wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://serwis.wagaciezka.com/

Mercedes Axor
http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=9929
Strona 1 z 3

Autor:  Dawido [ 01 sie 2007, 11:03 ]
Tytuł:  Mercedes Axor

Firma DaimlerChrysler wprowadza na polski rynek nowy typoszereg pojazdów Mercedes-Benz oferowanych wyłącznie jako ciągniki siodłowe. Jest on pomyślany dla klientów, którzy wykonują przewozy towarów w dalekobieżnym transporcie międzynarodowym, na średnich dystansach w transporcie krajowym oraz w ciężkim transporcie dystrybucyjnym...

Więcej przeczytasz tutaj:

Klik

Zdjecia:

Obrazek

(C) Muratorplus.pl

Kodujemy długie linki. eRKaZet

Autor:  W1 DAMIAN [ 01 sie 2007, 14:42 ]
Tytuł: 

Obrazek

Autor:  patryk691 [ 01 sie 2007, 16:52 ]
Tytuł: 

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Fotki by Ironik z http://www.trucki.dreamhosters.com
Obrazek
ten biały z Rico był mojego brata i powiedzcie mi dlaczego były axor mojego brata a axor'y z poprzednich postach znaczek mercedes mają na nie wiem czy dobrze powiem ale ten znaczek jest cały na czarnej atrapie a axor brata ma w połowie :?:

Autor:  michalek [ 01 sie 2007, 22:45 ]
Tytuł: 

Nie wiem czy mi sie dobrze wydaje ale ten Axor co Twój brat jezdzil to jest ten starszy a te co maja cały znaczek na atraie to nowy mozna po lampach poznac ze ten braciaka to tak jakby MP1 a ten 2 to tak jak MP2,oczywiscie MP1 i MP2 to oznaczenia Actrosow a dlatego tak napisałem zeby podac jakis odnosnik zeby bylo sie do czego odniesc,przyklad taki. Jak cos zle napisałem to prosze mnie poprawic.

Autor:  Łukaszz [ 01 sie 2007, 23:23 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Jak cos zle napisałem to prosze mnie poprawic.
To co napisałeś jest prawdą. Istnieją dwie generacje Axora, pierwsza była produkowana od 2002 do 2004 roku, a druga generacja od 2005 roku, aż do dziś. Patryczek1202, jak nie trudno się domyśleć, Twój brat jeździł Axorem pierwszej generacji.

Autor:  Długi [ 01 sie 2007, 23:38 ]
Tytuł: 

ObrazekObrazek
W całości zdjęcia mojego autorstwa.

Autor:  lukasz1 [ 20 sie 2007, 17:48 ]
Tytuł: 

A prpo axsora wlasnie jest nowy i spalił z z Aksary do położonej nad Morzem Śródziemnym Antalyi obciażony do ok. 40 t. ciezaru z silnikem Euro-5 spalał 39l/ 100km, a tak przynajmniej pokazywał komputer pokładowy!

Autor:  PiLu23 [ 24 sie 2007, 14:01 ]
Tytuł: 

bardzo fajne auto z tego co wiem kierowcy nie narzekaja na te auto ale w manualu ma ktos moze srodek tej ciezarowki bo jakos przez tyle lat nie mialem okazji siedziec w tym sprzecie:)

Autor:  Pablo91 [ 29 sie 2007, 23:25 ]
Tytuł: 

Mi to troche przypomina MB SK zwlaszcza ten starszy. A tak ogolnie to auto niezbyt mi sie podoba. Wedlug mnie mozna go tez porownac do Renault Premium

Autor:  PiLu23 [ 30 sie 2007, 11:39 ]
Tytuł: 

zgadzam sie masz racje wiesz to moze przez to ze one powstawaly razem tak jak CF-ka premiumka axor maja jakies podobienstwa

Autor:  Długi [ 30 sie 2007, 12:37 ]
Tytuł: 

Ta sama klasa pojazdów...Średnie dystanse.
Premium,Axor,CF,FM...

Autor:  PiLu23 [ 30 sie 2007, 22:20 ]
Tytuł: 

wlasnie srednie dystansy.... tylko zeby pracodawcy zwracali na to uwage maly sredni duzy..... kierowcy w kazdym siedza po 6 tyg . :(:(:(

Autor:  Jacek_Bydgoszcz [ 17 lis 2007, 21:27 ]
Tytuł: 

A wiecie coś na temat Stanu technicznego? Jak się sprawuja czy często musza odwiedzać serwisy?

Autor:  SILO [ 17 lis 2007, 22:34 ]
Tytuł: 

Nie jest najgorzej, przy około 300 tys. km padło ładowaniwe w dwóch axorach 2633 przyczyna to mała pierdoła- złaczka konektorowa łacząca akumulator z alternatorem poza tym ok.
A oto fotka jednego z nich pod załadunkiem w Levisham w Londynie
Obrazek
Slicznotka ma 14 metrów, o ile mi wiadomo to w UE poza UK limit to 12 metrów dla solówki. Jazda nim w tutejszycjh warunkach miasta to nie jest najwieksza przyjemność z racji na odległośc osi pędnej od końca skrzyni.
W trasie za to jest miło i komfortowo.
Pozdrawiam

Autor:  Jacek_Bydgoszcz [ 18 lis 2007, 0:15 ]
Tytuł: 

aha dzieki za info ;) No a ten axor to ladny kolos nie zazdroszcze nim jezdzic :P

Autor:  zwoli [ 18 lis 2007, 10:47 ]
Tytuł: 

Ile on ma glugosci paki i jakio rozstaw osi

Autor:  SILO [ 18 lis 2007, 22:24 ]
Tytuł: 

Cześć!
Wymiarów nie mierzyłem ale na pace mieści się 16 Blue palet (wymiary to mniej więcej ta sama długośc i 1,5 szerokości Euro palety).
Co do rozstawu osi to nie mam pojęcia jedyna informacja która jest ciekawostką to to że os pędna od końca budy jest opddalona około 5,5-6 metrów i nieźle zamiata ogonem przy ostrych skrętach.

Autor:  Usunięty użytkownik 4606 [ 30 gru 2007, 16:27 ]
Tytuł: 

część artykułu z Polskiego Trakera nr 8/2007
"Zautomatyzowana skrzynia biegów Power Shift, ktorej jednym z atrybutów jest niska masa własna w odniesieniu do przenoszonego momentu obrotowego, pasuje do wagi Axora.(...)należy do najnowocześniejszych przekładni stosowanych we współczesnych truckach. Charakteryzuje sie dużą szybkościa przełączenia i stopniowaniem ( zwłaszcza górnych biegów), optymalnie wykorzystującym ekonomiczny zakres obrotów silnika."
i troche danych dla modelu 1843 LS Euro-5
silnik- OM 457 LA, 6-cylindrowy, rzędowy o mocy 428 KM i momencie obrotowym 2100 Nm, SCR-wtrysk AdBlue
skrzynia Power Shift G211- 12 o rozpiętości przełożeń 14,93:1,00
retarder- Voith VR 115 HV

Autor:  mienmar [ 17 mar 2008, 12:38 ]
Tytuł:  Re: Mercedes Axor

Witam.Mam pytanie jak się zachowuje manualna skrzynia biegów z ładunkiem 40 ton,czy nie brakuje tych połówek :?: :?:

Autor:  Cheester [ 17 mar 2008, 17:32 ]
Tytuł:  Re: Mercedes Axor

Mysle ze chodzi Ci o DMC 40 ton a nie ladunek. Nie jezdzilem Axorem wiec nie bede sie wypowiadal ale zapewne tak jak w innych modelach samochodow gdzie sa skrzynie bez polowek jest troche ciezko szczegolnie w gorach lub na podjazdach. Auto sobie poradzi jednak odbije sie to na spalaniu no i trzeba sie nawajhowac.

Strona 1 z 3 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/