Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 06 kwie 2019, 13:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 lip 2018, 10:49
Posty: 14
Samochód: Volvo FL7 260 '96

Witam
Mam pytanie odnośnie turbiny. Auto ogólnie ostatnio wydaje mi się słabsze i więcej pali. Myślałem że turbina stoi ale sprawdzałem i się kręci i nie ma luzów.

Natomiast na tym zdjęciu jest cięgno które stoi w miejscu
Obrazek

Niewiem dokładnie do czego to jest i w którą stronę powinno się ruszać oraz jak sprawdzić czy to działa.

Oraz jak wpływ ma nieszczelność wydechu na sprawność turbiny. Na zdjęciach miejsca w których uciekają spaliny
Obrazek Obrazek

Oraz czy da radę założyć zegar w kabinie który będzie pokazywał ciśnienie doładowania ?

Pozdrawiam


Post Wysłano: 06 kwie 2019, 14:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6014
Samochód: Volvo FH

Te wszystkie nieszczelności są za turbiną, więc o ile nie ma ryzyka że coś się stopi i nie ryczy ten wóz jakoś mocno, to bym nie kombinował.
To cięgno steruje chyba takim zaworem w turbinie, który otwiera się kiedy jest ryzyko przeładowania.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 10 kwie 2019, 19:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 lip 2018, 10:49
Posty: 14
Samochód: Volvo FL7 260 '96

Też tak myślałem, że za turbiną będzie miało mały wpływ na pracę turbiny. Kwestia tego cięgna jak je rozruszać bez rozbierania turbiny. Siłowo ? Czy jakiś inny sposób jest na to ?


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: