wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
abba fatima z ukł.paliwowym -Man http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=6609 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | snejk [ 15 lut 2007, 23:09 ] |
Tytuł: | abba fatima z ukł.paliwowym -Man |
czesc koledzy. Mam problem : zatankowałem taniego paliwa pod Radomiem dojechałem do domu (550 km.) nastepnego dnia - mrozek -8 C i zmiana filtra paliwa (zamarzł) odpowietrzyłem ,(przez sprężone powietrze do baku aż poszło na wtryski bo ręcznej nie mogłem znaleść - ale juz wiem gdzie jest ) i spoko tydzień póżniej szarpanie i odcina jakby paliwko na stałym gazie,predkosci odcina paliwko sekunda i dalej jedzie tak przez 30 km. potem w Schelu tank podobna sytuacja zajechałem do serwisu-komputer itd. ...nic nie znaleźli 560,00zł.w plecy spusciłem 10lropy może to woda na dnie wysuszyłem filtr smok z baku i ok . po 560km. znowu ...nie mam pojęcia co sie dzieje - wtryski , pompa ponoć wporzo. ale w baku terz nic nie znalazłem , sitek rzadnych nie ma bo szukałem i ABBA FATIMA |
Autor: | HitmaN [ 15 lut 2007, 23:39 ] |
Tytuł: | |
A nie masz czasem w tej ręcznej pompce malutkiego sitka ? Bo się spotkałem z takim czymś już tylko że wtedy było tak że jak zaczynał szarpać i się go trochę podpompowało to znowu chodził chwile dobrze ale znów się zatykał. Bo ta pompka siłą rzeczy wyciskała te paliwo w dwie strony i ten syf sie odrywał od sitka po czym znów się to zalepiało. |
Autor: | waldii [ 16 lut 2007, 9:10 ] |
Tytuł: | |
A może posiada coś takiego jak filterek przedwstępny. Zazwyczaj jest on umieszczony gdzieś w ramie, przed filtrami głównymi i jest niewiele większy od filiżanki do kawy. |
Autor: | Cycu [ 16 lut 2007, 19:09 ] |
Tytuł: | |
U nas sie tak działo we VOLVIE było zepuste EDC nie wiem czy ty masz na EDC czy nie |
Autor: | MAN [ 16 lut 2007, 21:21 ] |
Tytuł: | |
snejk Napisz jaki to rocznik oraz jaki silnik. Jeśli to nie jest winna paliwa to na pompie wtryskowej może być taki zawór przeewowy z elktromagnesem co się zwie ECHAP czy jakoś tak i jak on się zacina to paliwo zamiast iść na silnik to spowrotem wraca do baku |
Autor: | sebotrucker [ 16 lut 2007, 22:38 ] |
Tytuł: | |
Jeżeli wymieniłeś filtry główne to czy wymieniłeś również filtr odstoinik to taki mniejszy filtr zaraz za pompką reczną jeżeli nie to on może być przyczyną |
Autor: | pawcio [ 16 lut 2007, 23:41 ] |
Tytuł: | |
Jaki to model:?: |
Autor: | Marcin87 [ 17 lut 2007, 0:18 ] |
Tytuł: | |
Kolego w kombajnie w lato przerabialem podobna sytuacje. Obroty duze i nagle spadek az kombajn gasl. Z pomoca przyszla wymiana filtrow paliwa, tam byl przedwstepny i glowny. Sprawdz u siebie |
Autor: | sebotrucker [ 17 lut 2007, 12:41 ] |
Tytuł: | |
Masz w którymś miejscu przydkany układ paliwowy bo na małych obrotach wszystko gra bo paliwo leci, ale na dużych już nie ponieważ nienadąża bo gdzieś coś trzyma go Moja rada to wymień filtry na nowe wraz z odstoinikiem, wyczyść smok w baku, wylej starą rope i przedmuchaj przewody powinno pomuc wprzeciwnym razie to może być komputer |
Autor: | snejk [ 18 lut 2007, 21:37 ] |
Tytuł: | |
No dzieki panowie wiedzałem że tu moge z fachowcami pogadać i wziełem wszystkie rady do siebie bede szukał. model Man-a to 18-224 1999r ale buda L czy F 2000 sam nie wiem a silnik to inna historia jak oni to zrobili to nie mam pojecia papiery były holenderskie a jak byłem w serwisie to fochowiec za głowe sie złapał mianowicie jakieś 87 rok silnika z kombinowanym tempomatem pompami itd . ogolnie aż strach ale chodzi i bez wycieków itp. teraz wiem czemu tak tanio kupiłem . Także komputera nie ma ale podłączenie jest i z czymś tam sie łączył więc sam nie wiem czy jest ale ABS był bo tylko podłączenia zostały i EDS nie ma ala MAN jak mugłbyś mi dać jutro czy tam kiedyć pikacza na kom.to chciałbym pare zdań zapytać oddzwonie - Dużo mi pomogłeś ostatnio to i piwko sie należy a w serwisie coś tam o tym elektrowłączniku też mówili cyknij do mnie co jak możesz . a tak wogule to cały schemat układu paliwowego przewertowałem w książkach i nie ma PONOĆ zadnych filterków przedfiltrów i sitek chyba że to tak jak mówie może ktoś tam coś kombinował ale sprawdze to DZIEKI RAZ JESZCZE |
Autor: | Oporniczek [ 19 lut 2007, 10:15 ] |
Tytuł: | |
Sprawdź jeszcze, czy nie jest zapchane sitko smoka w zbiorniku paliwa. |
Autor: | GOLF [ 20 lut 2007, 0:11 ] |
Tytuł: | |
sprawdz jeszcze pierwsze okrągłe kolanko zasilenia od zbiornika klucz 19 odkręć i zobacz czy niema paprochów |
Autor: | snejk [ 22 lut 2007, 9:38 ] |
Tytuł: | |
MAN jak mugłbyś mi dać jutro czy tam kiedyć pikacza na kom.to chciałbym pare zdań zapytać oddzwonie - Dużo mi pomogłeś ostatnio to i piwko sie należy a w serwisie coś tam o tym elektrowłączniku też mówili cyknij do mnie co jak możesz . MAN ALE ZE MNIE INTELIGENT NAWET NR NIE PODAŁEM 695-756-421 [ Dodano: Pią, 23.02.2007, 21:31 ] hehe panowie robota wykonana nie wiem na 100% ale chyba kolega MAN miał racje dzieki raz jeszcze ;p |
Autor: | MAN [ 24 lut 2007, 19:23 ] |
Tytuł: | |
snejk Sory że nie pisałem przez dwa tygodnie robiłem trasy polska-niemcy. Co do tego czy masz komputer to wystarczy zobaczyć pod atrapa czy masz linkę gazu czy sam pedał oraz powinna być kontrolka na wyświetlaczu czerwona z napisem EDC. Jak byś chciał wiedzieć coś wiecej to pisz na PW możesz tam mi podać numer vin samochodu |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |