Więcej przestrzeni
Mogliśmy sprawdzić, że wydłużona kabina nazwana XXL jest faktycznie atutem w czasie testu o długości 1000 km z Sydney do Brisbane. Taki odcinek jest typowym korytarzem dla B-double, bo codziennie tysiące trucków jadą między tymi potężnymi miastami. Pojazd był egzemplarzem testowym zaprojektowanym przez Volvo Trucks, a przygotowanym do różnych akcji promocyjnych. Masa całkowita nowiutkiego zestawu B-double to 70 ton, a ponieważ pełna wysokość wynosiła 4,3 m, w sposób oczywisty nie był to kandydat do sprawdzania zużycia paliwa. To był samochód wymyślony tak, by pasował do zastosowań, które uznają przewoźnicy korzystający z B-double. Człowiek, który stoi za tym pomysłem nazywa się Per Hansen jest Duńczykiem. Per jest instruktorem produktu w Volvo Commercial Vehicles Australia, gdzie odpowiada za pojazdy demonstracyjne zarówno Volvo, jak i Mack i nie kryje dumy z wyglądu zestawu.
http://www.polskitraker.pl