalizacja: Olkusz
Z 2 miesiące temu wymieniłem olej w moście na 85W-140 GL-5. Taki jest zalecany dla klimatu umiarkowanego, dla zimnego jest 80W-90. Ostatnimi czasy dość mocno grzeją się piasty, ale stawiałbym na niewracające zaciski. Dziś jednak dotknąłem mostu po trasie 180km i również był gorący. Kolejne primo, zaczęły lać uszczelniacze piast z obu stron. Na początku delikatnie puszczał tylko jeden. Trzecie primo, po odkręceniu korka wlewu do mostu usłyszałem schodzące ciśnienie powietrza, oleju ubyło może z 50ml. Gdy odkręcałem korek przy wymianie 2 miesiące temu, nie było syczenia powietrza. Auto na bliźniaku, z tyłu tarcze. Ktoś ma jakieś pomysły? Jakiś zatkany odpowietrznik? W instrukcji nie widze czegoś takiego, występuje ale w wersji dmc 5.9t.