wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
Mercedes Axor http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=9929 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | Dawido [ 01 sie 2007, 11:03 ] |
Tytuł: | Mercedes Axor |
Firma DaimlerChrysler wprowadza na polski rynek nowy typoszereg pojazdów Mercedes-Benz oferowanych wyłącznie jako ciągniki siodłowe. Jest on pomyślany dla klientów, którzy wykonują przewozy towarów w dalekobieżnym transporcie międzynarodowym, na średnich dystansach w transporcie krajowym oraz w ciężkim transporcie dystrybucyjnym... Więcej przeczytasz tutaj: Klik Zdjecia: (C) Muratorplus.pl Kodujemy długie linki. eRKaZet |
Autor: | W1 DAMIAN [ 01 sie 2007, 14:42 ] |
Tytuł: | |
Autor: | patryk691 [ 01 sie 2007, 16:52 ] |
Tytuł: | |
Fotki by Ironik z http://www.trucki.dreamhosters.com ten biały z Rico był mojego brata i powiedzcie mi dlaczego były axor mojego brata a axor'y z poprzednich postach znaczek mercedes mają na nie wiem czy dobrze powiem ale ten znaczek jest cały na czarnej atrapie a axor brata ma w połowie |
Autor: | michalek [ 01 sie 2007, 22:45 ] |
Tytuł: | |
Nie wiem czy mi sie dobrze wydaje ale ten Axor co Twój brat jezdzil to jest ten starszy a te co maja cały znaczek na atraie to nowy mozna po lampach poznac ze ten braciaka to tak jakby MP1 a ten 2 to tak jak MP2,oczywiscie MP1 i MP2 to oznaczenia Actrosow a dlatego tak napisałem zeby podac jakis odnosnik zeby bylo sie do czego odniesc,przyklad taki. Jak cos zle napisałem to prosze mnie poprawic. |
Autor: | Łukaszz [ 01 sie 2007, 23:23 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Jak cos zle napisałem to prosze mnie poprawic.
To co napisałeś jest prawdą. Istnieją dwie generacje Axora, pierwsza była produkowana od 2002 do 2004 roku, a druga generacja od 2005 roku, aż do dziś. Patryczek1202, jak nie trudno się domyśleć, Twój brat jeździł Axorem pierwszej generacji.
|
Autor: | Długi [ 01 sie 2007, 23:38 ] |
Tytuł: | |
W całości zdjęcia mojego autorstwa. |
Autor: | lukasz1 [ 20 sie 2007, 17:48 ] |
Tytuł: | |
A prpo axsora wlasnie jest nowy i spalił z z Aksary do położonej nad Morzem Śródziemnym Antalyi obciażony do ok. 40 t. ciezaru z silnikem Euro-5 spalał 39l/ 100km, a tak przynajmniej pokazywał komputer pokładowy! |
Autor: | PiLu23 [ 24 sie 2007, 14:01 ] |
Tytuł: | |
bardzo fajne auto z tego co wiem kierowcy nie narzekaja na te auto ale w manualu ma ktos moze srodek tej ciezarowki bo jakos przez tyle lat nie mialem okazji siedziec w tym sprzecie:) |
Autor: | Pablo91 [ 29 sie 2007, 23:25 ] |
Tytuł: | |
Mi to troche przypomina MB SK zwlaszcza ten starszy. A tak ogolnie to auto niezbyt mi sie podoba. Wedlug mnie mozna go tez porownac do Renault Premium |
Autor: | PiLu23 [ 30 sie 2007, 11:39 ] |
Tytuł: | |
zgadzam sie masz racje wiesz to moze przez to ze one powstawaly razem tak jak CF-ka premiumka axor maja jakies podobienstwa |
Autor: | Długi [ 30 sie 2007, 12:37 ] |
Tytuł: | |
Ta sama klasa pojazdów...Średnie dystanse. Premium,Axor,CF,FM... |
Autor: | PiLu23 [ 30 sie 2007, 22:20 ] |
Tytuł: | |
wlasnie srednie dystansy.... tylko zeby pracodawcy zwracali na to uwage maly sredni duzy..... kierowcy w kazdym siedza po 6 tyg . :(:( |
Autor: | Jacek_Bydgoszcz [ 17 lis 2007, 21:27 ] |
Tytuł: | |
A wiecie coś na temat Stanu technicznego? Jak się sprawuja czy często musza odwiedzać serwisy? |
Autor: | Jacek_Bydgoszcz [ 18 lis 2007, 0:15 ] |
Tytuł: | |
aha dzieki za info No a ten axor to ladny kolos nie zazdroszcze nim jezdzic |
Autor: | zwoli [ 18 lis 2007, 10:47 ] |
Tytuł: | |
Ile on ma glugosci paki i jakio rozstaw osi |
Autor: | SILO [ 18 lis 2007, 22:24 ] |
Tytuł: | |
Cześć! Wymiarów nie mierzyłem ale na pace mieści się 16 Blue palet (wymiary to mniej więcej ta sama długośc i 1,5 szerokości Euro palety). Co do rozstawu osi to nie mam pojęcia jedyna informacja która jest ciekawostką to to że os pędna od końca budy jest opddalona około 5,5-6 metrów i nieźle zamiata ogonem przy ostrych skrętach. |
Autor: | Usunięty użytkownik 4606 [ 30 gru 2007, 16:27 ] |
Tytuł: | |
część artykułu z Polskiego Trakera nr 8/2007 "Zautomatyzowana skrzynia biegów Power Shift, ktorej jednym z atrybutów jest niska masa własna w odniesieniu do przenoszonego momentu obrotowego, pasuje do wagi Axora.(...)należy do najnowocześniejszych przekładni stosowanych we współczesnych truckach. Charakteryzuje sie dużą szybkościa przełączenia i stopniowaniem ( zwłaszcza górnych biegów), optymalnie wykorzystującym ekonomiczny zakres obrotów silnika." i troche danych dla modelu 1843 LS Euro-5 silnik- OM 457 LA, 6-cylindrowy, rzędowy o mocy 428 KM i momencie obrotowym 2100 Nm, SCR-wtrysk AdBlue skrzynia Power Shift G211- 12 o rozpiętości przełożeń 14,93:1,00 retarder- Voith VR 115 HV |
Autor: | mienmar [ 17 mar 2008, 12:38 ] |
Tytuł: | Re: Mercedes Axor |
Witam.Mam pytanie jak się zachowuje manualna skrzynia biegów z ładunkiem 40 ton,czy nie brakuje tych połówek |
Autor: | Cheester [ 17 mar 2008, 17:32 ] |
Tytuł: | Re: Mercedes Axor |
Mysle ze chodzi Ci o DMC 40 ton a nie ladunek. Nie jezdzilem Axorem wiec nie bede sie wypowiadal ale zapewne tak jak w innych modelach samochodow gdzie sa skrzynie bez polowek jest troche ciezko szczegolnie w gorach lub na podjazdach. Auto sobie poradzi jednak odbije sie to na spalaniu no i trzeba sie nawajhowac. |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |