Cytuj:
przekreślony kwadrat to rózwnież za- i rozładunki, jeżeli nie ma takiej pracy wykazanej w wykresówce (czyli tarczce tacho) mimo, że tak na oko załadunke i zabezpieczanie musiały zająć kierowcy minimum godzinę żadne służby kontrolujące nie karają za to.
Jeśli jeźdzę na kontenerach to mnie raczej nie do tyczy. W koncu moim obowiązkiem jest otworzenie kontenera i podstawienie pod załadunek lub rozładunek tylko w trakcie załadunku muszę nadzorować załadunek ale i tak ja nie zabepieczam ładunku.
Cały czas mam ustawione na łóżko bo zapominam przestawiać ten selektor jeśli go urzywam
[ Dodano: Pon, 09.04.2007, 7:35 ]
Cytuj:
w trakcie jazdy to raczej młotki,bo z tego co słyszałem jak masz na łóżku to tacho rysuje tylko ze linia jest cieńsza i mogą się przyczepić.
Jak masz na łószku to podczas jazdy maluje taką samą grubą kreskę na dole tarczki jak byś miał na młotkach.