wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
Intra, Iłowa http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=845 |
Strona 1 z 27 |
Autor: | Kaczor [ 02 maja 2005, 21:44 ] |
Tytuł: | Intra, Iłowa |
Przedsiębiorstwo Transportu Specjalistycznego INTRA S.A. należy do największych w Polsce i wiodących w Europie firm, specjalizujących się w przewozach materiałów sypkich luzem. Firma ma kilkunastoletnie tradycje w zakresie transportu. Obecnie, dzięki zdobytemu doświadczeniu ciągłemu podnoszeniu kwalifikacji i nieustannym inwestycją w najnowocześniejszy sprzęt, jesteśmy jednym z liderów na rynku przewozu sypkich produktów chemicznych oraz spożywczych. Powierzony materiał przewozimy terminowo, zachowując wszystkie wymagane parametry bezpieczeństwa i czystości ładunku oraz ochrony śorodowiska. Obsługujemy stałą grupę wymagających Klientów oraz pozyskujemy nowych, zapewniając wszystkim jakość oferowanych usług. Posiadamy tabor kilkudziesięciu nowoczesnych samochodów marki SCANIA oraz silosy marki Feldbinder i LAG. Sprzęt, którym dysponujemy, umożliwia wszechstronne i kompleksowe wykonanie usług transportowych. Wypracowany i sprawnie funkcjonujący system logistyki i zarządzania taborem pozwala nam obsługiwać klientów w całej Europie, a posiadane przez nas certyfikaty, koncesje i zezwolenia umożliwiają transport każdego ładunku drogami dowolnego kraju. Profesjonalny sprzęt to jednak połowa sukcesu drugą połową jest wysoko wykwalifikowany personel. Firma INTRA S.A. zatrudnia najlepszych fachowców w tej dziedzinie. Korzystając z naszych usług macie Państwo pewność , że zostaniecie sprawnie i szybko obsłużeni. (C)http://www.intratrans.pl |
Autor: | zelu [ 02 cze 2006, 19:33 ] |
Tytuł: | |
Sprzęt mają kozacki najbardziej podoba mi sie Torpeda .Znam jednego kierowce z Intry który juz nie pracuje ponieważ jeszcze jak były granice (jeździł Renault magnum) i w kufrze miał trzech intruzów :D chciał ich przemycić za granice (było to na granicy Polsko-Niemieckiej na Zgorzelcu ) No i chłopaka złapali celnik sie zorientował jak anteny sie za bardzo trzęsły i wszedł do kabiny i znalazł 3 osoby .Kierowca był młody i głupi ... źródło: http://www.lkw-infos.de |
Autor: | Levuss [ 18 sie 2006, 22:17 ] |
Tytuł: | |
co ciekawe dzisiaj w okolicach Poznania na rondzie widziałem Scanie R 620 !! Topline od Inntry malowanie jak każde auto tej firmy i halogeny na "wodogłowiu" miala ale myśle ze nie była to prawdziwa R 620 tylko 420 ale miała emblemat z 6 ale kto wiem moze to prawdzowa R 620? |
Autor: | łukasz [ 19 sie 2006, 12:43 ] |
Tytuł: | |
Mi Kasia też pokazywała tą R620 z Intry-ma nawet jej zdjęcie...Ma normalnie napis R620 i po drugiej stronie V8...Ale jak wiadomo dziś można wszystko podrobić-trzeba by było zajrzeć pod kabinę,aby dowiedzieć się jaka jest prawda...A co do Rico to Intra jest na tyle bogatą firmą,że byłoby ich bez problemu stać na flagowe auto w postaci R620... |
Autor: | Levuss [ 19 sie 2006, 14:43 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Mi Kasia też pokazywała tą R620 z Intry-ma nawet jej zdjęcie...Ma normalnie napis R620 i po drugiej stronie V8...Ale jak wiadomo dziś można wszystko podrobić-trzeba by było zajrzeć pod kabinę,aby dowiedzieć się jaka jest prawda...A co do Rico to Intra jest na tyle bogatą firmą,że byłoby ich bez problemu stać na flagowe auto w postaci R620...
czyli nie tylko jak widziałem taką Scanie i coś mi się zdaje ze jest to prawdziwa R 620 bo normalne R 420 w Intrze nie mają kangurków na dachu( jak takich nie widziałem) a ta 620 miała kangury a co do udowodnienie to trzeba sie zapytać jakiegos kierowcy z firmy i nie trzeba zagladać pod maskę wystarczy looknąc dowód rejestracyjny lub nalepkę na chyba wewnętrznej stronie kabiny zaraz jak sie drzwi otworzy chyba tam Scania ma swoje tabliczki znamienne?
|
Autor: | Martin [ 19 sie 2006, 15:03 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: chyba tam Scania ma swoje tabliczki znamienne?
Scania tabliczki znamienne dotychące modelu itp. ma po stronie pasażera zaraz jak otworzy sie dzrzwi na dole
|
Autor: | marcinp1985 [ 01 wrz 2006, 23:12 ] |
Tytuł: | |
Dzisiaj przeglądałem allegro.pl i natchnełem się na SCANIE 124L 420 z "INTRY" do sprzedania.SCANIA z 2000 roku i bardzo ładnie prezęntuje się. Poniżej fotka: (C) http://www.allegro.pl [ Dodano: Pią, 27.10.2006, 23:57 ] Znów przeglądałem allegro i otomoto i natchnołem się na taką: (C) http://www.otomoto.pl |
Autor: | łukasz [ 01 wrz 2006, 23:42 ] |
Tytuł: | |
Tez widziałem tą ofertę i pisze że sprzedaż spowodowana jest wymianą taboru...Tylko trochę mnie to dziwi,że skoro Intra kupiła teraz 70 MAN-ów TG-A XLX to czemu wystawia do sprzedaży tylko 1 SCANIE?... |
Autor: | emil [ 04 lis 2006, 15:49 ] |
Tytuł: | |
Czy INTRA otworzyła odział na Litwie Bo gdzieś widziałem foto INTRY na litewskich tablicach. A może litwin kupił cały zestaw |
Autor: | marcinp1985 [ 05 lis 2006, 13:08 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Czy INTRA otworzyła odział na Litwie
To dobrze widziałeś bo jest litewski oddział "INTRY".
Bo gdzieś widziałem foto INTRY na litewskich tablicach. A może litwin kupił cały zestaw |
Autor: | szymonokia [ 08 lis 2006, 22:19 ] |
Tytuł: | |
Mieszkam w Żaganiu koło Iłowej, jestem częstym bywalcem w Intrze w biurze jak i na placu gdzie stoją auta, rozmawiam często z kierowcami ale nie widziałem nigdy Magnumki w taborze Intry. Może sie mi tylko wydaje, jak macie jakieś fotki to z chęcią zobacze takowe. Do niedawna wizytówką firmy były Scanie teraz także są Many ale o Renault Magnum nie słyszałem. |
Autor: | emil [ 30 lis 2006, 11:10 ] |
Tytuł: | |
Starsze FH, chyba jeździ już u jakiegoś podwykonawcy. (C) Ibanez |
Autor: | emil [ 30 lis 2006, 18:14 ] |
Tytuł: | |
To 4ka z LT (z twojej strony nawet ) (C) Mariusz |
Autor: | cukaba [ 30 lis 2006, 22:34 ] |
Tytuł: | |
Jakiś czas temu widziałem nawet Renault Major z napisem na globie INTRA. Troche nie zadbana była ta Renia, jeżdziła pod plandeką. Nawet nie wiedziałem, że mieli Majorki. Może ktos ma takie fotki |
Autor: | cukaba [ 01 gru 2006, 9:52 ] |
Tytuł: | |
Ta Majorka była kolorze niebieskim,taka jak na fotce wyżej. Tylko była juz w niektórych miejscach malowana na niebiesko , jednak troche inny odcień niż oryginalny. Widziałem ja w okolicach Bielska jak wracaliśmy ze Słowacji, akurat zjechała na stacje |
Autor: | KabinaMiłości [ 05 gru 2006, 19:50 ] |
Tytuł: | |
Jeżeli chodzi o zarobki to sprawa przedstawia się następująco. Początkujący kierowca dostaje 800zł podstawy i 3 lub 4 eurocenty za kilometr. Kierowca z 2 letnim stażem dostanie 1800zł podstawy i 4 eurocenty za kilometr. Zatrudnienie jest na umowę o pracę, przysługuję każdemu 3 tygodnie urlopu, z tym że starsi kierowcy najpierw wybierają sobie terminy, a na końcu wybór mają młodzi. Współpraca ze spedycją naogół przebiega dobrze, choć jak ktoś nie ma układów na spedycji lub jest początkującym pracownikiem, to na weekendy zjeżdza do domu raz na 3 tygodnie, choć i tutaj nie jest to większym problemem ponieważ wewnętrzne rozporządzenie w firmie nakazuje przejazd przez bazę przy przekraczaniu granicy zachodniej, najczęsciej przejscie graniczne Olszyna(i dobrze bo radzko są kolejki w przeciwieństwie do pięknego Świecka), co automatycznie daje możliwość zajechania do domu. I tak kierowcy mają możliwość odwiedzenia przy dobrych wiatrach miejsca zamieszkania 2 razy w tygodniu. Normy w firmie obowiązują indywidualnie dla każdego samochodu, tak więc są i takie maszyny które mają norme na poziomie 37/100, która jest akceptowana przez firmę. Norma wydaje się dość wysoka jak na kierunki zachodnie, ale wynika to tylko z tego, że np: ciągnik ma odcięcie na pompie przy prędkości 91 km/h. Atmosfera w firmie jest bardzo dobra, kontakt z szefem prawie minimalny, obciążenia kierowcy rzadko się zdarzają, no chyba że zapomni zatankować i zabraknie mu ON na autstradzie i sciągnie go pomoc na holu. Szkoda że firma przyjmuje kierowców tylko z województwa lubuskiego. |
Autor: | TruckService [ 05 gru 2006, 21:42 ] |
Tytuł: | |
Piękne zestawy mają pasuje kolorek a tu moje fotki |
Autor: | KabinaMiłości [ 05 gru 2006, 21:50 ] |
Tytuł: | |
Co ciekawe, to na ostatnim zdjeciu widać silos, który posiada zdolność opróżniania zawartości, a także wsysania sypkiego towaru z innego silosu, gdy ten np: ulegnie awarii lub odwiedzi plener czyli wyłoży sie do rowu. Charakteryzuje się żebrami po całym obwodzie, które go wzmacniają, przy panującym w środku gigantycznym podciśnieniu w momencie wsysania materiału sypkiego. |
Strona 1 z 27 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |