Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]
Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 lut 2018, 18:57
Posty: 31

Witam
Jak to jest z tym siłownikiem hamulca gorskiego w volvo z 2012 roku zdjecie ponizej
Obrazek

od strony katalizatora ma dwa niewielkie otwory Foto
Obrazek

podczas odpalania zimnego silnika silownik powiniem sie wydłużac i zamykać klapkę na rurze wydechowej w celu dogrzewania silnika -- chyba tak powinno byc
Tutaj jest tak ze silownik wydłuża sie tylko do okolo polowy a z jednego z tych otworów (dokladnie z tego na dole zdjecia) okropnie ucieka powietrze , z kolei z drugiego nie.
Jesli palcem zablokuje wyciek powietrza silownik sie sklada do położenia jak na zdjeciu u gory
Czy silownik tak sie powinien zachowywac ? czy to po prostu nie szczelność i jest do wymiany?
A może można to jakoś naprawic ?
pozdrawiam


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6010
Samochód: Volvo FH

Jeśli po nagrzaniu jest dobrze, jeśli czujesz wzrost siły hamującej i zmianę pracy silnika na każdym z 3 poziomów, to nie kombinuj, dobrze jest.

Jeśli drażni Cię to dogrzewanie, to da się to wyłączyć Vcadsem, czy inną Texą.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: