Cytuj:
.Awarie skrzyni biegów która skończyła się wymianą na nową, teraz odpadł króciec od chłodnicy płynu. Może man najtańszy na tą chwile ale i awaryjny bardziej się zrobił.
A kiedy niby MAN byl bezawaryjny ,od kiedy pamietam MAN byl awaryjna maszyna tj od czasow F90 . Bezawaryjne to byly many 8 -10 ton calkowitej np. 8.150 itp Volvo to to nie jest z czasow F88-F12-FH13.A Daf 106 z ta sama turbina co przeklinana przez wielu scania XPI. Od ktorej Scania uciekala , a byla najwiekszym problemem w tych silnikach. Mysle ze z czasem te 106-tki beda tak samo przeklinane. Mimo wszystko wolal bym mana. A swoja droga wszystkie elementy firmy ZF byly w MANie bezawaryjne , skrzynia Scania raczej tez jest bezproblemowa i chodzi lepiej od tej ZF . Ale ZF-y byly mimo wszystko trwalsze