wiecie co najprawdopodobnie wina lezy po stronie wiązki bo auto jezdzi na naszym EDC( chyba jeden przewód jest przełamany) i na tym pożyczonym go odpalilismy potem przelozylismy na nasz i auto jezdzi po 2 dniowej trasie zaczol zbierac dalej bledy heh zobaczym co bedzie sie dzialo na wszelki wypadek wozi kierowca ze soba zapasowy ( zrobilismy małe zwarcie niechcący
wywalilo pare bezpiecznikow i dziala ) i z tego co sie dowiedziałem to EDC sluzy do zbierania danych o blędach ( electronik diagnostik center tak to chyba sie tlumaczy) za głupi jestem do tego samochodu heh. Swoja droga to te przewody a raczej druciki co ida do wiazki w skladzie kilkudziesięciu sztuk zwinietej w jeden gruby przewód to tez jakis inzynier dlugo nad tym myslal zamiast dac przewody w porzadnej izolacji i odpowiedniej dlugości
no nic trzeba powalczyc z makaronem jeszcze
jak cos bede wiecej wiedzial na temat tej usterki to napisze tu. Moze sie komus przydac
I takie male pytanie z innej beczki nie bede zakladal nowego wątku. Ile wchodzi oleju do skrzyni z retarederem ZF 16 montowanej w Ivecu ET 440E380 ???