wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://serwis.wagaciezka.com/

Scania P 270 DB6x2/4HNA
http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=532
Strona 1 z 1

Autor:  ROTRANS [ 28 lut 2005, 20:50 ]
Tytuł:  Scania P 270 DB6x2/4HNA

Scania P 270 DB6x2/4HNA
Najnowszy silnik, który Scania po raz pierwszy zademonstrowała we wrześniu 2004 r., jest dziełem modularyzacji, czyli wykorzystywania tych samych części do produkcji różnych jednostek. Przynosi to korzyści producentowi, a biorąc pod uwagę koszty serwisowania - nabywcy. Pięciocylindrowy DC9 odziedziczył najbardziej odpowiedzialne części silnika, tj.: głowicę, zawory, tłoki i korbowody od swych mocniejszych odmian, których moc dochodzi do 420 KM (70 KM/cylinder) w wersji Euro-3. 270 KM testowej Scanii, czyli 54 KM/cylinder, zapowiada więc długą żywotność i umiarkowany apetyt na paliwo.
en ostatni parametr sprawdziliśmy w specjalnym teście podwozia P 270 DB6x2/4HNA z zabudową do wywozu śmieci. Nietypowy jak na nasze testy pojazd ma szansę zwrócić na siebie uwagę rynku samochodów specjalnych - sektor dystrybucyjny do 18 t chyba już się ustabilizował. Trochę odpowiedzialności za niewiele sprzedanych "solówek" ponosi Scania Polska, bo produkt posiada wszelkie predyspozycje do obcowania z konkurencją.
Test śmieciarki przeprowadziliśmy na jednym z rejonów obsługiwanych przez krakowskie MPO. Polegał on głównie na pomiarach zużycia paliwa, choć inne spostrzeżenia dokonane przy temperaturze -23°C dostarczyły równie interesujących informacji.

Obrazek

Autor:  radzik [ 29 sie 2008, 21:35 ]
Tytuł:  Re: Scania P 270 DB6x2/4HNA

Koledzy ,czy to prawda że większość Scanii Serii P są to wywrotki?

Autor:  Rowik [ 29 sie 2008, 21:42 ]
Tytuł:  Re: Scania P 270 DB6x2/4HNA

Tak kolego :] . Serie P głownie znajdują zastosowanie w ruchu lokanym np: pojzdów komulanych czy to budowlanych, w tym również "wywrotek" choć niewiem czy w większym naciusku.

Autor:  DamLen [ 29 sie 2008, 21:47 ]
Tytuł:  Re: Scania P 270 DB6x2/4HNA

Ale to nie Scania decyduje o tym jaką zabudowę ma mieć pojazd, tylko jego nabywca. P jest lżejsza od R, dlatego na nią najczęściej montuje się kipry aby zwiększyć ładowność.

Autor:  kkabumm [ 30 sie 2008, 1:06 ]
Tytuł:  Re: Scania P 270 DB6x2/4HNA

no niewiem czy tak więkoszośc Scanii serii P to wywrotki owszem jeździ ich dużo ale zwróćcie też uwagę ile jeździ takich Scanii pod izotermami czy chłodniami w takich firmach jak POLO MARKET, Biedronka czy inne plandek teraz też już dużo takcih widuje myślę że seria P z kabiną sypialną jest idealna dla jednego kierowcy na transport krajowy pozdrawiam

Autor:  Rowik [ 30 sie 2008, 12:33 ]
Tytuł:  Re: Scania P 270 DB6x2/4HNA

Tak dokładnie :U auta te zastosowania nie znajdują w długich, międzynarodowych trasach. Wykorzystuje się je(tak jak napisałem) w ruchu lokalnym choć o tym decyduje jej nabywca tak jak napisał DamianLenin.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/