wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://serwis.wagaciezka.com/

SISU
http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=524
Strona 1 z 1

Autor:  ROTRANS [ 26 lut 2005, 23:50 ]
Tytuł:  SISU

KOMFORT

Kabina zawieszona pneumatycznie na 4 poduszkach, penumatyczne zawieszenie fotela kierowcy, wysoki poziom wyciszenia, doskonały system ogrzewania i wentylacji. wywietrznik w kabinie... Klimat komfortu uzupełnia wewnętrzne wyposażenie kabiny i liczne schowki.
Obrazek
Sisu : ponad 70 lat doświadczenia w przewozie drewna, materiałów budowlanych i ciężkich maszyn.

WYTRZYMAŁOŚĆ

-Nacisk na przednią oś 8,9 lub 10 ton oraz hamulce tarczowe.
-Tylny most o podwójnej redukcji
-Prosta rama podwozia z rurowymi poprzeczkami, wzmacniającymi jej wytrzymałość.

ŁATWOŚĆ PRZYSTOSOWANIA

Ciągnik 4x2 :60t
DMC : 19t
DMCZ : 40/44t

Ciągnik 6x4 : 120t / 220t
DMC :26t
DMCZ : 40-120t

Podwozie6x4:120t /220t
DMC: 26t
DMCZ: 40-120t

WYDAJNOŚĆ

Silnik o mocy 480 KM, łączący moc i moment obrotowy dla zwiększenia produktywności pojazdu.
12-litrowy silnik E-Tech, 6-cio cylindrowy rzędowy, o 24 zaworach,
średnica cylindra x skok tłoka:124 x 165 mm, dwuczęściowe tłoki ze stalowym denkiem i płaszczem aluminiowym.
Układ wtryskowy o wysokim ciśnieniu wtrysku 6-ciu pomp jednostkowych sterowanych elektronicznie.
Łatwa zmiana biegów i mniejsze zmęczenie kierowcy:
skrzynia biegów ZF 16S221 OD z pneumatycznym wspomaganiem "Servoshift"

Maksymalna moc:
353kW (480KM) @ 1900 obr/mn
Maksymalny moment obrotowy: 2250Nm (229 mkg) @ 1100-1400 obr/mn

Autor:  ROTRANS [ 28 lut 2005, 16:29 ]
Tytuł: 

oto zdjecia SISU

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Autor:  kalym [ 04 mar 2005, 21:00 ]
Tytuł: 

zapodam parę fotek :wink:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

ŹRÓDŁA:
-www.oripaa.fi
-www.vignier.com
Post edytowany przez Moderatora
Przyczyna-Błędy ortograficzne

Autor:  Cyryl [ 01 kwie 2005, 15:41 ]
Tytuł: 

trzeba dodać, że firma Sisu jest bardzo starą firmą i jej główna działalność to pojazdy i podwozia wojskowe. do niedawna, czyli do związania się z Renault Sisu robiła ciężarówki własnej konstrukcji o takim egzotycznym wyglądzie spotykane tylko w krajach nadbałtyckich. pojazd dla naszej armii Patria jest właśnie dziełem Sisu.
dodam, że pojazdy wojskowe są bardziej zaawansowane technologicznie, no i kontrakty kilkakrotnie wyższe.

Autor:  ROTRANS [ 01 kwie 2005, 19:55 ]
Tytuł: 

pewnie a ile kasy idzie na tym zarobić :D:D:D:D

Autor:  Cyryl [ 02 kwie 2005, 6:28 ]
Tytuł: 

niewyobrażalne dla przeciętnego śmiertelnika.
różnica między zakupem zwykłego przewoźnika, a jakimkolwiek zakupem dokonywanym przez urzędników polega na tym, że przewoźnik sam zarobił na te pieniądze, które będzie wydawał i sam we własnej fimie bedzie użytkował pojazdy, a za zły zakup poniesie konsekwencje finansowe. zaś urzędnik wydaje nie swoje pieniądze, jest jemu w zasadzie wszystko jedno jak będzie się sprawował zakup, bo jego to nie dotyczy, a jak zakup okaże się nie trafioną inwestycją, jego kadencja się skończy.
dodatkowo kontrakty wojskowe mają jeszcze jedną zaletę-są objęte tajemnicą. jeżeli w zwykłych zakupach publicznych można je skontrolować i korupcja może być wykryta, to kontrakty wojskowe są bardzo bezpieczne dla skorumpowanych urzedników państwowych.

Autor:  irizar [ 03 kwie 2005, 12:33 ]
Tytuł: 

Sisu jest fajny tylko renault wiecej jezdzi sisu duzo jezdzi w finlandii :)

Autor:  ROTRANS [ 21 kwie 2005, 13:58 ]
Tytuł: 

one są do drewna wykorzystywane w filandi :)

Autor:  romi_poz [ 14 kwie 2006, 16:41 ]
Tytuł: 

Oprócz nazwy nie widze duzej roznicy miedzy Premium a Sisu;) mialem kiedys w Mlodym Techniku fotki Sisu do transportu wlasnie drzewa i bardzo roznil sie od dzisiejszej wersji (MT z roku bodajze 1985-86wiec chyba jeszcze wtedy nie byli w kooperacji z Renault)

Autor:  MATEX PL [ 28 gru 2006, 11:09 ]
Tytuł: 

Obrazek

To Sisu było kiedyś opisywane w trailerze

(c)lkw-bilder.de

Autor:  ADAMO [ 28 gru 2006, 13:39 ]
Tytuł: 

firma ma ta tworzy pojazdy do warunków ekstremalnych (gabaryty,pojazdy do dłużycy itp.) , silnik 480 e-tech używany w sisu i w magnumce , powstał przy współpracy tych dwóch firm
oprócz tego sisu produkuje niesamowicie trwałe silniki dla takich firmy min. jak massey ferguson (najnowsza seria - modele powyżej 145 Km mają silniki nie perkinsa lecz już sisu) i o ile sie nie myle także robią dla valtry - valmeta...

Autor:  wietze [ 12 mar 2007, 21:24 ]
Tytuł: 

Obrazek

For more pictures of this unique Sisu R500, please click here

Autor:  Cichanos [ 20 lut 2009, 19:01 ]
Tytuł:  Re: SISU

Sisu jest firmą Finlandzką mieszczącą się w mieście Karjaa. Kiedyś eksportowali kabiny do Kamaza i dlatego czasem szoszoni jeżdżą właśnie z takimi budami.

Autor:  marioR143H [ 11 cze 2009, 11:09 ]
Tytuł:  Re: SISU

ostatnio Sisu znany jest z podukcji silników do maszyn rolniczych,produkcja ciężarówek odbywa się w małych ilościach i raczej tylko na rynki skandynawskie.Początki produkcji silników sięgają 1942r,w 1946 pojawił się pierwszy diesel a 1969 wprowadzono turbo.W 2004 powstały:Sisu Auto-pojazdy wojskowe,ciężarówki itp,oraz Agco Sisu Power-silniki.Główna fabryka mieści się w Linnavouri kołomiasta Nokia.80% produkcji jest zautomatyzowana.Fabryka silników znajduje się jeszcze w Brazyli.Ciekawe że silniki produkowane są tylko dla maszyn rolniczych a nie dla ciężarówek.Ostatnio pojawił się taki model o7-cylindrach poj.9.800cm3 i mocy 500KM.

Autor:  skoczek69 [ 30 lis 2010, 18:42 ]
Tytuł:  Re: SISU

nowy model, kabina od mb światła jakby z tgx

http://www.roadtransport.com/blogs/big- ... lorry.html

Autor:  Bartosz [ 30 lis 2010, 19:07 ]
Tytuł:  Re: SISU

Światła też od Mercedesa.

Autor:  skoczek69 [ 30 lis 2010, 19:49 ]
Tytuł:  Re: SISU

rzeczywiście zasugerowałem się skosem :U

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/