Offline
Użytkownik
Rejestracja: 13 maja 2009, 21:55
Posty: 79
GG: 0
Samochód: MAN TGL
Witam
Daily 50c15 , motor 3.0 , 2010 rok ,przebieg 330 tys. ,w południe kierowca zgasił silnik , potem chciał zapalić, silnik kręci ale już nie odpala , wcześniej względnie ok , trochę puścił czarnego dyma jak się przegazowało, takie nie przepalone,ale palił od szczała, błędów nie było
Teraz wyskakują n/w błędy ,kontrolka edc i chyba żółta od trakcji z wykrzyknikiem, odczyt autocom
Błąd :
161 ,162 ,163, 164 - wyłączenie przez silnik wtryskiwacza 1,2,3,4 , sygnał nie prawidłowy, obecny
171 - blok 1 ,zwarcie obwodu , sygnał nie prawidłowy , obecny
172- blok 2, zwarcie obwodu , sygnał nie prawidlowy , obecny
16 E - nie została osiągnięta min. liczba wtrysków, zatrzymaj silnik , poniżej maksymalnej wartości progowej , nieciągły
Sprawdziłem , pokazało, pompa z baku daje niby 6,5 bara , na listwie cr pokazuje 399 barów podczas kręcenia, czujnik wału i wałków daję odczyty m/w poprawne , wyciągałem zawór mprop z pompy ,podmieniłem nic nie dało.
Nie rozumie z tym zwarciem ,czego to dotyczy dokładnie ?