wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://serwis.wagaciezka.com/

Iveco Trakker
http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=6605
Strona 1 z 6

Autor:  ciezarowka [ 15 lut 2007, 21:27 ]
Tytuł:  Iveco Trakker

Nowy TRAKKER zapewne jeszcze lepiej się spisuje niż poprzednik z serii EURO. Do nowego modelu przewidziano dwa silniki CURSOR8 i 13 o mocach 270, 310, 350, 380, 440 i 480 koni mechanicznych, skrzynie biegów po przez 9 do 16 łącznie Z EURO TRONIC.. Układy jezdne zaczynające się od 4x2 do 8x8, tak jak większość producentów oferuje w tej klasie ciężarówek. Kabiny SA takie jak w STRALISIE AT i AD, czyli krotka oraz dwie sypialne ze standardowym niskim dachem oraz wysokim. Pojazd IVECO TRAKKER to ciężarówka do wielu zadań począwszy od pojazdów zaopatrzenia w ciężkich warunkach po ciężkie zestawy do przewozu ładunków nienormatywnych. Jest także wersja jako ciężki ciągnik siodłowy do ładunków nienormatywnych o mocach 480 lub 500 koni mechanicznych.

Autor:  łukasz [ 21 lut 2007, 16:07 ]
Tytuł: 

Ładnie wyglądają te masywne ciągniki balastowe.Iveco od dawna w sektorze ciężarówek budowlanych i tych lżejszych bardzo dobrze sobie radzi i sądzę że ten model podniesie dość dobrą pozycję w nim IVECO...

Autor:  ciezarowka [ 21 lut 2007, 16:26 ]
Tytuł: 

Kolego Łukasz ten model jest od kilku lat na rynku i teraz szanujący się koncern ma ciężkie ciągniki siodłowe, ciągnik balastowy ciągnie ciężkie przyczepy oprócz tego ma balast na sobie. Nawet Rosjanie już maja KAMAZA do 120 ton.

Autor:  KUBO-SK [ 21 lut 2009, 21:30 ]
Tytuł:  Re: Iveco Trakker

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Autor:  konrad20 [ 22 lut 2009, 18:26 ]
Tytuł:  Re: Iveco Trakker

http://www.filmy-tvbrawo.pl/filmy-16-4- ... 20440.html

obejrzyjcie

Autor:  Traker199 [ 22 lut 2009, 18:36 ]
Tytuł:  Re: Iveco Trakker

Pojeżdżiłby takim sprzęcikiem.Jest jeszcze filmik z Iveciem 8x8 http://www.filmy-tvbrawo.pl/filmy-16-16 ... r_8X8.html .Ale chyba dużo firm w polsce nie ma tego pojazdu w swoim parku maszynowym.

Autor:  Pawel Byd [ 01 mar 2009, 1:16 ]
Tytuł:  Re: Iveco Trakker

Kolego bardzo duza firm posiada trakkera w gamie swoich pojazdów , przekonuje bardzo czesto do niego niska cena w porównianiu do konkurencji

Autor:  Traker199 [ 01 mar 2009, 9:08 ]
Tytuł:  Re: Iveco Trakker

Z tego co wiem u nas w Lublinie jeżdzi może z 7szt Trakkerów,a reszta co Scanie i Volva.Macie może jakieś fotki Trakkerów z polskich firm :?: .Ja postaram się za jakiś czas dorzucić pare fotek :D .

Autor:  Marcinos [ 07 mar 2009, 23:18 ]
Tytuł:  Re: Iveco Trakker

Cytuj:
Trakker prezentowany na tym filmie jeżdzi u mnie w firmie :) Był brany jako pojazd testowy, miał przejechane 25000km i miał niecałe pół roku. Po testach miał uszkodzony podnośnik kabiny, wózki między mostami-wyciek oleju, Paka się nie podnosiła bo był zawór uszkodzony. Wszystkie awarie były usunięte w serwisie w ramach gwarancji.

Koledzy dlaczego w trakkerach po zimie ręczny nie hamuje na wszystkie koła??
Spotkał się może ktoś z takim czymś?? W firmie są 3 Trakkery i we wszystkich podobna sytuacja, m in w opisanym powyżej. Pozdrawiam

Autor:  Traker199 [ 08 mar 2009, 10:42 ]
Tytuł:  Re: Iveco Trakker

Pierwszy raz kolego słysze o takim problemie w Trakkerze :( .Z którego roku są te iveco,masz może ich foto :?: .I w jakiej konfiguracji są :?: .

Obiecane fotki:
Obrazek

Obrazek

Autor:  Marcinos [ 08 mar 2009, 21:16 ]
Tytuł:  Re: Iveco Trakker

Konfiguracja 8x4. Jeden z nich to ten sam co w tym filmie 2005r, a dwa pozostałe to grudzień 2006. Na przeglądzie wykazało że na ręcznym z czterech kół jedno nie hamuje wcale. Jedno z nich zostało przyprowadzone wczoraj z serwisu, ale nie chcieli powiedzieć co było tego przyczyną. Powiedzieli tylko że to nie wina zaworów. na fakturze też nic z tym związane nie było.

Autor:  Traker199 [ 14 mar 2009, 20:05 ]
Tytuł:  Re: Iveco Trakker

A w jakiej konfiguracji napędowej opłaca się kupować trakkera i z jaką mocą silnika :?: ,oraz może ktoś podać wady i zalety tego pojazdu :?: .

Autor:  Truckerman [ 14 mar 2009, 20:20 ]
Tytuł:  Re: Iveco Trakker

Cytuj:
A w jakiej konfiguracji napędowej opłaca się kupować trakkera i z jaką mocą silnika :?: ,oraz może ktoś podać wady i zalety tego pojazdu :?: .
Wszystko zależy od tego w jakich warunkach chcesz go użytkować.
Jeżeli głownie po utwardzonym terenie i na drogach to 8x4 wystarczy.
Jeżeli jakieś strome podjazdy i luźne podłoże to 8x8.

Jak chcesz więcej informacji odezwij się na PW.

Autor:  Marcinos [ 14 mar 2009, 21:59 ]
Tytuł:  Re: Iveco Trakker

Cytuj:
A w jakiej konfiguracji napędowej opłaca się kupować trakkera i z jaką mocą silnika :?: ,oraz może ktoś podać wady i zalety tego pojazdu :?: .
Co do mocy, to Euro 3 440KM jest OK. Eoro 4 410KM- muł niesamowity w konfiguracji 8x4. Jezeli auto będzie używane na utwardzonych drogach to 8X4, a jak tylko jakies błotka to 8x8.

Autor:  Truckerman [ 15 mar 2009, 0:46 ]
Tytuł:  Re: Iveco Trakker

Cytuj:
Cytuj:
A w jakiej konfiguracji napędowej opłaca się kupować trakkera i z jaką mocą silnika :?: ,oraz może ktoś podać wady i zalety tego pojazdu :?: .
Co do mocy, to Euro 3 440KM jest OK. Eoro 4 410KM- muł niesamowity w konfiguracji 8x4. Jezeli auto będzie używane na utwardzonych drogach to 8X4, a jak tylko jakies błotka to 8x8.
Kolego Marcinos skąd ta opinia, że 410KM to muł?
W jakim sensie, że wolny czy słaby?
410KM to wystarczająca moc dla 8x4 w Trakkerze.
Pozostaje kwestia przełożenia tylnego mostu.

Autor:  Traker199 [ 15 mar 2009, 10:24 ]
Tytuł:  Re: Iveco Trakker

A jak sprawuje się Trakker 8x8 z silnikiem euro-4 o mocy 450KM :?: .

Autor:  Marcinos [ 15 mar 2009, 11:39 ]
Tytuł:  Re: Iveco Trakker

Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
A w jakiej konfiguracji napędowej opłaca się kupować trakkera i z jaką mocą silnika :?: ,oraz może ktoś podać wady i zalety tego pojazdu :?: .
Co do mocy, to Euro 3 440KM jest OK. Eoro 4 410KM- muł niesamowity w konfiguracji 8x4. Jezeli auto będzie używane na utwardzonych drogach to 8X4, a jak tylko jakies błotka to 8x8.
Kolego Marcinos skąd ta opinia, że 410KM to muł?
W jakim sensie, że wolny czy słaby?
410KM to wystarczająca moc dla 8x4 w Trakkerze.
Pozostaje kwestia przełożenia tylnego mostu.
Opinia z tąd że dwa tygodnie temu jeżdziłem takim. Słabizna niesamowita, widzi wszystie górki. Z 440 bez porównania.

Autor:  Truckerman [ 15 mar 2009, 12:22 ]
Tytuł:  Re: Iveco Trakker

Cytuj:
Opinia z tąd że dwa tygodnie temu jeżdziłem takim. Słabizna niesamowita, widzi wszystie górki. Z 440 bez porównania.
Kolego to jest sytuacja związana z tym jednym, konkretnym autem. Nie uogólniaj.
Jak pisałem wcześniej może to być kwestia przełożenia tylnego mostu.
Może jest tam dobrane szybkie przełożenie tylnego mostu.
Jest jeszcze kwestia tego ile to auto miało na sobie ładunku.
Jak miał nawalone ze dwadzieścia kilka ton (tylko mój domysł) to nie dziwmy się,
że był wolniejszy. Normalnie powinien przewozić ok 17t.

Autor:  Marcinos [ 15 mar 2009, 22:57 ]
Tytuł:  Re: Iveco Trakker

Cytuj:
Cytuj:
Opinia z tąd że dwa tygodnie temu jeżdziłem takim. Słabizna niesamowita, widzi wszystie górki. Z 440 bez porównania.
Kolego to jest sytuacja związana z tym jednym, konkretnym autem. Nie uogólniaj.
Jak pisałem wcześniej może to być kwestia przełożenia tylnego mostu.
Może jest tam dobrane szybkie przełożenie tylnego mostu.
Jest jeszcze kwestia tego ile to auto miało na sobie ładunku.
Jak miał nawalone ze dwadzieścia kilka ton (tylko mój domysł) to nie dziwmy się,
że był wolniejszy. Normalnie powinien przewozić ok 17t.
Widzę kolego że jesteś najmądrzejszy, więc kup sobie Trakkera z silnikiem 410 i 450 i szybko się przekonasz że mam rację. Nie zależnie od ładunku, po przejechaniu kilku kilometrów od razu widać różnice.
Sytuacja jest związana nie z jednym tylko z trzema Trakkerami i 440 idzie jak burza a 410 zostają daleko w tyle. To nie jest raczej kwestia przełożenia.

Dla porównania nowy Stralis 420KM Euro 4 wymięka przy EuroStarze 420KM o 13 lat starszym.

Autor:  Truckerman [ 16 mar 2009, 17:57 ]
Tytuł:  Re: Iveco Trakker

Wiesz kolego, stwierdzasz oczywiste fakty, że Trakker z silnikiem 450KM jest mocniejszy od tego z silnikiem 410KM. Trudno żeby było inaczej.
Wcześniej pisałeś, że jeździłeś Trakkerem 410KM i że był słaby. Slaby w porównaniu z czym?. Bo wiele takich aut jeździ w takiej właśnie konfiguracji (410KM, 8x4) i zdają swój egzamin.

Starałem się wyjaśnić, że jest to tylko Twoje subiektywne odczucie albo są inne obiektywne przyczyny takiego stanu rzeczy.
Ale w obliczu argumentu, że 410KM jest słabszy, bo 450KM jest mocniejszy, nie zostaje mi nic innego jak zapewnić Cię, że 450KM jest na pewno słabszy od 500KM. :>

Strona 1 z 6 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/