wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://serwis.wagaciezka.com/

Volvo FL 612 problem z powietrzem
http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=51218
Strona 1 z 1

Autor:  Danek21 [ 24 sty 2023, 9:13 ]
Tytuł:  Volvo FL 612 problem z powietrzem

Witam
Mam problem ze swoim Volvo Fl 612 97r
Biję mi 10amp na jeden obwód na drugi 7amp, co zrobić żeby to wyrównać ?

Autor:  chodko [ 24 sty 2023, 20:35 ]
Tytuł:  Re: Volvo FL 612 problem z powietrzem

Chyba atmosfer ? Prawdopodobnie zawór cztewroobwodowy (rozdziela powietrze na poszczególne obwody) do wymiany .

Autor:  Danek21 [ 24 sty 2023, 21:48 ]
Tytuł:  Re: Volvo FL 612 problem z powietrzem

Zawór czteroobwodowy wymieniony na nowy i jest tak samo jak na starym tylko słychać że ten zawór pracuje i puszcza powietrze myślę że trzeba go wyregulować tylko pytanie w jaki sposób?

Autor:  zzx [ 24 sty 2023, 22:21 ]
Tytuł:  Re: Volvo FL 612 problem z powietrzem

Nowych zaworów się nie reguluje.
Może czujnik z którego idzie sygnał na zegar szwankuje 97 rok to właściwie przyczyną może być wszędzie.
Sprawdź jeszcze innym czujnikiem ciśnienie bezpośrednio na butlach.

Autor:  Rossi [ 25 sty 2023, 0:28 ]
Tytuł:  Re: Volvo FL 612 problem z powietrzem

Jak jeździłem kiedyś trochę większym Volvem z podobnego rocznika, to w rzeczywistości zegary żyły własnym życiem i pokazywały wartości dowolne, więc całkiem być może.

Autor:  Danek21 [ 25 sty 2023, 7:03 ]
Tytuł:  Re: Volvo FL 612 problem z powietrzem

Sprawdzałem przy siłownikach manometrem prawe 10 lewe ok 7 tak jak na zegarach

Autor:  Kurot [ 25 sty 2023, 12:56 ]
Tytuł:  Re: Volvo FL 612 problem z powietrzem

Najprawdopodobniej to nie wina zaworu czteroobwodowego tylko gdzieś masz na tym obwodzie ubytek powietrza i dopompowuje go na 7 bar i więcej nie daje rady sprężarka.

Sugeruje się twoim opisem:
Cytuj:
jest tak samo jak na starym tylko słychać że ten zawór pracuje i puszcza powietrze
Jeśli słychać że powietrze przepływa przez zawór a nie ma ewidentnej nieszczelności na nim to znaczy, że działa prawidłowo i próbuje cały czas dopompować nieszczelny obwód.
Możesz to sprawdzić odłączając ten obwód i podpinając manometr do zaworu w jego miejsce.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/