wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
Szukam informacji o Renault Manager http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=6090 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | ronin [ 21 sty 2007, 21:20 ] |
Tytuł: | Szukam informacji o Renault Manager |
mam zamiar kupić managera 96r 340KM . Proszę o opinie na temat tego samochodu tzn . wady , zalety, spalanie |
Autor: | ADAMO [ 22 sty 2007, 0:08 ] |
Tytuł: | |
a więc pewnie trafisz na auto krajowe, bo aut tych z importu znaleźć to jak trafić 6 w totka. gdyż modele te wykupuje Afryka (podobnie jak majory i magnumki na resorach) Auto to jest dość przyjemnym - ma kabine na poduszkach jednak mimo to strasznie "skacze" na polskich drogach, spalanie mieści się w przyjętych normach, awaryjnośc jest w normie jednak największą wadą są silniki 9 litrowe (majorki miały bodajże 2 głowice i były bez zarzutu) a menagery były i sa podatne na przegrzania i wiadomo co się dzieje - jest to piętą Achillesową tych modeli - płyn na bloku itd. Dawniej sporo tych aut się sporowadzało teraz już jest to nie możliwe gdyż wygineły śmiercią naturalną, |
Autor: | ronin [ 22 sty 2007, 0:31 ] |
Tytuł: | |
dzięki Adamo ,jutro pojadę ją obejrzeć , ponoćj est sprowadzone. Jest to kontener z osią podwieszaną i właśnie silnik 9 l. teraz się trochę zastanowię zanim ją kupię. piszesz że szły do Afryki ,tam jest ponoć cieplej niz u nas to tam się dopiero przegrzewają no nie? |
Autor: | ADAMO [ 22 sty 2007, 17:03 ] |
Tytuł: | |
majorki były 2 głowicowe , natomiast managery są 6 głowicowe, i od dawien dawna afryka chciała tylko te 2 głowicowe renie ,a teraz gdy sie skończyłyu to biora i te 6 glowicowe, siadaja tam uszczelki pod głowica i jak się nie pilnuje temperatury to wiadomo co sie dzieje. Afryka bierze głównie ciągniki siodłowe, więc ciężarową może uda Ci się trafić w niezłym stanie. Zwróć też uwage na skrzynie biegów, zapewne będzie to B-9 bez połówek ale mimo to powinna dać sobie rade(jeżeli bedzie miała B18 to super) nie przestrasz się tym że skrzynia trochę bedzie hałasowac na wolnych obrotacg silnika- to normalne , i będzie brzęczała przy gaszeniu (urok tych skrzyń) . Zajrzyj też pod korek wlewu oleju, modele te często mają przedmuchy.. Pozdrawiam i życzę powodzenia |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |