Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 22 gru 2006, 22:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 gru 2006, 22:51
Posty: 28

poszukuje wszelkich informacji, praktycznych i teoretycznych na temat osi wleczonych Nummek; bede wdzieczny za ewentualne informacje


Tytuł:
Post Wysłano: 22 gru 2006, 22:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 sty 2006, 16:05
Posty: 839
Samochód: kadetem tera

Chodzi o taką oś jak ta środkowa :?:
Obrazek

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=YTdDuklzIxk

"MAM WYJE BANE NA TIRY!"


Tytuł:
Post Wysłano: 22 gru 2006, 22:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 gru 2006, 22:51
Posty: 28

nie, to sa oski w ciagnikach, a mnie chodzi o osie w solowkach, sa one unoszone hydraulicznie i na blizniakach tak jak napedowka, poza tym ta firma, produkuje je tylko dla mb od kilkudziesieciu lat

[ Dodano: Pią, 22.12.2006, 22:43 ]
Obrazek
to zdjecie pochodzi ze strony http://www.nummek.fi

a to akurat actros z taka oska


Tytuł:
Post Wysłano: 23 gru 2006, 1:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 wrz 2005, 20:59
Posty: 344
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Cytuj:
sa one unoszone hydraulicznie
A nie czasem pneumatycznie ?

Cytuj:
poza tym ta firma, produkuje je tylko dla mb od kilkudziesieciu lat
No to chyba jak MB bierze od nich osie do swoich samochodów to chyba nie jest to jakieś dziadostwo i wogóle temat jakiś dziwny jest. Bo dopuki sie ta oś nie zepsuje to jak można pisać o tym jak przebiega eksploatacja ?

_________________
http://www.GLOBETRUCKER.org
Is it better to loose 5 minutes or 50 years ?
preferite perdere 5 minuti oppure 50 anni ?
Preferez-vous predre 5 minutes ou 50 ans ?
verlieren Sie lieber 5 Minuten oder 50 jahre ?
Wolisz stracić 5 minut czy 50 lat ?


Tytuł:
Post Wysłano: 23 gru 2006, 11:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 gru 2006, 22:51
Posty: 28

cala rzecz wlasnie w tym ze sa one hydrauliczne i brak w nich typowych zuzywajacych sie amortyzatorow; dziala to na zasadzie wieszaka ktory obciaza resor oski napedowej przy podnoszeniu; jednym z problemow jakie wystepuja to to ze oska taka stosunkowo nisko jest zawieszona i na naszych drogach nie raz haczy podczas jazdy; postaram sie dziasiaj wrzucic jakis schemat albo zdjecie; co do psucia to raz mialem problem z unoszeniem, poszedl jakis przekaznik za 1400,-


Tytuł:
Post Wysłano: 23 gru 2006, 18:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 wrz 2005, 20:59
Posty: 344
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Cytuj:
1400,-
To chyba nie był prakaźnik. Bo przekaźniki chyba nie są aż takie drogie pewnie jakiś moduł sterujący sie wypalił :) A jak masz jakies zdjęcia i schematy to wrzuć bo widze że ciekawe są te osie :wink:

_________________
http://www.GLOBETRUCKER.org
Is it better to loose 5 minutes or 50 years ?
preferite perdere 5 minuti oppure 50 anni ?
Preferez-vous predre 5 minutes ou 50 ans ?
verlieren Sie lieber 5 Minuten oder 50 jahre ?
Wolisz stracić 5 minut czy 50 lat ?


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: